Welke stadions verdwijnen na het seizoen?

Gestart door voetbalfan, aug 31, 2010, 19:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vladimir1973

Zou idd op Schaarbeek Vorming komen, daar waar Anderlecht eerst plannen had om een nieuw stadion neer te poten.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Hugo

Die stadionplannen op de Heizel gaan waarschijnlijk op z'n Belgisch? Duurt dus nog wel een 10 jaar.

Vladimir1973

Citaat van: Hugo op sep 04, 2011, 21:30:42
Die stadionplannen op de Heizel gaan waarschijnlijk op z'n Belgisch? Duurt dus nog wel een 10 jaar.

minstens!!!! kijk maar naar Arteveldestadion
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

In Antwerpen zijn de gesprekken over een nieuw stadion ook terug gestart. Wat leven wij toch in een mooi land.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op sep 05, 2011, 19:30:11
In Antwerpen zijn de gesprekken over een nieuw stadion ook terug gestart. Wat leven wij toch in een mooi land.

met gesprekken op te starten, heb je nog niet meteen een nieuw stadion, maar Antwerpen heeft er toch dringend minstens eentje van doen.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Ici c est Paris

Ben een maandje terug in Marseille geweest. Het stadion gaat niet weg, maar wel ingrijpend veranderen met het oog op het EK van 2016. Was helaas net te laat om de door mij zo geliefde lange zijde tegenover de hoofdtribune nog in volle glorie te zien. Stadion verliest in mijn ogen met de verbouwing wel echt z'n charme, het Stade Velodrome was altijd wel een uniek stadion en nu wordt het een 13 in een dozijn bak. Past in mijn ogen ook helemaal niet bij de volkse club die L'OM is.

Ralf

Citaat van: Ici c est Paris op okt 01, 2011, 02:48:42
Ben een maandje terug in Marseille geweest. Het stadion gaat niet weg, maar wel ingrijpend veranderen met het oog op het EK van 2016. Was helaas net te laat om de door mij zo geliefde lange zijde tegenover de hoofdtribune nog in volle glorie te zien. Stadion verliest in mijn ogen met de verbouwing wel echt z'n charme, het Stade Velodrome was altijd wel een uniek stadion en nu wordt het een 13 in een dozijn bak. Past in mijn ogen ook helemaal niet bij de volkse club die L'OM is.

Inderdaad een prachtig stadion. Heb er vorig seizoen de wedstrijd Marseille-Monaco bijgewoond op de lange zijde tegenover hoofdtribune.
Ook heerlijke fanatieke supportersgroepen achter beide doelen.
Als iemand nog de kans krijgt om erheen te gaan, zeker doen!

Ici c est Paris

Citaat van: Ralf op nov 15, 2011, 15:31:44
Inderdaad een prachtig stadion. Heb er vorig seizoen de wedstrijd Marseille-Monaco bijgewoond op de lange zijde tegenover hoofdtribune.
Ook heerlijke fanatieke supportersgroepen achter beide doelen.
Als iemand nog de kans krijgt om erheen te gaan, zeker doen!

Die is inmiddels al buiten gebruik en van vorm veranderd, dus de charme van het stadion is al deels verdwenen.

voetbalfan

Iemand enig idee welke stadions (behalve die van Atletico, Athletic, West Ham, Bordeaux en Lyon) er verdwijnen op korte termijn?

ALenstra

Gaat het stadion van West Ham United dan verdwijnen?

Joost

Citaat van: ALenstra op sep 02, 2012, 19:56:36
Gaat het stadion van West Ham United dan verdwijnen?
Die gaan naar het Olympisch Stadion.

wekke

Citaat van: Joost op sep 02, 2012, 19:59:51
Die gaan naar het Olympisch Stadion.

Weet je ook welke aanpassingen het Olympisch Stadion zou ondergaan voor de komst van WHU?

ALenstra

Ik wist wel dat West Ham United plannen had om te verhuizen maar is dat al zeker? Ik meen dat Leyton Orient en wellicht ook Tottenham Hotspurs bezwaar hadden. En wordt Upton Park dan gesloopt?

Hugo

Citaat van: ALenstra op sep 02, 2012, 20:57:23
Ik wist wel dat West Ham United plannen had om te verhuizen maar is dat al zeker? Ik meen dat Leyton Orient en wellicht ook Tottenham Hotspurs bezwaar hadden. En wordt Upton Park dan gesloopt?

Volgens mij is het nog steeds niet zeker. Mocht het doorgaan dan zal Upton Park ongetwijfeld gesloopt worden.

3434

Kan al gezegd zijn geweest maar voor de mensen die het niet (meer) weten:

- Aalst sloopt zijn staantribune na dit seizoen,
- Charleroi sloopt de 2de ring  na dit seizoen,
- KV Mechelen zal de staantribune verbouwen (tijdens volgend seizoen).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11