Week 19: maandag 6 mei t/m zondag 12 mei

Gestart door De publiekswissel, mrt 29, 2019, 12:36:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: Joelvginkel op mei 03, 2019, 01:41:20
Het spel is sinds ADO uit inderdaad niet om aan te gluren, maar ik hoop dat ze gemotiveerd aan de wedstrijd zullen beginnen. Er gaan inmiddels ook al 7 bussen (!) naar Amsterdam terwijl de kaartverkoop nog een week duurt.

7 bussen is toch weinig. Gezien de haat die in Utrecht van de tribunes komt betreffende Ajax had je dan dat vak moeten uitverkopen.

Jef400

Ik gun het jullie van harte Joey, ik kom iedere paar maanden wel bij jullie. Maar hooghartigheid bestrijden met hooghartigheid gaat hem tegen Ajax niet worden. Al zou ik het best lachen vinden als Ajax het weer op het einde verkloot. Houden ze de trend van de late jaren '10 vol ;-)

Joelvginkel

Citaat van: Koning Kriel op mei 03, 2019, 07:37:29
7 bussen is toch weinig. Gezien de haat die in Utrecht van de tribunes komt betreffende Ajax had je dan dat vak moeten uitverkopen.

Ik vind het een aardig aantal aangezien er elk jaar maar zo'n 100-200 uitsupporters afreizen naar Amsterdam. Het is namelijk elk jaar een dure Awayday en je kan alleen via een buscombi omdat het een risicowedstrijd is.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Joelvginkel op mei 04, 2019, 02:34:19
Ik vind het een aardig aantal aangezien er elk jaar maar zo'n 100-200 uitsupporters afreizen naar Amsterdam. Het is namelijk elk jaar een dure Awayday en je kan alleen via een buscombi omdat het een risicowedstrijd is.
Ik vind 100-200 ook wel heel erg weinig voor een club als Utrecht, ongeacht buscombi. Zeker voor de meest beladen uitwedstrijd van het jaar.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Nort

Is het vrij vervoer, ongeacht de kaartprijs, zit het gewoon vol. Ik snap de Utrecht fans wel. Drooglegging in de bus, onnodige provocaties van politie en stewards en een bijna gegarandeerde verlies partij.

Jehoentelaar

Over uitfans gesproken:

11/5 SC Preußen Münster - Karlsruher SC.

Bezoekers kunnen deze dag promotie naar de 3.Liga veiligstellen, dus dat zal een lekker drukke bedoeling worden aan de Hammerstraße. Auf geht's Preußen!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

syntric

11/5: Sportlust '46 - Heerjansdam
12/5: Antwerp - Anderlecht
Groundhopper for life :-)


FCTOostGelre

11/5 SC Preußen Münster - Karlsruher SC.

tomv


watergatehopper

Citaat van: Luccie op mei 06, 2019, 07:45:34
11/05 Elversberg - Balingen
11/05 Borussia Neunkirchen - SV Auersmacher

Ik ben erbij!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

wekke


spons

11/05. Excelsior Maassluis - AFC
12/05. Feyenoord - ADO Den Haag
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

syntric

Citaat van: wekke op mei 07, 2019, 18:47:58
12/05 Lyra Lierse - Betekom

Heb beide Lierse follow-up clubs (mag ik ze zo noemen?) gedaan en beviel prima qua sfeer. Wel vond ik het bij de Kempenzonen enigszins bizar dat de tijd daar leek stilgestaan te hebben en men daar precies in complete ontkenning zit.... het ticket vermeldde Lierse K - Deinze en die enkele K was dan ook meteen de enige verwijzing naar wat toch in feite een andere club is dat ik die avond opmerkte...op de consumptiekaarten enkel Lierse, in de fanshop enkel Lierse spullen, zelfs de spelersshirts hebben gewoon de oude naam en logo. Nu zijn we wel wat gewoon in België op dat vlak, maar dit is toch wel heel speciaal. Die K op het officiële ticket zal dan vermoedelijk er ook maar opstaan omdat het verplicht is van de bond of zo :-)
Groundhopper for life :-)

wekke

Citaat van: syntric op mei 07, 2019, 23:00:09
Heb beide Lierse follow-up clubs (mag ik ze zo noemen?) gedaan en beviel prima qua sfeer. Wel vond ik het bij de Kempenzonen enigszins bizar dat de tijd daar leek stilgestaan te hebben en men daar precies in complete ontkenning zit.... het ticket vermeldde Lierse K - Deinze en die enkele K was dan ook meteen de enige verwijzing naar wat toch in feite een andere club is dat ik die avond opmerkte...op de consumptiekaarten enkel Lierse, in de fanshop enkel Lierse spullen, zelfs de spelersshirts hebben gewoon de oude naam en logo. Nu zijn we wel wat gewoon in België op dat vlak, maar dit is toch wel heel speciaal. Die K op het officiële ticket zal dan vermoedelijk er ook maar opstaan omdat het verplicht is van de bond of zo :-)

Op het Lisp hebben ze het seizoen 2017-2018 precies gewist uit hun geheugen. Voor hen is dat het originele Lierse en is er niets veranderd. Voor hen zijn wij overlopers naar Lyra TSV. Bijvoorbeeld. Vandaag is de allerlaatste wedstrijd van Lierse een jaar geleden. Supporters die voor het Lyra Lierse project kozen posten nu allerhande herinneringen, foto's, video's ter nagedachtenis over Lierse. Supporters die voor Kempenzonen kozen doen alsof er niets is gebeurd. Dat is het verschil.

Ik heb het ondertussen een plaats gegeven. De manier waarop men het stadion en logo kocht en de naam misbruikt, stoort nog steeds. Maar voor het overige vind ik het vooral zielig hoe ze weer als makke lammetjes achter een geldschieter lopen en alles geloven wat men daar verteld. Eén ding is er alvast niet veranderd: er is op t Lisp nog veel grootspraak door dezelfde malafide mannetjes die KLSK mee ten gronde hebben gericht. En het jammere in ons geval, is dat we enkele vrienden zijn kwijt geraakt door de splitsing.