Play-Off fixtures

Gestart door red28, mrt 28, 2019, 17:24:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

red28

Wanneer worden de play-off fixtures bekend gemaakt van de championship t/m National?

Zit het weekend van 10-13 mei in Leeds en kan dus wellicht Leeds united, Bradford, Sheffield United of Barnsley meepakken.
Bovengenoemde clubs gaan waarschijnlijk allemaal promotie of degradatie duels spelen!

En welke club kunnen jullie sterk aanraden?

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: red28 op mrt 28, 2019, 17:24:17
Wanneer worden de play-off fixtures bekend gemaakt van de championship t/m National?

Zit het weekend van 10-13 mei in Leeds en kan dus wellicht Leeds united, Bradford, Sheffield United of Barnsley meepakken.
Bovengenoemde clubs gaan waarschijnlijk allemaal promotie of degradatie duels spelen!

En welke club kunnen jullie sterk aanraden?

Volgensmij wordt dat pas definitief vastgesteld, wanneer de deelnemende clubs bekend zijn. In Engeland hebben ze geen degradatie play offs, dus Bradford hoef je niet op te rekenen.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Nort

Citaat van: red28 op mrt 28, 2019, 17:24:17
Wanneer worden de play-off fixtures bekend gemaakt van de championship t/m National?

Zit het weekend van 10-13 mei in Leeds en kan dus wellicht Leeds united, Bradford, Sheffield United of Barnsley meepakken.
Bovengenoemde clubs gaan waarschijnlijk allemaal promotie of degradatie duels spelen!

En welke club kunnen jullie sterk aanraden?
In Engeland zijn er geen degradatie duels. Ik denk dat je zonder ingangen alleen kans hebt bij Barnsley.

FCT1980

In de Conference zijn dan waarschijnlijk ook de play offs. Daar heb je wel kans op kaarten en zijn leuke duels.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: red28 op mrt 28, 2019, 17:24:17
Wanneer worden de play-off fixtures bekend gemaakt van de championship t/m National?

Zit het weekend van 10-13 mei in Leeds en kan dus wellicht Leeds united, Bradford, Sheffield United of Barnsley meepakken.
Bovengenoemde clubs gaan waarschijnlijk allemaal promotie of degradatie duels spelen!

En welke club kunnen jullie sterk aanraden?

Of allemaal niet natuurlijk want Leeds en Sheffield U kunnen ook gelijk omhoog gaaan, net als Barnsley.

Doncaster is ook nog in de race.

Vorig jaar werd het wedstrijdprogramma van de halve finales op 7 mei bekendgemaakt. Kaartjes moet je zelf in de gaten houden. Bij geen van de genoemde clubs verwacht ik heel veel problemen.

red28

Dank voor de reacties!
Ik hou de standen van alle competities in de gaten en de schema's die vrij gaan komen!
Hopelijk is er in het weekend dat ik in Leeds ben een club in de buurt die om promotie mag gaan spelen :).

ksclgiov282

Preston, Derby, Forest en Sheffield Wednesday maken ook nog kans.

red28

Citaat van: ksclgiov282 op mrt 28, 2019, 22:21:25
Preston, Derby, Forest en Sheffield Wednesday maken ook nog kans.

Zie het ja!
Aangezien ik met ander gezelschap ben wil ik de (trein)reis beperken tot max 1,5 uur. Nottingham en Derby zijn dan iets te veel van het goede ;).


FCT1980

Citaat van: ALenstra op apr 16, 2019, 12:21:53
http://www.efl.com/news/2019/april/sky-bet-efl-play-off-dates-confirmed/

Dan kun je dus 9 dagen achter elkaar voetbal kijken kriskras door Engeland. Prachtig. En dan komt de Conference er ook nog bij.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

red28


Nort

Citaat van: FCT1980 op apr 16, 2019, 13:33:48
Dan kun je dus 9 dagen achter elkaar voetbal kijken kriskras door Engeland. Prachtig. En dan komt de Conference er ook nog bij.
Als je ziet hoeveel er gespeeld wordt in de week voorafgaand aan Pasen, kun je vanaf de vrijdag voor het Paasweekend t/m woensdag elke dag een wedstrijd zien in de UK. Dat zijn zelfs 13 dagen achter elkaar.

bunnet

Play-offs voor Leeds na een bijzonder gelijkspel vandaag tegen Villa.

Joost

Heel leuk voor de bühne die actie van Bielsa maar het was waarschijnlijk alleen om wat goodwill te kweken. De kans dat Leeds het nog rechtstreeks ging redden was er alleen in theorie nog.

red28

Is het al bekend of Leeds eerst thuis of uit speelt?
Zit van 10 t/m 13 mei in Leeds, zou mooi zijn als ik deze wedstrijd mee kan pakken!