Week 33: Maandag 10 augustus t/m zondag 16 augustus

Gestart door syntric, jul 16, 2015, 12:34:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Niels1977

Citaat van: Sebastiaan_W op aug 04, 2015, 07:43:44
Afgelopen zondag was een dronken Excelsior malloot zo slim om de 75 jarige Telstar fan 'Jomanda' een schop te geven. Dat is dan weer niet zo handig. Door dit soort individuen komen helaas de restricties in het Nederlandse voetbal.

Waarom zou je dit doen? Wat lopen er toch kansloze figuren rond.
Zo vaak bij Telstar geweest en nooit gezeik gehad, een van de leukste clubs van het land. Verheug me nu al weer op Telstar - Eagles.

Sebastiaan_W

Citaat van: Niels1977 op aug 06, 2015, 21:57:58
Waarom zou je dit doen? Wat lopen er toch kansloze figuren rond.
Zo vaak bij Telstar geweest en nooit gezeik gehad, een van de leukste clubs van het land. Verheug me nu al weer op Telstar - Eagles.

Goede vraag. Ik kan je er helaas geen antwoord op geven.

Sebastiaan_W

12/08 SV Bad Bentheim - Union Lohne (ovb)
16/08 Heracles - NEC

Jeje

Iemand tips voor het weekend 14-16 augustus?
Ben de 13e terug van vakantie en dat weekend wordt dan het laatste voordat ik weer naar school moet. Wil dus eigenlijk wel nog minimaal 1 mooie wedstrijd meemakken. Nederland,België en Duitsland in de buurt van de grens valt binnen mn bereik (alleen geen avondwedstrijden van 20:00 uur of later in het buitenland) heb nu geen speelschema oid bij me en wi fi valt vaak uit  dus vandaar de vraag om tips.

kazimkazim

Ik ga zelf op de 16e naar Duisburg-Bielefeld. Lijkt me wel een leuke wedstrijd tussen 2 promovendi. Ik verwacht dat Bielefeld ook flink wat support meeneemt. In de 3. liga was het stadion van Duisburg vaak lang niet vol, ben benieuwd wat het nu geeft.

Jehoentelaar

Stuk voller, al moeten ze niet te lang door blijven gaan op de huidige manier voor die toeschouwersaantallen weer inzakken.

In Bielefeld zaten overigens vorige week zo'n 16.000 toeschouwers tegenover een gemiddelde van pakweg 12.000 vorig seizoen in de 3.Liga. Kleiner verschil dan dat ik had gedacht/gehoopt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

10/08 Telstar - RKC
11/08 Ado - PSV
12/08 Dessel Sport - Royal Antwerp FC
13/08 SES 1 - Nec A1 (av)
15/08 Spurs - Stoke City
16/08 PSV - FC Groningen

HRM1880

Citaat van: nort op aug 10, 2015, 11:56:50
10/08 Telstar - RKC
11/08 Ado - PSV
12/08 Dessel Sport - Royal Antwerp FC
13/08 SES 1 - Nec A1 (av)
15/08 Spurs - Stoke City
16/08 PSV - FC Groningen
Al tickets voor Dessel? Anders zou ik woensdag op tijd vertrekken want kan wel eens uitverkocht geraken.
Op nog geen 8 uur waren de 1200 kaarten voor het bezoekersvak reeds weg. Nu is er een wachtlijst want we krijgen misschien meer tickets. Anders zullen de thuisvakken wel aardig volstromen.

Nort

Citaat van: HRM1880 op aug 10, 2015, 12:17:20
Al tickets voor Dessel? Anders zou ik woensdag op tijd vertrekken want kan wel eens uitverkocht geraken.
Op nog geen 8 uur waren de 1200 kaarten voor het bezoekersvak reeds weg. Nu is er een wachtlijst want we krijgen misschien meer tickets. Anders zullen de thuisvakken wel aardig volstromen.

Dank voor de tip! Ik zal eens contact opnemen of ze kaartjes apart willen leggen!

Jeje

Ik ga het weekend beginnen met Volendam- Den Bosch, iemand tip waar ik het beste kan gaan zitten voor sfeer?

Duisburg-Bielefeld klinkt leuk, ga er naar kijken. Thx voor tip!

Iemand nog tip voor zaterdag?

spons

#41
Citaat van: Jeje op aug 10, 2015, 15:35:45
Ik ga het weekend beginnen met Volendam- Den Bosch, iemand tip waar ik het beste kan gaan zitten voor sfeer?

Duisburg-Bielefeld klinkt leuk, ga er naar kijken. Thx voor tip!

Iemand nog tip voor zaterdag?

Sfeer in Volendam ?? Dan zou ik een kaartje voor het uitvak nemen of op De Dijk gaan zitten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper


twijfelend tussen:

Magdeburg - Hallescher (thuisvakken al uitverkocht)
Union Berlin - Kaiserslautern
of
Sankt Pauli - Furth
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Freekos79

Citaat van: watergatehopper op aug 10, 2015, 15:50:42
twijfelend tussen:

Magdeburg - Hallescher (thuisvakken al uitverkocht)
Union Berlin - Kaiserslautern
of
Sankt Pauli - Furth

Ik kan Union Berlin 1000% aanraden.
Volgende wedstrijd: ?