Hoofdmenu

Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:02:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

voetbalfan

Dat betekent dat dit het laatste seizoen van Gent in het Ottenstadion is? Toch nog maar eens proberen een keertje langs te gaan.

Terranova

CHARLEROI VERKLEINT ZIJN STADION IN MEI
oktober 19th 2012 | Posted in Huidige Stadions, Stadions
De werkzaamheden aan het stadion van eersteklasser Sporting Charleroi zijn uitgesteld tot na het huidige seizoen. In mei wordt de bovenste ring afgebroken.

Voor het EK in 2000 werd het complex uitgebreid met hoge tribunes, maar de Raad van State heeft beslist dat de bovenste ring van tribunes 2, 3 en 4 weer afgebroken moet worden. Eerst zouden die werkzaamheden in november beginnen, maar nu zijn ze uitgesteld tot 15 mei.

Op 15 juli, een paar weken voor de start van het nieuwe seizoen, moet alles weer klaar zijn. Dan zal Charleroi over een opgefrist en kleiner stadion met zo'n 14.000 zitjes beschikken.

Bron: Sporza


Bier und Bratwurst

Citaat van: Terranova op okt 21, 2012, 17:40:50
CHARLEROI VERKLEINT ZIJN STADION IN MEI
oktober 19th 2012 | Posted in Huidige Stadions, Stadions
De werkzaamheden aan het stadion van eersteklasser Sporting Charleroi zijn uitgesteld tot na het huidige seizoen. In mei wordt de bovenste ring afgebroken.

Voor het EK in 2000 werd het complex uitgebreid met hoge tribunes, maar de Raad van State heeft beslist dat de bovenste ring van tribunes 2, 3 en 4 weer afgebroken moet worden. Eerst zouden die werkzaamheden in november beginnen, maar nu zijn ze uitgesteld tot 15 mei.

Op 15 juli, een paar weken voor de start van het nieuwe seizoen, moet alles weer klaar zijn. Dan zal Charleroi over een opgefrist en kleiner stadion met zo'n 14.000 zitjes beschikken.

Bron: Sporza

Gelukkig voor mij, kan ik in de tweede helft van het seizoen toch nog Charleroi meepikken.
Het ene stadion is het andere niet!

georgesv

stand van zaken Gent


Terranova

CiteerPromotie betekent nieuw stadion voor Woluwe

White Star Woluwe pakte eerder verrassend de eerste periodetitel. Indien de Brusselaars uiteindelijk de promotie bewerkstelligen, moeten ze wel op zoek naar een oplossing voor hun stadion.

Volgens Het Laatste Nieuws voldoet het Fallonstadion immers niet aan de eisen van voetbal in eerste klasse. De Brusselaars spelen gemiddeld voor amper 300 toeschouwers, maar bij een eventuele promotie zal dit aantal wellicht sterk de hoogte ingaan, iets waartegen het huidige stadion niet bestand is.

Het Edmond Machtensstadion van FC Brussels zou een optie kunnen zijn, maar gezien de rivaliteit tussen voorzitters Farin en Vermeersch zou dit geen evidentie zijn. "White Star heeft niets te zoeken in Molenbeek, ze moeten hun stadion maar aanpassen", aldus de veelzeggende woorden van de Brussels-voorzitter.

Nu voor amper 300 mensen spelen en dan een nieuw stadion bouwen.... tsja.


cafebac

Verhuizen naar Molenbeek is natuurlijk ook van de zotte, dat is echt ver weg van Fallon.
Echter in de stad van Anderlecht clubs als Luik ontvangen op Fallon lijkt me organisatorisch ook geen succes.
Een nieuw stadion voor één jaar Eerste klasse zal White Star ook geen goed doen gok ik.

Beter promoveren ze gewoon niet.

3434

Bewegende beelden van nieuwe het stadion van KAA Gent. http://vimeo.com/52111977
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Victor Charlie Hotel

Citaat van: 3434 op okt 25, 2012, 16:52:43
Bewegende beelden van nieuwe het stadion van KAA Gent. http://vimeo.com/52111977

Ziet er veelbelovend uit.

3434

Wat een rare zin van mij haha.  Ik vind dat het er ook goed uit ziet (kort op het veld).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11


Joost

Citaat van: 3434 op okt 25, 2012, 21:10:03
Wat een rare zin van mij haha.  Ik vind dat het er ook goed uit ziet (kort op het veld).
Dat vind ik juist een tegenvaller. In Nederland zie je bij nieuwe stadions geen gracht meer, AA Gent heeft er straks weer wel een.


3434


Credits aan de, voor mij onbekende, fotograaf.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

FCT1980

Dit wordt het nieuwe stadion van Gent?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

3434

Ja inderdaad, ziet er goed uit vind ik.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11