Week 50 / 08 - 14 dec 2008

Gestart door Maroboduus, nov 11, 2008, 10:42:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoevenen lion

Citaat van: wekke op dec 09, 2008, 18:26:01
Mijn Visa is nog niet aangekomen dus online kopen is nog geen optie. Dan maar gewoon naar ginder rijden, lukt het niet dan is er nog altijd Dortmund en anders een dagje zonder wedstrijd ofzo.
Ah ok. Volgens de website zijn er toch nog heel veel staanplaatsen te koop. Dus het zal wel lukken. De zittribunes en de uitvakken zijn al wel uitverkocht.

wekke

Citaat van: hoevenen lion op dec 09, 2008, 18:46:15
Ah ok. Volgens de website zijn er toch nog heel veel staanplaatsen te koop. Dus het zal wel lukken. De zittribunes en de uitvakken zijn al wel uitverkocht.

Bedankt voor de info. Ben eens benieuwd. Het stadion en de club doen me steeds denken aan de wedstrijd van standard ginder van enkele jaren geleden in de uefa cup die ik toen op tv zag.

Ici c est Paris

Citaat van: wekke op dec 09, 2008, 18:49:11
Bedankt voor de info. Ben eens benieuwd. Het stadion en de club doen me steeds denken aan de wedstrijd van standard ginder van enkele jaren geleden in de uefa cup die ik toen op tv zag.

Dat was mooi ja. 5000 Luikenaars maakten toen de sfeer in Bochum, en het stadion ontplofte toen Standard in de 90e min. gelijk kwam waardoor zij doorgingen.

wekke

Citaat van: Ici c est Paris op dec 09, 2008, 19:29:29
Dat was mooi ja. 5000 Luikenaars maakten toen de sfeer in Bochum, en het stadion ontplofte toen Standard in de 90e min. gelijk kwam waardoor zij doorgingen.

Inderdaad, onvergetelijke beelden net als de ronde erna toen Standard van Parma won diep in de blessure tijd.

Ici c est Paris

Citaat van: wekke op dec 09, 2008, 19:31:19
Inderdaad, onvergetelijke beelden net als de ronde erna toen Standard van Parma won diep in de blessure tijd.

Dat heb ik nooit gezien, omdat ik die wedstrijd niet live op de tv heb bekeken. Zoiezo was Standard toen nog niet zo bijzonder voor mij.

hgrm

Bochum lijkt me niet zo'n probleem. Normaliter niet veel toeschouwers, alleen met BVB en Schalke krijg het het Ruhrstadion vol.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Denniz1974

Citaat van: wekke op dec 09, 2008, 18:26:01
Mijn Visa is nog niet aangekomen dus online kopen is nog geen optie. Dan maar gewoon naar ginder rijden, lukt het niet dan is er nog altijd Dortmund en anders een dagje zonder wedstrijd ofzo.

Dortmund speelt een dag eerder ...

Denniz1974

12-12 FC Eindhoven - FC Dordrecht
13-12 Feyenoord - AZ

hgrm

Net het hotel in Trier geboekt voor het komende weekeinde.
Ik hoop maar dat er niet te veel sneeuw ligt her en der en dat de wedstrijden allemaal doorgaan. Het thuisfront heb ik al opgedragen om teletekst goed in de gaten te houden voor last-minute afgelastingen.

Vooralsnog houdt ik vast aan mijn oorspronkelijke programma, met tussen haakjes de alternatieven:

Zaterdagmiddag: 1. FC Saarbrücken (Eintracht Trier, Homburg)
Zaterdagavond: Excelsior Virton (Lorraine Arlon, AS Nancy)
Zondagmiddag: RFC Spa (Walhain, Hamoir, Wezet, FC Luik)

Voor zondagmiddag is jammer dat ik me niet in tweeën (of vijven) kan splitsen
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Moet gaan werken dus Bochum-Köln zal niet doorgaan voor mij, dan maar een avond matchke in België...

Joost

Citaat van: hgrm op dec 09, 2008, 22:22:24
Net het hotel in Trier geboekt voor het komende weekeinde.
Ik hoop maar dat er niet te veel sneeuw ligt her en der en dat de wedstrijden allemaal doorgaan. Het thuisfront heb ik al opgedragen om teletekst goed in de gaten te houden voor last-minute afgelastingen.

Vooralsnog houdt ik vast aan mijn oorspronkelijke programma, met tussen haakjes de alternatieven:

Zaterdagmiddag: 1. FC Saarbrücken (Eintracht Trier, Homburg)
Zaterdagavond: Excelsior Virton (Lorraine Arlon, AS Nancy)
Zondagmiddag: RFC Spa (Walhain, Hamoir, Wezet, FC Luik)

Voor zondagmiddag is jammer dat ik me niet in tweeën (of vijven) kan splitsen

Foute instelling, je moet denken dat er nog zoveel leuks overblijft!

Pieros

Weet iemand hoe de accomodatie van Verbroedering Arendonk eruit zien. Misschien wil ik er zondag daar naartoe wanneer ze tegen Zwarte Leeuw moeten.

Joost

Citaat van: Pieros op dec 11, 2008, 15:55:26
Weet iemand hoe de accomodatie van Verbroedering Arendonk eruit zien. Misschien wil ik er zondag daar naartoe wanneer ze tegen Zwarte Leeuw moeten.
Op google earth lijkt er geen overkapping te zijn.

Pieros

Citaat van: Joost op dec 11, 2008, 16:43:23
Op google earth lijkt er geen overkapping te zijn.

Ja, ik had zelf op Google Maps gekeken, maar werd er niet veel wijzer van.

Sebastiaan_W

Met Rinus A. naar Wuppertaler SV - Rot Weiss Erfurt. Hugo zal d'r ook zijn