Week 3 / 12 - 18 jan 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 12, 2008, 17:46:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: Denniz1974 op jan 15, 2009, 16:21:04
extra toegevoegd aan het programma:

16-01 VVV - RBC

Na zaterdag heb jij dus de 38 voltooid begrijp ik?

Maroboduus

Het wordt nog eens éénmaal flink door de zure appel heen bijten en mijzelf afvragen of deze hobby geen té dwangmatige trekjes aan heeft genomen, maar dan zal ik morgenavond voor het eerst ook eindelijk een competitie gecompleteerd hebben. Ik heb het slechtste voor het laatst bewaard: FC Omniworld-FC Emmen. Op de zaterdag dan NAC Breda-FC Utrecht. Op het hoogste plan mis ik er dan nog twee.

Ici c est Paris

Citaat van: Maroboduus op jan 15, 2009, 17:36:06
Het wordt nog eens éénmaal flink door de zure appel heen bijten en mijzelf afvragen of deze hobby geen té dwangmatige trekjes aan heeft genomen, maar dan zal ik morgenavond voor het eerst ook eindelijk een competitie gecompleteerd hebben. Ik heb het slechtste voor het laatst bewaard: FC Omniworld-FC Emmen. Op de zaterdag dan NAC Breda-FC Utrecht. Op het hoogste plan mis ik er dan nog twee.

Leuk! Waar zit je bij NAC, en welke 2 clubs moet je dan nog?

Maroboduus

CiteerLeuk! Waar zit je bij NAC, en welke 2 clubs moet je dan nog?

Volgens mij zit ik direct naast het uitvak. Ik neem aan dat jij in het uitvak zit? Kunnen we naar elkaar zwaaien:-) Ik moet dan nog AZ waar ik graag naartoe wil en ADO Den Haag waar ik niet bepaald op zit te wachten. Verder wil ik het Abe Lenstra en de Grolsch Veste graag nog eens bezoeken, aangezien het alweer jaren geleden is dat ik er geweest ben en beide stadion sindsdien flink (en in positieve zin) zijn veranderd.

Ici c est Paris

Citaat van: Maroboduus op jan 15, 2009, 18:05:51
Volgens mij zit ik direct naast het uitvak. Ik neem aan dat jij in het uitvak zit? Kunnen we naar elkaar zwaaien:-) Ik moet dan nog AZ waar ik graag naartoe wil en ADO Den Haag waar ik niet bepaald op zit te wachten. Verder wil ik het Abe Lenstra en de Grolsch Veste graag nog eens bezoeken, aangezien het alweer jaren geleden is dat ik er geweest ben en beide stadion sindsdien flink (en in positieve zin) zijn veranderd.

Ja, ik zit in het uitvak ja. Ondanks de combi's blijft me dat het meeste bevallen. Het Abe Lenstra ben ik in november geweest, en de Grolsch Veste is over 2 weken aan de beurt.

Denniz1974

Citaat van: Ici c est Paris op jan 15, 2009, 16:22:48
Na zaterdag heb jij dus de 38 voltooid begrijp ik?

Je bent goed bij de les. Zaterdagavond rond half tien ben ik "COMPLEET"
Dan gaat de Feyenoordvlag in top, schalt het Hand in Hand door de autospeakers en rij ik met een grote grijns op m'n gezicht van Den Haag terug naar Veenendaal; wetende dat men dit nooit meer van me af kan pakken. Toekomstgericht ga ik me nu richten op het frequenter bezoeken van uitwedstrijden van Feyenoord. Te beginnen met NEC - Feyenoord, begin februari.

Ici c est Paris

Citaat van: Denniz1974 op jan 15, 2009, 23:25:35
Je bent goed bij de les. Zaterdagavond rond half tien ben ik "COMPLEET"
Dan gaat de Feyenoordvlag in top, schalt het Hand in Hand door de autospeakers en rij ik met een grote grijns op m'n gezicht van Den Haag terug naar Veenendaal; wetende dat men dit nooit meer van me af kan pakken. Toekomstgericht ga ik me nu richten op het frequenter bezoeken van uitwedstrijden van Feyenoord. Te beginnen met NEC - Feyenoord, begin februari.

Als je de Feyenoordvlag maar pas buiten Den Haag laat wapperen, anders vermoed ik dat je even plastisch chirurgisch onder handen wordt genomen.

Denniz1974

Citaat van: Ici c est Paris op jan 15, 2009, 23:27:53
Als je de Feyenoordvlag maar pas buiten Den Haag laat wapperen, anders vermoed ik dat je even plastisch chirurgisch onder handen wordt genomen.

die vlag is denkbeeldig ... ik heb geen eens een vlag :-( (ooit alle merchandise verkocht en daar heel wat geld voor opgehaald wat resulteerde in mijn groundhoppinggeschiedenis)

Joost

Citaat van: Maroboduus op jan 15, 2009, 17:36:06
Het wordt nog eens éénmaal flink door de zure appel heen bijten en mijzelf afvragen of deze hobby geen té dwangmatige trekjes aan heeft genomen, maar dan zal ik morgenavond voor het eerst ook eindelijk een competitie gecompleteerd hebben. Ik heb het slechtste voor het laatst bewaard: FC Omniworld-FC Emmen. Op de zaterdag dan NAC Breda-FC Utrecht. Op het hoogste plan mis ik er dan nog twee.
Omniworld v Emmen, dat kan haast niet tegenvallen aangezien je er naar ik aanneem totaal niets van verwacht.

TeeZee

Citaat van: Dennis-V op jan 15, 2009, 23:25:35
Je bent goed bij de les. Zaterdagavond rond half tien ben ik "COMPLEET"
Dan gaat de Feyenoordvlag in top, schalt het Hand in Hand door de autospeakers en rij ik met een grote grijns op m'n gezicht van Den Haag terug naar Veenendaal;
Ik dacht dat je je auto zou proberen te parkeren op station Z'meer Oost?

Dennis-V

of Zoetermeer centraal. Moet nog even kijken wat het weer gaat worden. Vanaf station Ypenburg is het nog een fikse wandeling naar het stadion ...

TeeZee

Het verwachte weerbeeld voor zaterdag laat zich vrij eenvoudig met een drieletterig vrouwelijk woord omschrijven.

Dennis-V


TeeZee

Citaat van: Dennis-V op jan 16, 2009, 10:15:03
eindigt het op een T ?
Ja. En wees maar blij dat jouw wedstrijd 's avonds is. Wellicht is het dan weer droog.

Dennis-V

Ik vind het van groter belang dat het vanavond droog is, want VVV Venlo heeft alleen nog onoverdekte zitplaatsen in de verkoop. Voor morgen bij ADO heb ik m'n kaart al in huis en zal lekker droog zitten.