WK 2010 prognose

Gestart door TeeZee, mei 03, 2010, 08:54:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Na het succes van de heerlijk simpele Eredivisie prognose, volgt nu de WK-versie.

1) voorspel de eindstand per poule - 1 strafpunt per verschil (d.w.z. zet je Nederland op 1, maar eindigen ze op 4 dan krijg je 3 strafpunten)

2) voorspel de kwartfinalisten (de achtstefinalisten volgen al uit het eerste onderdeel, dus daar doen we verder niks mee) - 2 strafpunten per gemist land

3) voorspel de halvefinalisten - 2 strafpunten per gemist land

4) voorspel de finalisten - 2 strafpunten per gemist land

5) voorspel de winnaar - 3 strafpunten als fout

De groepen kun je hier vinden: http://www.wk2010.eu/poules.htm
Inzendingen gaarne per PB. Deadline: de kick-off van de eerste wedstrijd.

Han

Ik beschik via internet over een prachtig excel-sheet dat voorspelde uitslagen doorrekent in groepsstanden, etc.

Om eenmalig registreren op dedicated sites te willen voorkomen zou ik dat excelsheet op dit platform ter beschikking willen stellen en verneem graag hoe ik dat hier geplaatst krijg als bijlage.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Uit het topic WK2010:

Citaat van: AB op mei 28, 2010, 12:13:50
Vergelijk.nl WK-Pool

Mijn excuses als dit een beetje (of heel erg) spammerig overkomt. Ik werk bij de vergelijkingssite Vergelijk.nl en wij hebben net zoals in 2008 een voetbalpool gebouwd waar iedereen gratis aan mee kan doen en leuke prijzen kan winnen, zoals LCD televisies en Home Cinema Sets.

Het lijkt me leuk om samen met de leden mee te spelen in de WK-pool. Ik heb een subleague aangemaakt voor Groundhopping.nl waarin we met zn allen kunnen meedoen.
Doe mee met de Vergelijk.nl WK-Pool
Aanmeldgegevens subleague:
League naam: Groundhopping.nl
Wachtwoord: Groundhopping.nl

Grtzzz
Adriaan


Hoe groot is, mede gelet op deze suggestie, eigenlijk de animo voor het initiatief van TeeZee voor deelname per pb?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op mei 29, 2010, 13:07:50
Uit het topic WK2010:


Hoe groot is, mede gelet op deze suggestie, eigenlijk de animo voor het initiatief van TeeZee voor deelname per pb?
Ik heb tot nu toe 1 deelname binnen, dus ik ben op zich wel voorstander om het initiatief van AB te volgen.

AB

Citaat van: TeeZee op mei 29, 2010, 13:35:51
Ik heb tot nu toe 1 deelname binnen, dus ik ben op zich wel voorstander om het initiatief van AB te volgen.
Cool, cool, cool! We hebben vandaag de 7000ste deelnemer mogen verwelkomen in onze pool dus het loopt al best lekker :-)

Ik hoop dat er ook flink wat mensen van Groundhopping.nl mee gaan doen! Het is tenslotte gratis, leuk en je kan nog leuke prijzen winnen ook!

Als jullie nog vragen hebben, stuur me dan even een berichtje.

Grtz
Adriaan