Week 14: maandag 1 april t/m zondag 7 april

Gestart door Tribuneklanten, mrt 05, 2019, 08:08:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 14, 2019, 19:37:12
Ik vind het best als er fakkels afgestoken worden. Dit word toch vaak in het fanatieke vak gedaan. Je weet als je daar gaat staan dat er zoiets kan gebeuren.  Maar niet op het veld en ook niet in een ander vak gooien!. Dan begrijp ik dat je terecht een stadionverbod krijgt!
Kom je weer op het 4 tribunes systeem uit.

Langemannetje

Fakkeltje hoort erbij, zowel in het stadion als thuis op de bank. Geldt voor wiet én vuurwerk.
73 grounds in 14 verschillende landen

Olav

Helaas heeft de Tsjechische bond het niet helemaal gepland zoals ik had gehoopt. Wilde graag Slovan Liberec, Sigma Olomouc en Bohemians op verschillende dagen bezoeken. Ondanks dat natuurlijk wel nog andere wedstrijden.

Onder voorbehoud de planning:
vr 05/04 18:00 Pribram - Opava
za 06/04 19:00 Dukla Praha - Slavia
zo 07/04 10:15 Viktoria Zizkov - Banik Sokolov (2e div)
zo 07/04 15:30 Sigma Olomouc - Karvina

Helaas speelt Sparta Praag op maandag, dan vliegen we weer. We gaan nog kijken of er iets te zien is op zaterdagmiddag/ochtend (ik zag bijv. 2e div.  's ochtends wedstrijden maar nog niet gekeken hoe ver dat is etc.), maar dit is ook al een mooi programma. Was met 2/3 wedstrijden ook tevreden. Misschien heeft iemand nog tips of wat gezien, wij gaan het nog uitvogelen. In ieder geval zin in!

En ik snap dat mensen zeggen: "huh? Slovan Liberec speelt tegen Plzen en het stadion van Bohemians +sfeer, en jij kiest voor Sigma Olomouc?" Maar wij hadden de ambitie om sowieso dat stadion te gaan zien, ondanks dat het qua teams misschien wat minder interessant is!

Jef400

Citaat van: Langemannetje op mrt 15, 2019, 06:11:01
Fakkeltje hoort erbij, zowel in het stadion als thuis op de bank. Geldt voor wiet én vuurwerk.
Prima op de fanatieke zijde.

Ik val waarschijnlijk weer in herhaling, maar het liefst zie ik.

Tribune 1: Sponsoren en duurdere vakken
Tribune 2: Lange zijde met gezinnen en dergelijke
Tribune 3: Staantribune met god noch gebod
Tribune 4: Uitvak en goedkopere zitplaatsen

Zo komt iedereen aan zijn/haar trekken en houd je de supporters op een veilige afstand.

Joost

Natuurlijk, maak een paar wetteloze zones in een voetbalstadion. Mag je daar dan ook vrijelijk iemand afknallen of andere bij wet verboden dingen doen?

Jef400

Steekwapens thuislaten, maar als je je zo in de waagschaal wilt stellen. Ga je gang. Zorg voor een net en een gracht dat niemand het veld op kan en je hebt geen sores. Ik denk dat je op die manier het beste dergelijk tuig te lijf kan gaan.

Joost

En wat heeft het dan voor toegevoegde waarde voor een voetbalwedstrijd.

Jef400

Dat de overige vakken gevrijwaard blijven van dit soort ongein.

Vinnn

Iemand ervaring met VV Hoogstraten? Het is niet ver van mijn huis, maar als het niet de moeite waard is om te bezoeken dan ga ik wat anders zoeken om te bezoeken.

Joost

Citaat van: Vinnn op mrt 18, 2019, 09:10:48
Iemand ervaring met VV Hoogstraten? Het is niet ver van mijn huis, maar als het niet de moeite waard is om te bezoeken dan ga ik wat anders zoeken om te bezoeken.

In principe kan iedere vinck leuk zijn :)

Hoogstraten VV is wel apart. Daar vindt je de bekende ratjetoe aan Belgische tribunes maar dan in nieuwbouw vorm. Best wel leuk, maar verwacht geen vol huis.

Luccie

Citaat van: Vinnn op mrt 18, 2019, 09:10:48
Iemand ervaring met VV Hoogstraten? Het is niet ver van mijn huis, maar als het niet de moeite waard is om te bezoeken dan ga ik wat anders zoeken om te bezoeken.

Ik ben er september vorig jaar nog geweest. Hoogstraten speelde toen thuis voor de beker tegen Oostende.
Vond het stadion wel de moeite waard. Bij die wedstrijd was het lekker vol, maar weet niet hoe het er is bij een reguliere thuiswedstrijd.
Onderstaand een linkje naar wat foto`s van die wedstrijd:

https://hoppingrob.wordpress.com/2018/09/29/hoogstraaten-sportcomplex-seminarie/

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

San Paolo

Meest hypocriete van de hele fakkel/vuurwerk discussie is dat zowel clubs, bonden als analytici op TV het met de wijzende vinger afkeuren als er een boete wordt uitgedeeld of als er grote rookontwikkeling ontstaat. Maar loop een willekeurige catacombe van een stadion in en er hangen prachtige foto's van het stadion terwijl er vuurwerk wordt afgestoken. Commercials voor TV uitzendingen staan bol van sfeeracties waarbij vuurwerk wordt afgestoken. Iedereen gebruikt het tot de Nederlandse moraalmidder / braafste jongetje van de klas mensen weer een discussie opwekken, dan trekt iedereen de handen er vanaf. Eigenlijk zoals met heel veel discussies die er de laatste jaren zijn (al dan niet opgewekt door de druk van sociale media). Wat dat betreft leven we toch in een akelig land.

Semper Fidelis

01-04 RKC Waalwijk - FC Twente
05-04 FC Twente - FC Dordrecht

DanielsenAxedal

01/04 Sparta Rotterdam vs MVV Maastricht
02/04 Vitesse - AZ of FC Groningen vs De Graafschap
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website