Week 8 / 16 - 22 feb 2009

Gestart door Louk, jan 06, 2009, 21:32:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Dennis1981 op feb 17, 2009, 16:25:53
Vind het ook nog niet zo belachelijk. Vooral voor een Heerenveen supporter geldt dan dat hij op zaterdag niet midden in de nacht thuiskomt van een avondje NAC.

naar NAC uit neemt Hoerenveen 100 man mee, moeten we daar tegenwoordig ook al rekening mee gaan houden ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op feb 17, 2009, 16:27:20
naar NAC uit neemt Hoerenveen 100 man mee, moeten we daar tegenwoordig ook al rekening mee gaan houden ?

Was slechts een voorbeeld, kan ook Groningen-Roda JC als voorbeeld nemen. Of Feyenoord als ze op bezoek gaan naar Groningen. Al zijn de afstanden in Nederland allemaal overbrugbaar.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Als dat een van de redenen was dan zouden Groningen v Roda, AZ v Roda v.v. en nog meer van dat soort wedstrijden niet gepland worden op een doordeweekse avond. En het verschil tussen 18:45 en het vroegere tijdstip van 19:30 is nu niet echt gigantisch. Er zullen niet plotseling veel meer mensen mee gaan naar Heerenveen v NAC omdat deze op 18:45 staat. Voor de thuisfans is het wel rond half zes vertrekken, dus precies tijdens etenstijd.

spons

Bij Feyenoord loopt iedereen altijd te klagen over ( uit ) wedstrijden zondag om half 1 maar ik vind het ideaal, ben je inderdaad nog een beetje op tijd thuis als je naar Groningen of Kerkrade moet.

Op zaterdag maakt het me niet zoveel uit ben toch meestal op zondag vrij dus of ik nou om 12 uur of om 2 uur 's-nachts thuis ben....

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: Joost op feb 17, 2009, 16:32:09
Als dat een van de redenen was dan zouden Groningen v Roda, AZ v Roda v.v. en nog meer van dat soort wedstrijden niet gepland worden op een doordeweekse avond. En het verschil tussen 18:45 en het vroegere tijdstip van 19:30 is nu niet echt gigantisch. Er zullen niet plotseling veel meer mensen mee gaan naar Heerenveen v NAC omdat deze op 18:45 staat. Voor de thuisfans is het wel rond half zes vertrekken, dus precies tijdens etenstijd.

Als je over moet werken ben je ook niet met etenstijd thuis. Ik zeg niet dat het een reden is voor de KNVB om deze op dit tijdstip te plannen want de reden is Eredivisie Live, maar kan me voorstellen dat je dan in Groningen bij thuiskomst nog enkele pintjes kunt nuttigen in de kroeg met vrienden. Ook het voorbeeld van Spons kun je gebruiken, de zondag is niet helemaal voorbij als je thuiskomt.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

In plaats van alleen thuis zitten; UR Namur v KMSK Deinze morgen.

Joost

Citaat van: Breda op feb 17, 2009, 22:11:16
Ha Joost, bereid je voor op het lelijkste 'stadion' aller tijden, daar in Namen ;).
Altijd leuk om eens te zien. Het is een uurtje rijden en waarschijnlijk speelt Namen volgend seizoen in Drie B.

AthleticHolanda

Mwoah ben er met de trein een paar keer langs gekomen en vind het er vrij apart uitzien... en de fans hadden mij echt verbaasd in positieve zin tijdens de playoff voor lijfsbehoud (oké, mag in zo'n situatie ook wel, maar dan nog) in Visé, vorig seizoen.

Hielke

Citaat van: Hugo op feb 17, 2009, 16:05:54
Waarom vind jij dat belachelijk?

Dan is dit kennelijk meer een persoonlijke klacht. Ik eet graag even rustig voordat de wedstrijd begint en dat is bij deze aanvangstijd bijna niet mogelijk. In het stadion staat iedereen voor de aftrap nog even snel een bakje patat weg te duwen.

Joost

Verdorie.

Geel-Meerhout v KFC Lille staat nu op zaterdagavond.

Westerlo v Club Brugge staat op 18:00 op 't program. Een 15:00 kick-off is dus om 16:45 afgelopen. Een uur dus tussen beide duels. Geel was perfect, das 20 minuten rijden. Tienen speelt thuis maar dat is alweer drie kwartier. Herentals speelt uit, Tessenderlo en Heist ook. Wijgmaal is alweer een half uur rijden.

Het wordt bijna de keuze: 2de provinciaal of alleen Westerlo

wekke

Citaat van: Joost op feb 20, 2009, 10:15:47
Verdorie.

Geel-Meerhout v KFC Lille staat nu op zaterdagavond.

Westerlo v Club Brugge staat op 18:00 op 't program. Een 15:00 kick-off is dus om 16:45 afgelopen. Een uur dus tussen beide duels. Geel was perfect, das 20 minuten rijden. Tienen speelt thuis maar dat is alweer drie kwartier. Herentals speelt uit, Tessenderlo en Heist ook. Wijgmaal is alweer een half uur rijden.

Het wordt bijna de keuze: 2de provinciaal of alleen Westerlo

In 2e provinciale zou Linda Olen misschien het makkelijkste zijn voor je. Is op een 10 à 15 minuutjes rijden van Westerlo

Joost

Citaat van: Breda op feb 21, 2009, 10:55:55
Hoe zit het met Aarschot en Diest?

Aarschot heb ik laatst al eens bezocht. Aan Diest heb ik ook gedacht maar dat is wel erg laag niveau. Momenteel ga ik voor Tienen en hopelijk is die partij voortijdig beslist en kan ik er een paar minuutjes eerder weg.

Joost

Citaat van: wekke op feb 21, 2009, 11:49:57
In 2e provinciale zou Linda Olen misschien het makkelijkste zijn voor je. Is op een 10 à 15 minuutjes rijden van Westerlo

Van KAC Olen heb k gehoord, van Linda Olen tot gisteren nooit.

hgrm

Als die nou eens met een club uit Mol zouden gaan fuseren....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen