Week 51 / 15 - 21 dec 2008

Gestart door HJanneman, nov 03, 2008, 15:59:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op nov 28, 2008, 18:15:02
De zogenoemde autocombi naar AZ? Dat ligt aan AZ en niet aan FC Utrecht. Met PSV mochten we ook op deze wijze naar Alkmaar. Ter hoogte van Breukelen moesten we tussen 19:00-19:30 de kaartjes omwisselen op de parkeerplaats van het Shell tankstation.

Klopt, das schuin achter mijn werk. Maartoch, vrij vervelend als je geen auto of rijbewijs hebt.

Bloos


21 decmeber 15:00 KVK Tienen - Antwerp (ovb)
21 december 20:30 Standaard Luik - AA Gent

Hielke

Een week om naar uit te kijken, met de nodige reiskilometers.

17/12 Portsmouth - sc Heerenveen
20/12 Sparta - sc Heerenveen


Houseman

De eerste zal ik ook bezoeken, de 2e waarschijnlijk niet. Ga jij in Lelystad omwisselen? Kan het me niet voorstellen...

Hielke

Citaat van: Houseman op dec 15, 2008, 08:56:05
De eerste zal ik ook bezoeken, de 2e waarschijnlijk niet. Ga jij in Lelystad omwisselen? Kan het me niet voorstellen...

Nee, aan zulke ongein doe ik niet mee. (Toelichting: mensen die met eigen vervoer naar Sparta-Heerenveen willen reizen hebben plotseling orders gekregen van de Rotterdamse burgervader om in Lelystad de kaarten om te wisselen - de man ziet spoken die er nooit zullen zijn).

Mijn eigen vervoer-kaart heb ik al twee weken in huis. Vandaar dat ik er voorlopig maar vanuit ga die wedstrijd te zullen bezoeken. Hoe? Geen flauw idee. Niet via Lelystad in elk geval. Kom nou.

HJanneman

Citaat van: Hielke op dec 15, 2008, 09:17:38
Niet via Lelystad in elk geval. Kom nou.

Is dat niet de snelste route;)?

Houseman

Voor Hielke in ieder geval niet.

Daffy

17/12 Feyenoord -Lech Poznan
20/12 Sparta - sc Heerenveen

Pieros

21-12 NEC - ADO Den Haag en misschien daarna naar Eiffel Towers - Magixx

Bloos

Citaat van: Bloos op dec 10, 2008, 07:34:24
21 decmeber 15:00 KVK Tienen - Antwerp (ovb)
21 december 20:30 Standaard Luik - AA Gent

Ga zondag naar Standaard, weet iemand waar je makkelijk kunt parkeren?

Ici c est Paris

Citaat van: Bloos op dec 17, 2008, 10:22:31
Ga zondag naar Standaard, weet iemand waar je makkelijk kunt parkeren?

Bij Standard is het traditie dat iedereen z'n auto neerflikkert waar hij wil, zonder dat daar tegenop getreden wordt. Ik zou het proberen aan de overkant van de Maas, tegenover het stadion, als je vroeg bent moet dat zoiezo nog wel lukken.

Pieros

Citaat van: Pieros op dec 16, 2008, 11:25:02
21-12 NEC - ADO Den Haag en misschien daarna naar Eiffel Towers - Magixx

En natuurlijk morgenavond naar NEC - Udinese. We hebben nog alle kans op de volgende ronde, wie had dat een jaar geleden gedacht? Dat is toch wel een leuk aspect van voetbal. Dat het heel onvoorspelbaar kan zijn.

Ici c est Paris

AZ-Utrecht gaat helaas niet door voor mij.

AthleticHolanda

Citaat van: Pieros op dec 17, 2008, 14:31:26
En natuurlijk morgenavond naar NEC - Udinese. We hebben nog alle kans op de volgende ronde, wie had dat een jaar geleden gedacht? Dat is toch wel een leuk aspect van voetbal. Dat het heel onvoorspelbaar kan zijn.

Succes! Aangezien Udinese al door is zou winst eigenlijk geen probleem moeten zijn... én dan heb je meteen een nieuw stadion erbij in de volgende ronde ;-).

Citaat van: Ici c est Paris op dec 17, 2008, 16:34:57
AZ-Utrecht gaat helaas niet door voor mij.

Hoe komt het?

Ik had deze eigenlijk ook in de planning maar door de verschuiving naar vrijdagavond was ie niet haalbaar...

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op dec 17, 2008, 16:39:43Hoe komt het?

Ik had deze eigenlijk ook in de planning maar door de verschuiving naar vrijdagavond was ie niet haalbaar...

Meerdere omstandigheden, ik ga het niet redden, en bovendien is de buscombi al uitverkocht.