Week 40: ma 28 september t/m zo 4 oktober

Gestart door AthleticHolanda, sep 08, 2009, 20:11:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: wekke op sep 09, 2009, 11:00:06
Bwa..uit vorige pogingen heb ik al kunnen merken dat ze bij PSV niet zo hulpvaardig zijn.

Waarschijnlijk heb je geprobeerd om bij een competitiewedstrijd binnen te komen? Aangezien er heel weinig kaarten in de losse verkoop gaan bij competitiewedstrijden is het een stuk problematischer dan voor Europese wedstrijden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

wekke

Citaat van: Stadionhopper op sep 09, 2009, 15:20:15
Waarschijnlijk heb je geprobeerd om bij een competitiewedstrijd binnen te komen? Aangezien er heel weinig kaarten in de losse verkoop gaan bij competitiewedstrijden is het een stuk problematischer dan voor Europese wedstrijden.

Ja al bij verschillende wedstrijden.
Heb net een mail ontvangen van PSV waarbij men zegt dat ze niet weten of de tickets al dan niet in vrije verkoop gaan. Ze raden me aan om iemand te zoeken met een clubcard om een ticket voor me te bestellen. Ik ga gewoon de week voor de wedstrijd afwachten en dan kan ik eventueel nog contact met je opnemen he.

Stadionhopper

Citaat van: wekke op sep 09, 2009, 16:11:44
Ja al bij verschillende wedstrijden.
Heb net een mail ontvangen van PSV waarbij men zegt dat ze niet weten of de tickets al dan niet in vrije verkoop gaan. Ze raden me aan om iemand te zoeken met een clubcard om een ticket voor me te bestellen. Ik ga gewoon de week voor de wedstrijd afwachten en dan kan ik eventueel nog contact met je opnemen he.

Is prima.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

Citaat van: wekke op sep 09, 2009, 16:11:44
Ze raden me aan om iemand te zoeken met een clubcard om een ticket voor me te bestellen.

De waanzin van het clubcardsysteem samengevat.

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op sep 10, 2009, 15:18:34
De waanzin van het clubcardsysteem samengevat.

Komt dit door de clubs of door onze vrienden uit Zeist?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Lek11

Anderlecht - Ajax wordt vrij vervoer. Er zijn alleen maar 1100 kaartjes beschikbaar, dat betekend dat nationale uitkaarthouders al kansloos zijn. Ik heb gelukkig nog wel kans op een kaartje maar dat gaat spannend worden.

AthleticHolanda

Citaat van: Lek11 op sep 10, 2009, 16:19:02
Anderlecht - Ajax wordt vrij vervoer. Er zijn alleen maar 1100 kaartjes beschikbaar, dat betekend dat nationale uitkaarthouders al kansloos zijn. Ik heb gelukkig nog wel kans op een kaartje maar dat gaat spannend worden.

Niet dat het van enig belang is of ergens op slaat, maar afgelopen zaterdag was ik bij Twente-Utrecht en zag ik op een stoeptegel bij de Grolsch Veste de tekst: 'RSCA, 110% anti Ajax' met stift geschreven staan, helaas kon ik geen foto maken maar ik moest wel meteen hier aan denken.


Joost


wekke

Citaat van: wekke op sep 08, 2009, 22:24:36
01/10 PSV-Cluj (Indien ik aan een ticket geraak)
02/10 Iets in Duitsland of Nederland
03/10 U17 KV Mechelen-U17 KVC Westerlo (+ misschien nog een avondwedstrijd in België)
04/10 Roda JC-Ajax

+ 03/10 Germinal Beerschot-KVC Westerlo

Wouter

Citaat van: Wouter op sep 09, 2009, 13:37:30
02/10 Alemannia Aachen - Energie Cottbus (onder voorbehoud)
03/10 15:30 Bayer 04 Leverkusen - 1. FC Nürberg
03/10 20:00 FC Liège - K. Lierse S.K.

Neu Tivoli zal voor een andere keer zijn, die dag zit er geen wedstrijd in.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

wekke

Citaat van: wekke op sep 08, 2009, 22:24:36
01/10 PSV-Cluj (Indien ik aan een ticket geraak)
02/10 Alemannia Aachen-Cottbus
03/10 U17 KV Mechelen-U17 KVC Westerlo + Germinal Beerschot-KVC Westerlo
04/10 Roda JC-Ajax

Het wordt een druk weekendje :)

+ 02/10 Alemannia Aachen-Cottbus

Aaron Harder

Optioneel:

woensdag 30 september      RFS/Olimps Riga -FK Jurmala

(Houseman en Hielke...tot daar?)
Alles kan kapot!

Hielke

Houseman en ik komen woensdag aan het einde van de middag aan in Riga. Potje voetbal kijken 's avonds lijkt me prima. Maareh, wat moet ik me voorstellen bij RFS/Olimps Riga?

Aaron Harder

RFS/Olimps Riga schijnt de club te zijn van de stad. Gemiddeld hebben ze 43 toeschouwers en er is geen tribune. Alcoholvrije dranken zijn niet verkrijgbaar en de spelers komen met openbaar vervoer naar de club.

Nee, ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Ze speler Virsliga en volgens mij is dat vergelijkbaar met onze eredivisie. (niet het niveau maar de hoogst haalbare klasse).

Soccerway.com geeft aan dat de aftrap om 16.00 uur is. Reken er een paar uur bij voor het tijdsverschil en de aftrap vindt plaats tegen het begin van de avond.  Dan slaan we de training van onze jongens maar een keer over. Daar is over het algemeen toch geen reet aan.
Alles kan kapot!

Hielke

#29
Citaat van: Aaron Harder op sep 24, 2009, 17:48:49
Soccerway.com geeft aan dat de aftrap om 16.00 uur is. Reken er een paar uur bij voor het tijdsverschil en de aftrap vindt plaats tegen het begin van de avond.  Dan slaan we de training van onze jongens maar een keer over. Daar is over het algemeen toch geen reet aan.

In Riga is het één uur later dan bij ons, dus dat gaan we nooit halen helaas. We stijgen om half drie namelijk op in Amsterdam.

Dat wordt dus toch de training waarschijnlijk.