Pfff ... Wat doe ik hier ?!?!?!?

Gestart door Denniz1974, jun 06, 2008, 21:14:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Chester - Shrewsbury had alles in zich om een topaffiche te zijn maar was zo vervelend dat ik tijdens de wedstrijd op de staantribune ben gaan zitten om het programmaboekje te leven.

Daarnaast heb ik het bij Alemannia wel eens gehad, vooral in het 1. Liga-jaar waarin het altijd leek te regenen en ik geen overwinning heb gezien. Afgelopen seizoen had ik dat tegen FSV Mainz waarin we volledig weggecounterd werden in de 2de helft en de regen niet te stoppen leek en in de wedstrijd tegen Erzgebirge Aue tegen het einde van het seizoen. Aachen was weilig Aue allesbehalve maar durfde niet waardoor het niet om aan te zien was, gek genoeg maakt zo'n totaal onverdiende 1-0 mijn dag dan weer helemaal goed.

Remco

De enigste keer dat ik mij de vraag stelde: "Wat doe ik hier????". Was op 25 februari 2005. Het plan was om die dag naar Wilhelmshaven te gaan voor een wedstrijd in de oberliga. Bij het stadion gekomen kwamen we er achter dat de wedstrijd was afgelast.

Gelukkig hadden we een alternatief voor deze dag. Een ijshockey wedstrijd in de Duitse regionalliga(kan ook 2. Bundesliga geweest zijn) tussen de Bremenhaven Fishtown Pingiuns en Swenninger Wild Wings. Een kleine half-open ijshal. De hal had een dak maar de muren van de hal waren half open. Eind februari was het dus nog ijs en ijskoud in die hal.

Dit was de enigste maal dat ik mij de vraag stelde. Pffff... Wat doe ik hier?!?!?!?! brrrr




Dat weekend werd gelukkig nog afgemaakt met een wedstrijd in Rostock, die trouwens ook bijna werd afgelast(grote sneeuwbuien vlak voor de wedstrijd) en in Oldenburg.



reemstercarp

Als je een beetje je huiswerk doet dan is de kans op een tegenvaller klein. Als het stadion tegenvalt, kan er altijd nog een leuke pot gespeeld worden, als de wedstrijd saai is kun je je altijd nog vermaken met de fans. Als zelfs dat niet lukt dan kun je het op een zuipen zetten, en als dat verboden is, tja.... dan heb je inderdaad een tegenvaller te pakken.

Mijn saaiste groundhopervaring:
Spanje - Noorwegen tijdens Euro2000 in de kuip. Een enorm saaie wedstrijd, 20.000 meegereisde Noren hadden geen zin in een feestje, en bier dronk ik nog niet :S

Joost

Wanneer je niets verwacht van de wedstrijd, zet dan geld in op een 0-0 gelijkspel. Dan heb je of goals gezien, of geld gewonnen.

hgrm

En dan wordt het 1-0 door een pisballetje op het moment dat je net even een braadworst aan het kopen bent....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen