Zomervakantie en voetbal kijken

Gestart door Denniz1974, mei 17, 2008, 10:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniz1974

De zomervakanties staan weer voor de deur. Persoonlijk probeer ik altijd in de buurt van mijn vakantiebestemming zeker één of meerdere wedstrijden / stadions te bezoeken.

Waar gaan jullie dit jaar naar toe op vakantie en heb je al een wedstrijd / stadion op het oog ?

Ik ga dit jaar alleen een weekendje naar Zuid Limburg en bezoek dan twee oefenpotjes van Feyenoord tegen Limburgia en SV Meerssen (volgende week dus).

TeeZee

Ik ben voornemens om in augustus een wat langere periode in Engeland/Schotland te vertoeven. Dat is dan wel zodra de competitie gestart is, want friendlies boeien mij niet zo. Dat laatste betekent ook dat ik tijdens de zomermaanden zelden wedstrijden bezoek.

Rob_Mill

Ga deze zomer 2 maanden in Bournemouth werken. Ben van plan een uitstapje naar Denemarken te maken in het weekend van 19/20 juli omdat Villa daar Intertoto voetbal zal gaan spelen. Voor de rest misschien wat pre-season friendlies in de buurt van Bournemouth meepakken en als het seizoen weer is begonnen op de zaterdag op en neer naar Brum bij een thuiswedstrijd en als er een uitwedstrijd gespeeld zal worden zal die ook in de planning zitten.

Rinus A.

Loting van de laaste Intertoto Cup is vandaag bekend geworden. Zitten weer heerlijk onbelopen paden bij, die om aandacht roepen. Kazachen tegen Armenen, hrrrr.

Ici c est Paris

Waar kan ik die loting zien? UEFA site?

Overigens kijk ik in de zomervakantie gewoon wat oefenpotjes van Utrecht, en probeer ik op zomervakantie wat stadions in de buurt te zien. Zo hoop ik deze zomer nog Mestalla te bezoeken, en eventueel nog het stadion van Levante.

hoevenen lion

Wij gaan in september 2 weken naar Toscane. Ik kan al zeker 1 wedstrijd meepikken. Het zal ervan afhangen wie er thuis speelt want je hebt er wel wat grounds in de buurt. We zijn nog aan het twijfelen om enkele dagen Milaan erbij te pakken en dan hoop ik daar ook een wedstrijd te zien.

Rinus A.

Citaat van: Ici c est Paris op mei 21, 2008, 19:34:29
Waar kan ik die loting zien? UEFA site?

http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Intertoto_Cup_2008

Overigens is er deze jaargang sprake van een regionale invulling.

Voor onze vriend die naar Wit-Rusland gaat, Sjachtjor Salihorsk (stad net onder Minsk) neemt het 28 of 29 juni op tegen Lech Poznan.