Hoofdmenu

Antwerpen

Gestart door TonyS, jun 09, 2015, 19:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: watergatehopper op jun 24, 2015, 08:38:55
Yep. Ik ben benieuwd wanneer deze gespeeld wordt en of het gemakkelijk is om aan kaarten te komen.
Mag geen probleem zijn volgens mij.

Jef400

In dat geval denk ik ook naar Antwerpen te trekken. Lijkt mij hartstikke leuk zo'n pot als neutral te beleven.

Voetbalman

Ken heel veel mensen van Beerschot, spelers en ex-spelers, plus een voetbalromanticus wonende aan het Berchemstadion, dus als er tickets gezocht worden laten jullie het in die periode maar horen. Kan ik ook eens van dienst zijn ;)

FCT1980

Wanneer wordt deze wedstrijd precies gespeeld? En zou een combi met RAFC mogelijk zijn?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

Citaat van: FCT1980 op jun 25, 2015, 11:50:54
Wanneer wordt deze wedstrijd precies gespeeld? En zou een combi met RAFC mogelijk zijn?

We wachten allemaal ongeduldig op de speelschema's van de tweede, derde en vierde klasse.

HRM1880

Citaat van: FCT1980 op jun 25, 2015, 11:50:54
Wanneer wordt deze wedstrijd precies gespeeld? En zou een combi met RAFC mogelijk zijn?
Ik gok dat ze die wedstrijd gaan proberen te laten samenvallen met een verplaatsing van Antwerp. Berchem en Antwerpsupporters komen over het algemeen namelijk zeer goed overeen. Veel Antwerpsupporters die op zondag naar Berchem trekken als Antwerp zelf niet moet spelen.

jona93

Citaat van: HRM1880 op jun 25, 2015, 13:18:18
Ik gok dat ze die wedstrijd gaan proberen te laten samenvallen met een verplaatsing van Antwerp. Berchem en Antwerpsupporters komen over het algemeen namelijk zeer goed overeen. Veel Antwerpsupporters die op zondag naar Berchem trekken als Antwerp zelf niet moet spelen.
Zou me niet verbazen moesten ze Beerschot voor deze match een combi opleggen voor de supporters
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

cafebac

Citaat van: HRM1880 op jun 25, 2015, 13:18:18
Ik gok dat ze die wedstrijd gaan proberen te laten samenvallen met een verplaatsing van Antwerp. Berchem en Antwerpsupporters komen over het algemeen namelijk zeer goed overeen. Veel Antwerpsupporters die op zondag naar Berchem trekken als Antwerp zelf niet moet spelen.

Mocht ik Antwerpfan zijn, dan sloeg ik denk ik een verplaatsing over om weer eens oog in oog met de vijand te staan.

syntric

Citaat van: cafebac op jun 25, 2015, 21:15:43
Mocht ik Antwerpfan zijn, dan sloeg ik denk ik een verplaatsing over om weer eens oog in oog met de vijand te staan.

'De' vijand bestaat niet meer sinds 1999 :-)
Groundhopper for life :-)


Defender

Iemand gedacht wnr kalender bekend is ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

HRM1880

Citaat van: Defender op jul 02, 2015, 15:59:39
Iemand gedacht wnr kalender bekend is ?
Welke kalender?

jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

TonyS

13-09, 15u: Beerschot – Berchem.
@Freebird, kan ik bij u een aanvraag doen voor een ticket? -;)

TonyS

Citaat van: TonyS op jun 23, 2015, 19:14:01
Klopt, schijnen nog wat vergunning-issues te zijn. Belangrijke reden voor mij om nog dit jaar daar langs te gaan.
afgelopen zaterdag dus even langs geweest, zie hier paar foto's: http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=249.msg65320#msg65320