www.groundhopping.be

Gestart door georgesv, nov 12, 2008, 10:52:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

georgesv

ik zal in deze topic wekelijks de updates plaatsen van www.groundhopping.be

laatste die zijn toegevoegd:
boxbergheide cobox76 (limburg)
bierbeek (brabant)
bellem (oost vl)
huy (luik)

TeeZee

Ik vind dit een van de allermooiste groundhopsites die er bestaan. Ik had al eerder de vergelijking gemaakt met Stuart Clarke, en daar blijf ik bij.

Heb je de website helemaal zelf gemaakt? Wat voor fotocamera gebruik je en hoe ben je zo goed geworden met foto's maken?

Pieros

Citaat van: TeeZee op nov 12, 2008, 11:00:26
Ik vind dit een van de allermooiste groundhopsites die er bestaan. Ik had al eerder de vergelijking gemaakt met Stuart Clarke, en daar blijf ik bij.

Heb je de website helemaal zelf gemaakt? Wat voor fotocamera gebruik je en hoe ben je zo goed geworden met foto's maken?

Ik kan je alleen maar gelijk geven en ik heb ook dezelfde vragen. Als ik foto's maak is het vaak het standaard werk, terwijl de foto's op groundhopping.be vaak iets kunstzinnigs hebben. Ben je tijdens zo'n wedstrijd alleen maar bezig met foto's maken en aan het wachten op het juiste moment?

georgesv

Bedankt voor de comment

De site is eigenlijk een samensmelting van verschillende hobbys van me.
Met de hobbys bedoel ik: fotografie, voetbal, en webdesign. ik heb fotografie en grafische vormgeving gestudeerd, en een cursus webdesign gevolgd. En voetbal volg en speel ik al van toen ik amper kon lopen :-)
ik ben nu zelfstandige. en werk naast andere klanten voor oa sportvoetbalmagazine.

De foto's en de website zijn een uit de hand gelopen hobby, waar ik nog elke dag/stadion/match evenveel van geniet.
ik werk met een canon 400D, de 450D is nu de opvolger, die ga ik me me misschien aanschaffen.
Dit is de beste spiegelreflexcamera in die prijscategorie. het is geen superprofessioneel materiaal, maar erg degelijk voor wie hobby of semiprofessioneel werkt. ik heb echter ook een erg goeie lens, die redelijk duur was. (een 18-55, met imagestabilisator)
Maar in mijn opinie is het materiaal bijzaak, het gaat hem vooral om 'het zien' van het beeld, de compositie.

Als ik een match doe, probeer ik zowiezo al fotograferend het hele stadion rondomrond af te lopen en te zoeken naar iets specifieks. Ook als ik tijd heb doe ik de buitenkant van het stadion rondomrond, de straten errond enzo, veak zie je dan ook wel iets leuks. Ik let ook wel op de match zelf en kan er me deels wel in inleven, maar het is niet hetzelfde als dat ik gewoon een match doe zonder te fotograferen.
Meestal echter heb ik zo ergens midden de tweede helft het gevoel dat ik alles een beetje gedaan heb, en kan ik de rest meer op het gemak uitzien.

ik persoonlijk kick eerder op fotografisch mooie stadions, en niet op de hightech enzo.
andere mensen snappen dit soms niet zo goed :-) zo kreeg ik onlangs nog een mail van iemand van deze club
http://www.groundhopping.be/beelden/excmariakerke/index.html
die fier verkondigde dat hun modderpoel verleden tijd is en dat ze nu een kunstgrasveld hebben, en dat ik zeker es opnieuw foto's moest gaan trekken. maar voor mij is net die modderpoel het leuke eraan.

Hielke

Een juweel van een website, echt waar. Met jouw toelichting hierboven is de gouden combinatie van prachtige foto's én een prachtige website, wat betreft opbouw, ook direct verklaard.

Houseman


georgesv

new:
Vlimmeren Sport (prov. Antwerpen)

hoevenen lion

De laatste foto vind ik wel zeer geslaagd.

Misschien een tip om op je homepage een rubriek te maken me de updates. Want mensen die niet op het forum zitten gaan ni alle provincies afgaan om te kijken of er nog nieuwe grounds bij zijn. Voor de rest zeer geslaagde website.

georgesv

Citaat van: hoevenen lion op nov 18, 2008, 20:05:23
De laatste foto vind ik wel zeer geslaagd.

da's indd de beste, staat morgen in voetbalmagazine ;-)


Citaat van: hoevenen lion op nov 18, 2008, 20:05:23Misschien een tip om op je homepage een rubriek te maken me de updates.

zal ik es werk van maken



georgesv

nieuw: voorde (oost vlaanderen)

+ update pagina


georgesv

nieuw: boezinge (west vlaanderen)

Hugo

Staat Sottegem ook op www.groundhopping.be? Ik zal toegeven dat ik een wat luie zoeker ben.


Hugo

Citaat van: georgesv op dec 06, 2008, 21:37:38
jawel > http://www.groundhopping.be/beelden/zottegem/index.html

Met een Z en niet een S, shame on me.

Maar bedankt, dat stadionnetje ziet er overigens best wel apart uit.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op dec 06, 2008, 21:52:10
Met een Z en niet een S, shame on me.

Maar bedankt, dat stadionnetje ziet er overigens best wel apart uit.

Met een S is volgens mij Frans...

Inderdaad apart stadionnetje, in ieder geval geen standaard geval.