Van pogo tot popo. Groundhop, sfeer en veiligheidsverslagen

Gestart door Van pogo tot popo, dec 13, 2018, 12:23:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Citaat van: Nort op apr 08, 2019, 13:00:59
Het betoog zit best leuk in elkaar, maar ik kan het niet begrijpen. Je woont (met trots?) in een provincie, waarbij de meeste aanhangers van je club zeggen 'laat maar mooi annexeren door Belgie of Duitsland, zijn wij er van af'. En omgekeerd geldt dat natuurlijk voor de inwoners van je dorp/stad die geen goed woord over hebben voor de mensen in het Westen.

En Olav. Er valt, op de prijzen na, ook weinig positiefs te melden over de club. Het stadion ligt al meer dan 20 jaar ver buiten de stad, de club heeft een held die uit rancune de eeuwige rivaal kampioen heeft gemaakt en ze hebben zich een identiteit aangemeten die historisch gezien niet eens klopt. En dan laat ik mijn persoonlijke ergenissen, zoals een moskee ratelaar nog even buiten beschouwing.

Nu maar weer op niveau verder?

Jef400

Ja joh, ga nog even lekker onder dat niveau door.

Kunnen we alsjeblieft stoppen met dit gejank?

Nort

Citaat van: Wesley10__ op apr 08, 2019, 15:12:32
Genieten dit. Pijnlijk zeg, dat je zo met een andere club bezig kunt zijn.
Het is vooral pijnlijk dat je die feiten niet kunt weerleggen.

Verder is het lachwekkend als je stelt dat ik veel met Ajax bezig ben, terwijl dat in de praktijk totaal niet klopt. Ik probeer het zoveel te mijden.

Mijn vraag/punt van kritiek heeft veel los gemaakt, zonder daarbij de inhoud te benaderen. Schijnbaar is dat hier niet mogelijk als er kritiek geleverd wordt.

jdebruin96

Citaat van: Nort op apr 08, 2019, 16:21:26
Het is vooral pijnlijk dat je die feiten niet kunt weerleggen.

Verder is het lachwekkend als je stelt dat ik veel met Ajax bezig ben, terwijl dat in de praktijk totaal niet klopt. Ik probeer het zoveel te mijden.

Mijn vraag/punt van kritiek heeft veel los gemaakt, zonder daarbij de inhoud te benaderen. Schijnbaar is dat hier niet mogelijk als er kritiek geleverd wordt.

Wat voor inhoud geef jij dan?

Van pogo tot popo

#109
Ik doe een poging om het over de inhoud te hebben...

Wel handig als ik de link erbij zet... https://www.indehekken.net/normalisatie-komt-van-twee-kanten/

bunnet

Het statement van VVV: top.

Vanaf 2020 moest er normalisatie plaatsvinden toch?
Alles vrij vervoer, haha.

Nort

Citaat van: Van pogo tot popo op apr 08, 2019, 21:18:52
Ik doe een poging om het over de inhoud te hebben...

Wel handig als ik de link erbij zet... https://www.indehekken.net/normalisatie-komt-van-twee-kanten/
Dit vind ik inhoudelijk ijzer sterk.