Verlanglijst/vooruitzicht 2017-2018

Gestart door De Twaalfde Man, mei 18, 2017, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

headout

Citaat van: San Paolo op mei 19, 2017, 16:16:58
Waarom revisit Hartlepool? Is dit een aanrader?
Soft spot, sinds Hartlepool - Carlisle eerder dit jaar. Hartlepool is dat wat het engels voetbal écht tof maakt. En de degradatie uit de Football league maakt het dat ik er zeker weer heen wil.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

willytown79

NAC
Go Ahead Eagles
Cambuur Leeuwarden
De Graafschap
Fulham
Sunderland
Notts County
RW Essen
RW Oberhausen
Fortuna Düsseldorf
Eintracht Frankfurt

Ach en zoveel andere Engelse clubs.......

HRM1880

Den Antwerp eindelijk terug in eerste. Dat is mijn grootste doel volgend seizoen, voor de rest zal er dus niet veel gepland worden.
Vermoedelijk links en rechts iets in België.

TonyS

- MSV Duisburg - derby tegen Bochum en/of Fortuna
- Regionalliga wordt steeds leuker met de terugkeer van Uerdingen. Die club en Oberhausen, Essen, Wuppertal, Aachen in een of meerdere onderlinge duels moet er zeker van komen
- In België heb ik schandalig weinig bezocht, dus daar wil ik een inhaalslag maken.
- De vrijdagavond is voor mij praktisch onmogelijk wedstrijden te bezoeken, hopelijk worden er eens wat meer wedstrijden in de Jupiler League op andere dagen gepland, zodat ik daar ook eens kan gaan kijken.
- Ajax gaat sowieso vaker worden bezocht, ik twijfel nog over een seizoenkaart.
- Daarnaast zal Saint-Etienne worden bezocht, liefst natuurlijk in het duel tegen OL.

Langemannetje

Ik neem er een paar mee vanaf het lijstje van vorig jaar. De Millerntor, Selhurst Park, de Grolsch Veste en de Veltins Arena zijn inmiddels afgestreept, Stade Bollaert, het Fritz-Walter Stadion, Goodison Park, Craven Cottage en Stade Vélodrome genieten komend seizoen hoge prioriteit.
73 grounds in 14 verschillende landen

Vinnn

Wil het nieuwe seizoen toch wat vaker op pad gaan om wedstrijden te kijken. Zal wel ergens de periode augustus - eind oktober en april - mei zijn, want ik ben een groot watje wat niet van koude temperaturen houdt...

Op mijn to visit list staat:
Eagles
Dordrecht - eigenlijk schandalig want ik werk op 5 minuten afstand van het stadion -
Telstar
Gladbach
Dortmund
Turnhout
Dover Athletic

En many many more.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vinnn

Citaat van: hgrm op mei 22, 2017, 14:56:11
Hoezo Turnhout???

Het ligt vlakbij het huis van m'n schoonouders, en mijn schoonpa heeft daar een zwak voor. Keer een wedstrijdje samen meepakken.

Bier und Bratwurst

#38
Bologna en Atalanta Bergamo
Everton
Luton Town en Portsmouth, al staan deze twee al lang op mijn "lijstje"
wat er verder op het pad komt in Engeland
Gent
Excelsior Mouscron
Veel amateurs in Nederland en over de grens in Duitsland

In het vooruitzicht staat Stranraer FC - FC Twente en een Europaleagueduel van Rangers,St Johnstone of ik hoop Aberdeen mocht de loting eerste ronde gunstig zijn.
Ook in het vooruitzicht wat clubs in Kroatië en ik hoop iets in Bosnië in Augustus tijdens de zomervakantie
Het ene stadion is het andere niet!

jvdreumel2

Mijn lijstje is kort en bescheiden, ik wil de stadions in Nederland afvinken (eredivisie en jupiler)
- Ado Den Haag
- VVV Venlo
- Telstar
- Almere City
- Emmen
- Cambuur Leeuwarden.

Daarna verder kijken in het westen van Duitsland en in België beginnen. De afgelopen maanden ben ik wegens gezondheidsproblemen even uit de running geweest, maar ben blij dat ik deze geweldige hobby weer kan oppakken.

Freekos79

Citaat van: jvdreumel2 op mei 23, 2017, 00:32:18
Mijn lijstje is kort en bescheiden, ik wil de stadions in Nederland afvinken (eredivisie en jupiler)
- Ado Den Haag
- VVV Venlo
- Telstar
- Almere City
- Emmen
- Cambuur Leeuwarden.

Daarna verder kijken in het westen van Duitsland en in België beginnen. De afgelopen maanden ben ik wegens gezondheidsproblemen even uit de running geweest, maar ben blij dat ik deze geweldige hobby weer kan oppakken.
Laat maar wat weten als je naar de Koel wilt komen.
Volgende wedstrijd: ?

Jehoentelaar

Citaat van: Jehoentelaar op mei 19, 2017, 00:53:23
Ik heb een lijstje van vijftien à twintig clubs in Nederland en Duitsland, variërend van VC Vlissingen tot SG Wattenscheid 09. Gaat vooral om de accommodaties. Verder zou het leuk zijn om in Groningen/Drenthe nog wat te zien voordat ik afstudeer. De Eredivisie voltooien is eveneens een mogelijkheid.

Om het nu eens op een rijtje te zetten:

Nederland - amateurs
csv Apeldoorn
AGOVV
DHC
Excelsior'31
Flevo Boys
SC Genemuiden
Haarlem-Kennemerland
HZVV
OJC Rosmalen
Sparta Nijkerk
VC Vlissingen
VVSB

Nederland - restant Eredivisie
AFC Ajax
AZ
Vitesse
VVV-Venlo
Willem II

Duitsland
SC Fortuna Köln
1.FC Köln
VfL Germania Leer
SV Meppen
SC RW Oberhausen
VfB Oldenburg
KFC Uerdingen
SG Wattenscheid 09
Wuppertaler SV
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Koning Kriel

Citaat van: Jehoentelaar op mei 23, 2017, 14:42:17
Willem II

Laat maar weten welke wedstrijd je een keer wil komen, kan me voorstellen dat een eventuele derby tegen nac hoog op het lijstje staat. Al hoop ik dat ze nog even in de jupiler league blijven zodat Willem II zich kan ontwikkelen naar stabiele eredivisieploeg voordat er weer meer eredivisie concurrentie in de regio komt.

Jehoentelaar

Derby of geen derby maakt mij niet uit, de kans is het grootst dat de tegenstander ADO Den Haag (uitvak) of Roda JC betreft. Maar het hangt ook maar net af van de agenda, want Tilburg is een heel eind vanuit het noorden. Zal het wel een keer laten weten! :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Ajacied


Om de Juup vol te maken zal ik eens bij Jong PSV en Jong AZ moeten komen kijken.

Verder staat ook hier Antwerp op het lijstje, evenals Standard Luik, Borussia Monchengladbach, FC Koln en Bayer Leverkusen.

De rest laat ik afhangen van wie Ajax europees loot.