Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Langemannetje

Citaat van: Joost op okt 31, 2018, 14:04:59
Hoewel ik zeker weet dat het filmpje zal bestaan is het een beetje appels met peren vergelijken.

Die vlucht is ongetwijfeld een tijd van te voren geboekt terwijl de prijs van de treintickets op de dag zelf wordt genomen.
Voor treintickets kun je ook tevoren goedkopere kaartjes krijgen terwijl een vlucht op de dag zelf veel duurder is.
Ik heb in 2013 Budapest bezocht. 5 dagen voor vertrek geboekt, een retour Eindhoven - Budapest kostte me € 16 (dinsdag tot vrijdag). Ik meen dat een retour Veenendaal - Eindhoven zonder datum destijds € 27 kostte.
73 grounds in 14 verschillende landen

Langemannetje

Citaat van: bunnet op nov 08, 2018, 21:16:59
Rondom oud & nieuw een paar dagen in London met mijn vriendin. Het lijkt haar leuk om ook daar voetbal te kijken; het wordt haar internationale voetbaldebuut. We verblijven in Hammersmith, zullen twee wedstrijden bezoeken en dit zijn de keuzes:

29 december:
• Fulham - Huddersfield (revisit)
• Tottenham - Wolves
• Watford - Newcastle
• QPR - Reading
• Wimbledon -Blackpool

1 januari:
• Arsenal - Fulham
• Brentford - Norwich (revisit)
• Charlton - Walsall

Om een goede indruk te geven van het Engelse voetbal ( ;-) ) twijfel ik over de keuzes.

- Fulham en Brentford zullen voor mij revisits zijn, maar wel typisch Engels natuurlijk
- Tottenham speelt op Wembley
- QPR is wat rauw denk ik (daarom staat Millwall er ook niet tussen, doe ik haar niet aan)
- Watford en Wimbledon zijn relatief ver (?)
- Charlton zal een lage bezettingsgraad hebben

Tips zijn dus welkom!
Ik heb in Londen slechts ervaring met West Ham (Upton Park nog), Crystal Palace en Watford. Gezien een revisit vrijwel altijd minder is dan 'de ontmaagding' en omdat ik het altijd tof vind om meerdere niveaus in één weekend te proppen zou ik zeggen;

Watford - Newcastle
Charlton - Walsall
73 grounds in 14 verschillende landen

Langemannetje

Beide goed te bereiken vanuit Hammersmith en weinig ticketstress,
73 grounds in 14 verschillende landen

hgrm

De vraag is: wat wil je je vriendin laten zien/wat wil je vriendin zien?

Is ze alleen geïnteresseerd in topvoetbal, grote sterren en glamour van de Premiership, dan zou je voor Tottenham en Arsenal kunnen gaan. Voor een groundhopper niet zo interessant, maar niet iedereen denkt als een groundhopper.


Is ze erin geïnteresseerd wat jou trekt in Engels voetbal en oude stadions, dan zou ik een hele andere keuze maken. Als je dan naar Tottenham of Arsenal gaat, krijg je dan waarschijnlijk als antwoord dat je net zo goed naar de Arena kunt gaan en dat dat nog veel goedkoper is ook. Ik zou dan dus kiezen voor 'typisch Engels'. Premierleague is dan eigenlijk al uit den boze; daar is weinig typisch Engels meer aan (misschien met uitzondering van Fulham vanwege het stadion).

QPR zou mijn eerste keuze zijn: toch een wat grotere club maar wel een typisch Engels stadion, dicht bij Hammersmith en best wel typisch voor wat "ons soort" zoekt in Engeland. Voor Brentford geldt eigenlijk hetzelfde (maar dat is een revisit). Je zou voor 1 januari ook eens kunnen kijken wat er in de Non-league te beleven is. Clubs als Sutton of Bromley zijn uitermate geschikt om uit te leggen waarom we zo graag naar Engeland gaan.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

De publiekswissel

Citaat van: Hugo op nov 08, 2018, 21:31:07
Er is weinigs rauw aan QPR, daar kun je rustig met de vrouw heen gaan. Als je geen gekke dingen doet kan je ook best naar Millwall toe, geen zorgen.

Als je geen gekke dingen doet, kan je overal wel heen met je vrouw hoor. ;-) Die van mij stond afgelopen zomer naast mij tussen de Maniacs van Zeljo!
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Hugo

Citaat van: De publiekswissel op nov 10, 2018, 12:14:20
Als je geen gekke dingen doet, kan je overal wel heen met je vrouw hoor. ;-) Die van mij stond afgelopen zomer naast mij tussen de Maniacs van Zeljo!

Die van jouw is echt de gekste :-)

bunnet

Dank voor de reacties, leuk!


De publiekswissel

Citaat van: Hugo op nov 11, 2018, 00:17:53
Die van jouw is echt de gekste :-)

Absoluut, anders had ik wel een andere gekozen. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Saltacampos

QPR is heel makkelijk bereikbaar met het OV, veel sfeer is er niet, maar het is wel een absoluut veilig uitje.
Het grootste probleem is de beenruimte bij de zitjes, zeker als je eerder aan de grote kant bent.
Ik vond het wel een leuk stadion. Spuuglelijk aan de buitenkant, zeker bij de hoofdingang maar binnenin best OK.
Over land and sea

HRM1880

Citaat van: De publiekswissel op nov 10, 2018, 12:14:20
Als je geen gekke dingen doet, kan je overal wel heen met je vrouw hoor. ;-) Die van mij stond afgelopen zomer naast mij tussen de Maniacs van Zeljo!
En tussen de mannen van den 3 op den Bosuil. Die is wat gewoon.

ricodejong4

Iemand goede suggesties voor pubs in de omgeving van Craven Cottage?

FCT1980

Citaat van: ricodejong4 op nov 13, 2018, 22:51:45
Iemand goede suggesties voor pubs in de omgeving van Craven Cottage?

Bij Putney Bridge/Fulham High Street zijn wel een aantal leuke pubs.
Zelf ook wel eens bij The Crabtree aan Rainville Road geweest. Dat was na de wedstrijd en is super druk daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

De publiekswissel

Citaat van: HRM1880 op nov 13, 2018, 22:35:04
En tussen de mannen van den 3 op den Bosuil. Die is wat gewoon.

Doodsangsten uitgestaan, dat wel.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

De publiekswissel

Is hier toevallig iemand die een kaartje over heeft voor Nederland - Frankrijk van vanavond?
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

watergatehopper


Kan iemand mij helpen voor een kaartje voor Standard - Sevilla?
Kaarten moeten aan het stadion gekocht worden.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅