DFB Pokal 2010-2011

Gestart door Stadionhopper, jun 06, 2010, 15:20:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: FWM op jan 15, 2011, 22:00:12
Vandaag tegen een redelijke prijs toch nog twee kaarten op de kop weten te tikken.
Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat! :)

Kaarten zijn ook al in mijn bezit dus hgrm en ik zijn erbij de 26ste!
Nu al zin in!

Welk vak zitten jullie?

FWM

Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

FWM

Zijn er van hier nog meer mensen die een kaartje hebben kunnen krijgen voor Aachen - Munchen?
Of zijn er mensen van hier die vanavond en/of morgen een van de andere kwartfinales in Duitsland bezoeken?

Just curious
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Bossche Bol

Citaat van: FWM op jan 25, 2011, 14:32:32
Zijn er van hier nog meer mensen die een kaartje hebben kunnen krijgen voor Aachen - Munchen?
Of zijn er mensen van hier die vanavond en/of morgen een van de andere kwartfinales in Duitsland bezoeken?

Just curious
Ik zit morgenavond in Duisburg.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

AthleticHolanda

Twijfel er over om ook naar Duisburg te gaan, is mooi een 7-uur aftrap alleen mis ik dan de eventuele verlenging.

Lek11

MSV Duisburg in de finale!

Voetbalhopper

Citaat van: Lek11 op mrt 02, 2011, 13:47:50
MSV Duisburg in de finale!

Ik hoop dat ik een kaartje van krijgen voor de finale... zal wel erg moeilijk worden

King Nothing

Ik had me ingeschreven voor kaarten voor de finale, maar helaas heb ik geen kaarten toegewezen gekregen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Voetbalhopper

Citaat van: King Nothing op mrt 02, 2011, 14:55:41
Ik had me ingeschreven voor kaarten voor de finale, maar helaas heb ik geen kaarten toegewezen gekregen.

En de mensen die ze wel gehad hebben verkopen ze voor belachelijke bedragen op ebay.de

AthleticHolanda

Is het niet mogelijk om via Duisburg kaarten te krijgen?

Die trekken gemiddeld nog geen 20000 man en voor de finale zullen ze toch meer kaarten krijgen lijkt me aangezien er in Berlijn bijna 80000 in kunnen?

Hugo

Als Bayern de finale haalt en in de competitie op een CL-plaats eindigt, in dat geval gaat Duisburg Europa in?

Voetbalhopper

Citaat van: Hugo op mrt 02, 2011, 15:36:40
Als Bayern de finale haalt en in de competitie op een CL-plaats eindigt, in dat geval gaat Duisburg Europa in?

Ja, bayern moet bij de eerste 3e eindigen

Voetbalhopper

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 02, 2011, 15:11:40
Is het niet mogelijk om via Duisburg kaarten te krijgen?

Die trekken gemiddeld nog geen 20000 man en voor de finale zullen ze toch meer kaarten krijgen lijkt me aangezien er in Berlijn bijna 80000 in kunnen?

Als het klopt wat ik zo lees, krijgen ze 20.000 kaarten.
+- 9000 SCC houders die 2 kaarten mogen kopen. Dus dan zouden er 2000 in de vrije verkoop komen.

Inmiddels heeft de persoon die voor mij het kaartje van de halve geregeld heeft mij een mailtje gestuurd dat hij waarschijnlijk wel een kaartje voor mij kan kopen. Dus dat zou geweldig zijn

spons

Citaat van: King Nothing op mrt 02, 2011, 14:55:41
Ik had me ingeschreven voor kaarten voor de finale, maar helaas heb ik geen kaarten toegewezen gekregen.

Zwarte markt valt in Duitsland meestal wel mee. Heb in 2005 in Berlijn voor Bayern - Schalke een kaartje gekocht voor 75 euro verwacht dat dit met deze finale nog wel voor een stuk minder kan.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: spons op mrt 03, 2011, 08:18:12
Zwarte markt valt in Duitsland meestal wel mee. Heb in 2005 in Berlijn voor Bayern - Schalke een kaartje gekocht voor 75 euro verwacht dat dit met deze finale nog wel voor een stuk minder kan.

Als je ze nu wilt hebben, zal het waarschijnlijk duur zijn, maar vlak voor de wedstrijd moeten ze hun handel kwijt en zullen de prijzen dalen. Grote kans dat als je vlak voor de wedstrijd bij het stadion staat, je voor wènag naar binnen kan. Of de wedstrijd moet kijken in een café....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen