Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

#1140
Citaat van: spons op aug 16, 2012, 20:27:22
Wachten tot aan het loket zal geen enkel probleem zijn

Dat hoop ik dan ook maar. Kan ook nergens info vinden voor kaarten. Ik denk dat ik die wedstrijd ook maar ga bezoeken. Ligt er alleen nog aan op welke dag CD Toledo gaat spelen.

@ HRM1880  zondagmorgen 26e  11.30u Puerta Bonita - Parla  tercera division

Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Citaat van: spons op aug 16, 2012, 20:27:22
Wachten tot aan het loket zal geen enkel probleem zijn
Maar in dat stadion kan slechts 7000 man ofzo en het is uiteindelijk toch de baby-classico. Of schat ik het groter in dan het is?

AthleticHolanda

In Spanje is het normaal om aan de kassa kaartjes te kopen, zit in de cultuur ingebakken, zou me erg verbazen als dat voor die wedstrijd niet kan. Spelen ze trouwens zeker op het trainingscomplex?
Toen Athletic met haar tweede team in de Segunda speelde werden er regelmatig wedstrijden naar San Mamés verplaatst.

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op aug 16, 2012, 21:42:01
In Spanje is het normaal om aan de kassa kaartjes te kopen, zit in de cultuur ingebakken, zou me erg verbazen als dat voor die wedstrijd niet kan. Spelen ze trouwens zeker op het trainingscomplex?
Toen Athletic met haar tweede team in de Segunda speelde werden er regelmatig wedstrijden naar San Mamés verplaatst.
Dat wacht ik inderdaad ook nog even af, maar vind niet meteen contactgegevens. Moet daar morgen eens naar op zoek op het werk. Was toch sowieso van plan om zaterdagochtend even langs Bernabeu te passeren, dan kan ik het ineens vragen.

Effzeh

Sowieso alle thuiswedstrijden van mijn clubje Willem II, en ook minimaal 5 thuiswedstrijden van 1. FC Köln denk dat de eerste wedstrijd tegen St. Pauli word. Voor de rest moet ik nog een planning maken.

Joost

Citaat van: Effzeh op aug 17, 2012, 12:37:13
Sowieso alle thuiswedstrijden van mijn clubje Willem II, en ook minimaal 5 thuiswedstrijden van 1. FC Köln denk dat de eerste wedstrijd tegen St. Pauli word. Voor de rest moet ik nog een planning maken.

Kaartjes daarvoor zullen niet zo lastig zijn gelet op het toeschouwersaantal tegen Sandhausen ;)

Welkom op het forum!

Effzeh

Citaat van: Joost op aug 17, 2012, 13:11:57
Kaartjes daarvoor zullen niet zo lastig zijn gelet op het toeschouwersaantal tegen Sandhausen ;)

Welkom op het forum!

Bedankt :) Kan niet uit je opmerking halen of het sarcastisch is of niet, want tegen de wedstrijd tegen Sandhausen mochten er maar 22.900 toeschouwers naar binnen vanwege de ongeregeldheden in de laatst wedstrijd tegen Bayern vorig jaar. De Sudtribune was ook gesloten waardoor het er niet echt fraai uitzag.

Joost

Citaat van: Effzeh op aug 17, 2012, 17:11:10
Bedankt :) Kan niet uit je opmerking halen of het sarcastisch is of niet, want tegen de wedstrijd tegen Sandhausen mochten er maar 22.900 toeschouwers naar binnen vanwege de ongeregeldheden in de laatst wedstrijd tegen Bayern vorig jaar. De Sudtribune was ook gesloten waardoor het er niet echt fraai uitzag.
Dat verklaart een hoop! Ik neem mijn sarcasme in deze dan maar terug.
Ik ben nu alleen nog maar op de 3. liga gericht.

Koning Kriel

Citaat van: Effzeh op aug 17, 2012, 12:37:13
Sowieso alle thuiswedstrijden van mijn clubje Willem II, en ook minimaal 5 thuiswedstrijden van 1. FC Köln denk dat de eerste wedstrijd tegen St. Pauli word. Voor de rest moet ik nog een planning maken.

Een gerichte gok dat je uit de buurt van Tilburg komt. Laat maar weten als je nog plek in de auto hebt voor 1. FC Köln - St Pauli, misschien wil ik wel mee!

Sander11

De bedoeling dit jaar is; 25-11 Chelsea - Manchester City & de derby of Rome gaan te bezoeken. Verder zowiezo ergens nog een Champions League wedstrijd bezoeken
HEYA DEN BOSCH!

Effzeh

Citaat van: Koning Kriel op aug 20, 2012, 16:55:05
Een gerichte gok dat je uit de buurt van Tilburg komt. Laat maar weten als je nog plek in de auto hebt voor 1. FC Köln - St Pauli, misschien wil ik wel mee!

Woon inderdaad in de buurt van Tilburg, maar ben 17 en heb dus nog geen auto. Ben afhankelijk van mijn vader of vrienden dus kan helaas niet zoveel gaan. Als ik binnenkort 18 ben dan ga ik heel wat tripjes plannen :)

Verwijderd lid

#1151
Op m'n wishlist staat nog meer dan voldoende.

Stadions die gesloopt zullen gaan worden (Valencia en Bilbao) bijvoorbeeld, maar ook FC Metz is al tien jaar lang aanwezig op mijn lijst.
wellicht dat het er ooit van komt als onderdeel van een leuke dubbel. Ook het compleet maken van de topklasse zondag is een doelstelling qua vincken. De zaterdag topklasse maak ik zeker compleet i.v.m. G.V.V.V. wat in Gouda, Vriezenveen en Scheveningen op bezoek gaat. Ook Fortuna Dusseldorf is nog steeds aanwezig op m'n wishlist.

Heb v.w.b. Bilbao geen idee of er op de wedstrijddag van een normale competitiewedstrijd nog verkoop aan het stadion plaats vindt, of dat alles vooraf geregeld moet zijn / worden.  Valencia heeft internetverkoop.

cafebac

Wellicht dat Metz dit voorjaar een kampioenswedstrijd speelt, de start in de National is in ieder geval veelbelovend. Ben er ook al verscheidene keren langsgereden en zie een bezoekje aldaar ook wel een keer zitten.

cafebac

Vliegticket naar AIK Solna - PSV 8 november is inmiddels binnen :)

Hugo

Citaat van: cafebac op sep 01, 2012, 07:51:00
Vliegticket naar AIK Solna - PSV 8 november is inmiddels binnen :)

Mooi, er wordt gespeeld in het nieuwe stadion?

Je blijft toch wel een paar dagen in Stockholm, het is een fantastische stad!