Week 33: Maandag 10 augustus t/m zondag 16 augustus

Gestart door syntric, jul 16, 2015, 12:34:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Voetbalman

Citaat van: Derkayzer op aug 01, 2015, 07:12:30
10-8 Telstar - RKC

Ik neem aan dat hiervoor geen clubcard nodig is, en dat ik gewoon aan het loket een kaartje kan kopen? Want in Nederland weet je nooit, en de website van Telstar geeft er geen duidelijkheid over. :)

Jef400

Ik geloof dat ze bij Telstar niet eens clubkaarten hebben...

TonyS

Meerdere malen bij Telstar geweest, nog nooit iets gehoord over een clubcard. Gewoon bij die heerlijk old skool hokjes een kaartje kopen en ook ouderwets alleen met cash.

Voetbalman

Top. Bedankt voor de snelle antwoorden. Lijkt me een leuke club, dat Telstar.

Shepherd

Citaat van: Freebird op aug 02, 2015, 12:39:52
Top. Bedankt voor de snelle antwoorden. Lijkt me een leuke club, dat Telstar.
Veel leukere stadions ga je niet treffen in de Jupiler League.

kazimkazim

#21
Ook present bij Telstar. Altijd gezellig. De Brigata Velisena zijn misschien met weinig, maar zorgen wel voor sfeer. Ik zou een kaartje voor de oost-tribune nemen, daar is de meeste sfeer en kijk je ook mooi op de opvallende hoofdtribune.
Jammer dat de Seun of god naar VVV is gegaan trouwens.
Daarnaast ook:
16-8 Duiburg-Bielefeld

Voetbalman

#22
Veel veranderingen in augustus :)

10/8 Telstar - RKC Waalwijk
11/8 Southend United - Brighton & Hove
11/8 RC Lens - AC Ajaccio
13/8 Lierse - Cercle Brugge
14/8 RKC Waalwijk - Sparta Rotterdam
15/8 Stade de Reims - Olympique Marseille
15/8 West Ham - Leicester OF Fulham - Brighton & Hove
15/8 Tottenham Hotspur - Stoke City

TonyS

Citaat van: Freebird op aug 02, 2015, 19:56:46
Veel veranderingen in augustus :)

10/8 Telstar - RKC Waalwijk
11/8 Southend United - Brighton & Hove
11/8 RC Lens - AC Ajaccio
13/8 Lierse - Cercle Brugge
14/8 RKC Waalwijk - Sparta Rotterdam
15/8 Stade de Reims - Olympique Marseille
15/8 West Ham - Leicester OF Fulham - Brighton & Hove

Mooi programma!

Voetbalman

#24
Citaat van: TonyS op aug 02, 2015, 22:01:26
Mooi programma!

Thx!

Woensdag 12 augustus geen wedstrijd, want dan mag ik met de vriendin richting gynaecoloog om de baby nog eens te bekijken :) Dagje rust mag wel ;)

P.S.: West Ham OF Fulham op zaterdag 15/08/15 wordt uiteindelijk Tottenham - Stoke :D

Rick

16-8: Cambuur - Feyenoord, het laatste eredivisie stadion waar ik nog nooit geweest ben.

Sebastiaan_W

Citaat van: kazimkazim op aug 02, 2015, 15:51:05
Ook present bij Telstar. Altijd gezellig. De Brigata Velisena zijn misschien met weinig, maar zorgen wel voor sfeer. Ik zou een kaartje voor de oost-tribune nemen, daar is de meeste sfeer en kijk je ook mooi op de opvallende hoofdtribune.
Jammer dat de Seun of god naar VVV is gegaan trouwens.
Daarnaast ook:
16-8 Duiburg-Bielefeld

Nee hoor! Ondanks dat hij een prachtig seizoen heeft gedraaid ben ik blij dat hij weg is. Als je met je volle verstand een contract voor 2 jaar tekent en je na één seizoen ziek meldt, omdat je naar een andere club wil mag je voor mij heel snel weg! En dat is gelukkig gebeurd.

Bij Telstar kan je zonder clubcard rustig een kaartje aan de kassa kopen. Als je je gedraagt, dan heb je een prima avond! Afgelopen zondag was een dronken Excelsior malloot zo slim om de 75 jarige Telstar fan 'Jomanda' een schop te geven. Dat is dan weer niet zo handig. Door dit soort individuen komen helaas de restricties in het Nederlandse voetbal.

Shepherd

Ik zag die foto van Jomanda. Bah, de angst in z'n ogen. Doet geen vlieg kwaad en vermaakt al jarenlang iedereen op de lange zijde.
Deed me echt even zeer. Die jongen is hard aangepakt toch?

voetbalfan

12 augustus: Bornem - Racing Mechelen
13 augustus: Lierse - Cercle Brugge (ovb)
14 augustus: FC Eindhoven - NAC Breda
15 augustus: KRC Genk - Westerlo

Jef400

Citaat van: Sebastiaan_W op aug 04, 2015, 07:43:44
Nee hoor! Ondanks dat hij een prachtig seizoen heeft gedraaid ben ik blij dat hij weg is. Als je met je volle verstand een contract voor 2 jaar tekent en je na één seizoen ziek meldt, omdat je naar een andere club wil mag je voor mij heel snel weg! En dat is gelukkig gebeurd.

Bij Telstar kan je zonder clubcard rustig een kaartje aan de kassa kopen. Als je je gedraagt, dan heb je een prima avond! Afgelopen zondag was een dronken Excelsior malloot zo slim om de 75 jarige Telstar fan 'Jomanda' een schop te geven. Dat is dan weer niet zo handig. Door dit soort individuen komen helaas de restricties in het Nederlandse voetbal.
Zelfs al ben je supporter van AZ. (Vraagt zich af, want wil toch eens een keer naar Velsen toe)