Topklasse '10/'11

Gestart door AthleticHolanda, aug 11, 2010, 00:03:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Nee, hij was niet herkenbaar. Ik had gehoopt een vierkant geel mannetje tegen te komen, in het gezelschap van een rode zeester.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vaig

Citaat van: hgrm op sep 01, 2010, 22:46:50
Gezellig was het desondanks wel, mede doordat ik enkele oude bekenden èn oud-scheidsrechter Mario van den Ende tegenkwam.
Ik zat vanavond in Groesbeek achter Reinold Wiedemeijer. Eerste helft was Achilles stukken sterker maar kwam het niet verder dan 1-1. Tweede helft was rommelig, maar niet minder vermakelijk. De 1-1 ruststand bleef echter op het bord staan.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

AthleticHolanda

Citaat van: Vaig op sep 02, 2010, 00:25:24
Ik zat vanavond in Groesbeek achter Reinold Wiedemeijer. Eerste helft was Achilles stukken sterker maar kwam het niet verder dan 1-1. Tweede helft was rommelig, maar niet minder vermakelijk. De 1-1 ruststand bleef echter op het bord staan.

En op hoeveel schat je het toeschouwersaantal? ;-)

Gemert nog wat fans meegenomen?

AthleticHolanda

#33
De midweekse ronde...

Zaterdag groep
Capelle - Hoek 1-2 (600)
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 1-3 (3000)
CSV Apeldoorn - Rijnsburgse Boys 2-2 (1000)
SC Genemuiden - FC Lisse 1-1 (950)
Katwijk - ARC 2-0 (1550)
Spakenburg - Barendrecht 4-1 (1800)
Excelsior '31 - HHC Hardenberg 3-1 (1200)
Harkemase Boys - Flevo Boys 1-2 (1600)

Opvallend is de thuisnederlaag van Harkema. De derby's in Rijssen en Nijkerk kende geen verrassende winnaar. Spakenburg en Katwijk wonnen ook hun derde wedstrijd. Erg knap is de uitoverwinning van Hoek bij Capelle aangezien ook Capelle nog ongeslagen was.
Deze midweekse ronde trok meer toeschouwers (11700) dan een normale zaterdag, al komt dat misschien wel doordat er twee derby's gespeeld werden.
* De toeschouwersaantallen van VoZ en tobklasse komen vrijwel overeen.

Zondag groep
Quick'20 – AFC 4-1 (450)
Dijkse Boys – JVC Cuijk 2-0
FC Oss – FC Lienden 1-0 (800)
Achilles'29 – Gemert 1-1 (600)
FC Hilversum – Hollandia 3-0 (400)
Argon – VVSB 1-2 (800)
EVV – De Treffers 1-1 (1250)
Haaglandia – Baronie 4-1 (400)

Oss en Gemert staan samen bovenaan met 7 punten terwijl alleen Lienden nog puntloos is. Ondertussen gaat de soap rondom de (uit)wedstrijden van FC Oss vrolijk verder, voor de wedstrijd van a.s. zondag tussen Gemert en FC Oss is een noodverordening ingesteld, te triest voor woorden natuurlijk.
Toeschouwersaantallen zijn van zondaghoofdklasse.nl.

EDIT: daar waar ik het toeschouwersaantal de vorige keer bij EVV laag vond, vind ik het nu verrassend hoog, veel fans uit Groesbeek?

Joost

Limburgs Dagblad meldt 750 toeschouwers in Echt.Dat klonk voor mij als een heel plausibel aantal.

Vaig

Even een vraagje. Hoe zit het met de wekelijkse samenvattingen van de Topklasse? Zijn die al begonnen, of is dat van de baan. De afgelopen weekenden niet echt thuis geweest, vandaar dat ik het een beetje gemist heb.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Citaat van: Vaig op sep 04, 2010, 14:06:26
Even een vraagje. Hoe zit het met de wekelijkse samenvattingen van de Topklasse? Zijn die al begonnen, of is dat van de baan. De afgelopen weekenden niet echt thuis geweest, vandaar dat ik het een beetje gemist heb.
Komt pas in november op tv, RTL7.

Vaig

Oke dank voor de info.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

600 mensen in Lienden tegen EVV.

Daffy

Kaarten voor de derby SV Spakenburg - VV IJsselmeervogels op 6 november kunnen online besteld worden:
http://www.spakenburg.com/menu/?onlinekaartenbestellen

Footballfrans

Citaat van: Daffy op sep 09, 2010, 15:31:23
Kaarten voor de derby SV Spakenburg - VV IJsselmeervogels op 6 november kunnen online besteld worden:
http://www.spakenburg.com/menu/?onlinekaartenbestellen

Dat is nog eens handig. Lijkt wel een profclub. Bedankt voor de tip want ik ga er naar toe.

Footballfrans

Citaat van: hgrm op aug 14, 2010, 22:05:37
Ik vraag me af of clubs als IJsselmeervogels echt wel zo graag niet willen promoveren als puntje bij paaltje komt.....

Ik denk dat ze dus gewoon lekker in de eerste divisie gaan spelen. Spakenburg zeker. Volgens mij zit er veel verborgen ambitie bij die clubs maar ja zeggen dat je omhoog wil is je kop boven het maaiveld...

Footballfrans

Citaat van: hgrm op sep 01, 2010, 22:46:50
Hilversum-Hollandia was vermakelijk, met een verrassend sterk spelend Hilversum. 3-0 was dan ook de terechte uitslag. Met 400 à 500 man langs de lijn hield het wel op. Gezellig was het desondanks wel, mede doordat ik enkele oude bekenden èn oud-scheidsrechter Mario van den Ende tegenkwam.

Had het verslag al eens gelinkt maar vooruit nog een keer dan...
http://www.footballfans.eu/match/350710/Hilversum---Hollandia

Omdat de wedstrijd zo leuk was.

hgrm

Dat denk ik dus ook.
En bovendien: als ze met z'n allen roepen dat ze willen promoveren en het lukt niet, dan heb je ook weer onrust in de tent.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Footballfrans

Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als een van deze clubs of een van de Bollenstreek club promoveert. Dan verandert er wat.