Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ðe waan

Oei, ik begrijp dat je vanmiddag getuige bent geweest van het uiterst povere potje in Haaksbergen?

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op apr 01, 2012, 22:51:34
Oei, ik begrijp dat je vanmiddag getuige bent geweest van het uiterst povere potje in Haaksbergen?

Ja, op het laatste moment ervoor gekozen om naar Haaksbergen te gaan, moest er toch een keer van komen ;-).

Vond dat Achilles in de openingsfase liet zien waarom ze eerste staan en ook terecht op voorsprong kwamen. Daarna zakte beide ploegen steeds verder weg, HSC kwam niet door de verdediging van Achilles terwijl Achilles de wedstrijd pover naar het einde probeerde te brengen.
Had wel wat meer thuisfans verwacht, het is toch de koploper die op bezoek komt, Twente speelde niet en het weer was prima. Hoeveel toeschouwers schat je? Ik dacht aan 6 à 700 waarvan 200 uit Groesbeek.

ðe waan

Met 600 houdt het wel op denk ik.

Het is volledig ingekakt na de winterstop. Het is helemaal funest dat er totaal niks meer op het spel staat. En dat dit de laatste maanden ook aan het spel af is te zien, werkt daarbij ook niet mee. Iedereen staat ook te dutten langs de lijn lijkt het wel. Geen spoortje beleving meer te bespeuren.

Van mij mag het seizoen '12-'13 morgen beginnen.

AthleticHolanda

Wie nog ooit het stadionnetje in Roosendaal wil zien zal op moeten schieten...

Citaat van: omroepbrabant.nl
RBC-stadion wordt wielerbaan

ROOSENDAAL - De gemeente Roosendaal wil van het voormalig RBC-stadion een wielerbaan maken. Na het faillissement van RBC is Roosendaal blijven zitten met het stadion.

Donderdag geeft de gemeente een persconferentie over de plannen voor het stadion. Roosendaal heeft het stadion gekocht voor 3,8 miljoen euro, het bedrag van de hypotheekschuld. De gemeente wil zo snel mogelijk geld gaan verdienen aan het stadion.

AthleticHolanda

Overigens komt er in Venlo definitief een MFC.

Citaat van: vvv-venlo.nlRaad Venlo stemt in met KazerneKwartier

De gemeenteraad van Venlo heeft op woensdag 25 april ingestemd met de plannen voor het KazerneKwartier en de bouw van een Multifunctioneel Centrum (MFC). Met dit raadsbesluit kan de ontwikkeling daadwerkelijk van start gaan.

De bouw van het MFC start  naar verwachting begin 2013 en is daarmee de eerste grootschalige leisure-ontwikkeling in het gebied. VVV-Venlo zal in het nieuw te bouwen Mfc zijn thuiswedstrijden gaan spelen.

Algemeen directeur van VVV-Venlo Hans Soentjens reageert tevreden: "Persoonlijk heb ik er geen moment aan getwijfeld dat het hele plan doorgang zou vinden, anders was ik er ook niet vol overtuiging ingestapt. Met dit besluit kan letterlijk de schop in de grond. Wij als VVV-Venlo zijn erg blij met dit besluit en kijken vol vertrouwen uit naar de nabije toekomst. VVV-Venlo kan haar ambities nu gaan waarmaken: daartoe behoort een structureel verblijf in de eredivisie. Daarvoor is een begroting van om en nabij de 15 miljoen euro nodig. Dat kan alleen in een grotere accommodatie. Die wordt nu werkelijkheid! Vandaag is een mijlpaal in de geschiedenis van de club, maar er is nog heel veel werk aan de winkel!"

Ook voorzitter Hai Berden van VVV-Venlo is blij met het besluit van de Venlose gemeenteraad: "Dankzij de komst van het multifunctionele stadion kan VVV-Venlo uitgroeien tot een stabiele eredivisieclub. We zijn toe aan een accommodatie die voldoet aan de eisen van deze tijd. Het MFC is niet alleen een voetbalstadion, maar ook een plek waar evenementen kunnen worden georganiseerd. Het is belangrijk dat het MFC breed wordt gedragen in onze regio. Wij zullen daarom nadrukkelijk een beroep doen op iedereen die onze plannen steunt. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook gaat lukken."

Eind 2014 zou de eerste bal getrapt moeten worden...



hgrm

Dan zal Vogels binnenkort ook wel met plannen komen voor een grotere staantribune en/of permanente tribunes aan de kant van de kantine.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

De Topklassers gaan de komende periode flink verbouwen. Naast Spakenburg zullen ook Noordwijk, Excelsior '31 en Achilles '29 gaan verbouwen.

vv Noordwijk
Gisteren was er een buitengewone ledenvergadering bij vv Noordwijk en de plannen voor een nieuwe accomodatie zijn goed gekeurd zag ik op twitter. Binnenkort zal er meer nieuws te lezen zijn op de site van de club. Volgens onderstaande link zal op 14 juli tegen Ajax de laatste wedstrijd zijn in de huidige situatie. Op 16 juli zal een begin worden gemaakt met de werkzaamheden en zal het veld een kwartslag worden gedraaid.
http://www.nieuwsvanhier.nl/bericht.php?bericht_id=7730

Excelsior '31
Bij Excelsior '31 zijn ze ook druk bezig. De hoofdtribune is inmiddels gesloopt en op dezelfde plek zal een nieuwe tribune worden geplaatst. Verwachting is dat deze eind november gereed is. Het huidige veld wordt vervangen door een kunstgrasveld.
http://www.excelsior31.nl/nieuws/3920/nieuwsbericht.html
Of de volgende plannen nog kloppen weet ik niet, maar hier wordt ook gerept over een onoverdekte staantribune aan de lange zijde.
http://ruimtelijkeplannen.rijssen-holten.org/pilot_plannen/NL.IMRO.1742.BPRW2010002-/NL.IMRO.1742.BPRW2010002-0402/t_NL.IMRO.1742.BPRW2010002-0402_6.1.html

Achilles '29
Ook bij Achilles '29 zijn/gaan ze verbouwen. Behalve dat de nieuwe tribune vernoemd zal worden naar Jan Klösters en het plaats moet gaan bieden aan ongeveer 700 toeschouwers kan ik er nauwelijks iets over vinden.  Ook niet wanneer de tribune gereed zal zijn

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op mei 30, 2012, 10:18:39
Achilles '29
Ook bij Achilles '29 zijn/gaan ze verbouwen. Behalve dat de nieuwe tribune vernoemd zal worden naar Jan Klösters en het plaats moet gaan bieden aan ongeveer 700 toeschouwers kan ik er nauwelijks iets over vinden.  Ook niet wanneer de tribune gereed zal zijn

foto's van www.amateurvelden.nl





Een supporter vertelde me dat met ingang van aankomend seizoen de nieuwe tribune er al moet staan, maar in de regionale krant stond onlangs dat het een compleet seizoen zal gaan duren, en dat lijkt me meer realistisch.
De huidige hoofdtribune zou verhuizen naar het kunstgrasveld, dus het lijkt me niet onrealistisch dat daar ook nog wat officiële potjes gevoetbald gaan worden.


AthleticHolanda

Citaat van: voetbalzoneFC Zwolle, met ingang van komende seizoen aangeduid als PEC Zwolle, gaat het stadion uitbreiden. De huidige 10.000 zitplaatsen blijken niet voldoende om de toenemende vraag naar (seizoens)kaarten te kunnen beantwoorden. De club meldt op de eigen website dat er ruim 2.000 plaatsen bij zullen komen.

"Op de Martin Eibrink tribune komen ruim 2.000 staanplaatsen (gelijk aan 1.000 zitplaatsen, red.). Dit is een lang gekoesterde wens van onze supporters", meldt de club. "Voor de Fred Patrick tribune wordt wederom een tijdelijke tribune gebouwd, welke plaats biedt aan 1.000 toeschouwers. Met deze uitbreidingen komt de capaciteit van het stadion op ruim 12.000 toeschouwers."

FC Zwolle is nog wel in afwachting van toestemming van de gemeente. De club heeft de vergunningen voor de uitbreidingen aangevraagd. Het is de bedoeling dat het stadion binnen een periode van drie tot vijf jaar nog verder zal worden vergroot. Streven is een capaciteit van 14.500 plaatsen. Voorwaarde is wel dat de club in de Eredivisie actief blijft.

Amateurvelden.nl

Naast Noordwijk, Spakenburg, Achilles'29 en Excelsior'31 zijn er ook nog plannen bij o.a. BVV Barendrecht, vv Katwijk en HBS.

BVV Barendrecht Ze hebben hier net kunstgras aangelegd en komend jaar willen ze een nieuwe tribune op de locatie van de huidige tribune neerzetten. Net zoals bij Excelsior'31 is het tekort aan kleedkamers (onder de tribune) een belangrijke reden.

vv Katwijk Nadat eerdere plannen vorig jaar oktober zijn afgekeurd door de gemeenteraad, zijn er recentelijk nieuwe plannen gepresenteerd. http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/3174

HBS Hier is het al voor een aardig stuk klaar. Wordt trouwens een apart gebouw, met tribunes aan 2 kanten.

AthleticHolanda

Het stadion van PEC heet voortaan IJsseldelta-stadion.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jul 12, 2012, 14:05:45
Het stadion van PEC heet voortaan IJsseldelta-stadion.

Vind ik geen lelijke naam!!
Het ene stadion is het andere niet!

Niels_Zitterd

De monumentale houten hoofdtribune uit 1921 van AGOVV wordt bedreigd door de boktor.
Geluiden uit het Apeldoornse zijn niet heel positief gestemd, het dak is aan het verzakken en verschillende houten palen die de constructie ondersteunen zijn er slecht aan toe.