Week 10: 2 maart t/m 8 maart 2009

Gestart door Vaig, jan 24, 2009, 16:48:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vaig

Net terug van een weekendje Basel. Zaterdag bij FC Basel tegen FC Aarau geweest. Het spel van beide ploegen was bedroevend. Aaura kwam in de 1e helft op voorsprong. Omdat Basel zo dramatisch speelde kreeg Aarau kans op kans om middels counters de wedstrijd al vroeg te beslissen. Deze werden echter ook dramatisch uitgespeeld. Ook de sfeer vond ik niet zo bijzonder, het stadion echter vond ik alleraardigst.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

spons

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 09, 2009, 18:40:30
Heb ze bijna allemaal gezien en van de moderne stadions vind ik die van Roda zeker één van de mooiste.

daar zijn de meningen dus over verdeeld

beter vind ik :

De Kuip ( uiteraard )
Philips Stadion
Grolsch Veste
Euroborg
Rat Verlegh Stadion
Abe Lenstra Stadion
De Vijverberg

verder speelt bij mij ook mee dat het meestal nog niet voor driekwart vol zit en er over het algemeen weinig of geen sfeer is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Citaat van: spons op mrt 10, 2009, 17:38:28
daar zijn de meningen dus over verdeeld

beter vind ik :

De Kuip ( uiteraard )
Philips Stadion
Grolsch Veste
Euroborg
Rat Verlegh Stadion
Abe Lenstra Stadion
De Vijverberg

verder speelt bij mij ook mee dat het meestal nog niet voor driekwart vol zit en er over het algemeen weinig of geen sfeer is

Sfeer speelt voor mij niet mee in een besluit over hoe mooi een stadion is. Als ik de door jou aangehaalde Kuip halfvol met een kutsfeer had bezocht, maakt dat de Kuip voor mij niet ineens lelijk. Maargoed, het moge duidelijk zijn dat mijn positieve opmerkingen over het uiterlijk van het stadion van het Parkstad Limburg Stadion gingen, en niet over de kolkende sfeer van de fans bij Roda JC.

AthleticHolanda

Citaat van: spons op mrt 10, 2009, 17:38:28
daar zijn de meningen dus over verdeeld

beter vind ik :

De Kuip ( uiteraard )
Philips Stadion
Grolsch Veste
Euroborg
Rat Verlegh Stadion
Abe Lenstra Stadion
De Vijverberg

verder speelt bij mij ook mee dat het meestal nog niet voor driekwart vol zit en er over het algemeen weinig of geen sfeer is

Ik kijk dan inderdaad wel puur naar het stadion zelf en niet naar supporters of sfeer, zie het als een vergelijk tussen lege stadions.
Van bovenstaand lijstje zou dan enkel De Kuip nog overblijven, de Euroborg vind ik van buiten overigens oerlelijk. Ben je de Galgenwaard trouwens vergeten of vind je die echt lelijker?

Aan het Parkstad Limburg stadion vind ik nog steeds de voorkant, dakconstructie en lichtmasten leuk en origineel. De stadions van NAC, Twente, Heerenveen en De Graafschap verschillen wat dat betreft nauwelijks.

Maar smaken verschillen, gelukkig maar ;-).

spons

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 10, 2009, 18:43:45
de Euroborg vind ik van buiten overigens oerlelijk.

dat ben ik met je eens maar ook san mames is geen schoonheid van buiten maar de binnenkant maakt dat meer dan goed, maar daar hoef ik jou uiteraard niets over te vertellen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen