Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op aug 06, 2012, 17:48:50
Hoe is de situatie qua fans bij Charleroi, komen die allemaal weer gewoon?
Er waren tegen Club slechts 5500.

3434

Er zijn een hoop belachelijke regels bijgekomen om de supporters te pesten, niet dat dat alleen het aantal verklaart. Zo mogen bijvoorbeeld geen spandoeken of vlaggen meer opgehangen worden. En het verhaal Bayat, daar wil ik liever niet over spreken. Met een 'normaal' beleid zit in Charleroi meer volk als in Beerschot of Waregem en dan spreek ik niet over top 6 spelen want dan zit er makkelijk 12000+ .
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HRM1880

Citaat van: 3434 op aug 06, 2012, 18:51:41
Er zijn een hoop belachelijke regels bijgekomen om de supporters te pesten, niet dat dat alleen het aantal verklaart. Zo mogen bijvoorbeeld geen spandoeken of vlaggen meer opgehangen worden. En het verhaal Bayat, daar wil ik liever niet over spreken. Met een 'normaal' beleid zit in Charleroi meer volk als in Beerschot of Waregem en dan spreek ik niet over top 6 spelen want dan zit er makkelijk 12000+ .
En ook het feit dat er nog altijd geen duidelijk is over de club zal wel meespelen vermoed ik. Die staat nog altijd te koop.

Joost

FCVR Oosterlo heeft de boeken neergelegd, klopt dat Wekke? Het is bij jou uit de buurt.

Tevens is VK Mechelsbroek Bonheiden verhuist naar Boortmeerbeek en komt deze ploeg dus voortaan uit in de provincie Brabant. KFC Muizen maakt de omgekeerde stap. Het dorp Muizen was administratief al in 1976 verhuist van provincie, nu doet de voetbalclub dat ook.

voetbalfan

Jep, was al van vorig seizoen bekend dat ze ermee zouden stoppen. Niets echt iets gemist, totaal onverzorgd terrein.

Joost

Citaat van: Breda op sep 02, 2012, 12:33:52
Het loont welhaast de moeite een apart topic over deze club te openen...

de zwerftocht van FC Bleid-Molenbeek gaat verder. Na de eerste thuiswedstrijd tegen Diegem op het veld van Wemmel te hebben afgewerkt zal vanmiddag tegen Bertrix worden gespeeld op het hoofdveld van eersteprovincialer Roosbeek, Waals-Brabant.

Volgens mij is Roosbeek Vlaams-Brabant en wordt het duel gespeeld in Rebecq!

Waarom wordt er niet gespeeld op het terrein waar RWDM vorig seizoen speelde?

Joost

Citaat van: Breda op sep 02, 2012, 22:05:33
Er zijn twee Roosbeken, waarvan één in Waals-Brabant ligt en de andere in Vlaams-Brabant. Het Roosbeek dat tegenwoordig beneden de taalgrens ligt wordt door Franstaligen (en dus niet door mij) Rebecq of Rebecq-Rognon genoemd. Typisch dorpje en leuk terrein trouwens daar.

RWDM 2003 en Michel De Wolf / FC Bleid zijn gebrouilleerd geraakt. RWDM 2003 speelt nog steeds in P4.

Verwarrend.

Joost

Een nogal opvallende grote zege van Patro bij Kelmis. Iemand geweest?

Zouden er eigenlijk meer wedstrijden zijn waarbij de snelste route tussen de stadions twee andere landen doorkruist?

Terranova

Hoe zit het in de belgische eerste klasse normaal gesproken met kaarten? Zijn wedstrijden vaak uitverkocht of kun je gewoon naar het stadion rijden en kaartje aan de kassa kopen.
Ik wil de 22ste naar KV Mechelen, Beveren of Germinal Beerschot gaan, allemaal geen toppers qua wedstrijden.

Alvast bedankt.

Verwijderd lid

Citaat van: Voele_Hondj op sep 11, 2012, 13:55:51
Hoe zit het in de belgische eerste klasse normaal gesproken met kaarten? Zijn wedstrijden vaak uitverkocht of kun je gewoon naar het stadion rijden en kaartje aan de kassa kopen.
Ik wil de 22ste naar KV Mechelen, Beveren of Germinal Beerschot gaan, allemaal geen toppers qua wedstrijden.

Alvast bedankt.

www.ticketingonline.be

hgrm

De zekerste methode is via www.ticketingonline.be vooraf bestellen. Daar heb je wel een creditcard voor nodig. Voor de meeste wedstrijden lukt het aan de kassa ook wel, maar zeker bij clubs als Anderlecht of Standard neem je dan wel een risico.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

@Joost: Tot de rust stond het 1-0, na de rust een rode kaart en Patro walste over Kelmis heen (aldus aanwezige vrienden).

@Voele_Hondj: geen probleem alleen het vak waar de spionkop van kvm staat is bijna altijd uitverkocht (bijna allemaal abo dacht ik).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Citaat van: Voele_Hondj op sep 11, 2012, 13:55:51
Hoe zit het in de belgische eerste klasse normaal gesproken met kaarten? Zijn wedstrijden vaak uitverkocht of kun je gewoon naar het stadion rijden en kaartje aan de kassa kopen.
Ik wil de 22ste naar KV Mechelen, Beveren of Germinal Beerschot gaan, allemaal geen toppers qua wedstrijden.

Alvast bedankt.

De meeste wedstrijden van Beveren en Beerschot zijn niet uitverkocht maar kan het wel zijn dat de tegenpartij een combi krijgt en dan is de kassa op wedstrijd dag ook gesloten. Voor Mechelen zal het wat moeilijker zijn om aan kaarten te raken. Enkel voor:
Mechelen - Lierse, Club Brugge, Standard, Anderlecht, Genk zal het wat moeilijker zijn;
Beveren - Club Brugge, Standard, Anderlecht, Lokeren zal het wat moeilijker zijn;
Beerschot - Anderlecht zal de moeilijkste zijn.
Maar als je er tijdig bij bent zijn voor deze clubs (met uitzondering van Mechelen) wel relatief makkelijk kaarten te krijgen, voor Mechelen gewoon er goed op tijd bij zijn.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Breda op sep 12, 2012, 13:14:40
FC Doornik, dat door het opstellen van een niet bij de bond opgegeven speler vorig seizoen een resem punten was kwijtgeraakt en daardoor degradeerde naar vierde klasse, heeft, zoals vandaag bekend is geworden, de zaak tegen de bond gewonnen en mag nu alsnog in derde klasse spelen. Doornik had al geweigerd de eerste twee wedstrijden in 4e te spelen. Dit betekent dat de kalender van 3e klasse opnieuw gemaakt zal moeten worden. Zalige chaos.

http://www.footlux.be/comite-provincial/9184-le-rfc-tournai-reste-en-d3-.html

Dat gaat lekker in België
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Breda op sep 12, 2012, 13:14:40
FC Doornik, dat door het opstellen van een niet bij de bond opgegeven speler vorig seizoen een resem punten was kwijtgeraakt en daardoor degradeerde naar vierde klasse, heeft, zoals vandaag bekend is geworden, de zaak tegen de bond gewonnen en mag nu alsnog in derde klasse spelen. Doornik had al geweigerd de eerste twee wedstrijden in 4e te spelen. Dit betekent dat de kalender van 3e klasse opnieuw gemaakt zal moeten worden. Zalige chaos.

http://www.footlux.be/comite-provincial/9184-le-rfc-tournai-reste-en-d3-.html

Geheel onverwacht is het niet.