Week 32: Maandag 03 Augustus t/m zondag 09 augustus

Gestart door Tribuneklanten, jul 17, 2015, 08:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: syntric op aug 07, 2015, 15:22:07
Bedankt voor de verduidelijking. Sportkring Hezewijk vind ik niet meer terug op de website van de KBVB, gestopt of naar een ander verbond?

Hezewijk en Achter Olen VV zijn deze zomer gefusioneerd.

Remonvdh

Na dinsdag naar ajax - rapid wien en gisteren Vitesse - Southampton te zijn geweest gaan we vandaag naar fc den Bosch - fortuna Sittard

wekke

Citaat van: Joost op aug 07, 2015, 17:06:34
Hezewijk en Achter Olen VV zijn deze zomer gefusioneerd.

Op vraag van Hezewijk die ondanks degelijke resultaten in 4e provinciale de voorbije jaren, er niet meer in slaagde om een team bij elkaar te krijgen.

KRCM1904

Citaat van: Jeje op aug 06, 2015, 22:21:17
Goed dat ik deze post nog zie, verblijf is namelijk drie minuten lopen van cais de sodre. Dus misschien kan ik dan toch naar de wedstrijd, iemand alleen een idee hoe laat die begint? Zag eerst 16:00 staan maar later 19:00. Wi fi is matig dus zou iemand even kunnen kijken hoe laat de wedstrijd begint ( nederlandse tijd) alvast bedankt!

18:00 locale tijd, dus 19:00 Nederlandse tijd => http://www.atleticocp.pt/site/futebol-seniores-calendario-201516/
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

GH-Experiences

Citaat van: spons op aug 06, 2015, 07:03:32
Mijn liefde voor Excelsior Maassluis is heel erg groot maar we hebben ook helemaal niet de illusie om ooit Europees voetbal te spelen.

Met een plaatsje in de middenmoot van de topklasse zijn we dik tevreden

Grappig de mijne VV Katwijk dus we gaan elkaar tegen komen het komende seizoen...

hgrm

Citaat van: spons op aug 06, 2015, 07:03:32
Mijn liefde voor Excelsior Maassluis is heel erg groot maar we hebben ook helemaal niet de illusie om ooit Europees voetbal te spelen.

Met een plaatsje in de middenmoot van de topklasse zijn we dik tevreden

Gezien de tweede seizoenshelft lijkt een plaats bij de eerste zeven me niet uitgesloten. Maar dat geldt voor bijna de hele topklasse....Het verschil tussen 5e en 15e is bijzonder klein.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op aug 10, 2015, 12:57:30
Gezien de tweede seizoenshelft lijkt een plaats bij de eerste zeven me niet uitgesloten. Maar dat geldt voor bijna de hele topklasse....Het verschil tussen 5e en 15e is bijzonder klein.

Klopt en Excelsior heeft een betere selectie dan afgelopen seizoen met een aantal ( jeugd ) spelers die doorgestroomd zijn uit het 2 e elftal dat vorig seizoen kampioen van Nederland is geworden.

De spelers hebben zelf ook als doelstelling uitgesproken om bij de 1e 7 te eindigen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Het gaat sowieso een mooi seizoen worden. Met ongetwijfeld clubs die verrassend de top 7 halen en clubs die dat verrassend niet doen. Zo heb ik het gevoel dat IJsselmeervogels het dit seizoen heel moeilijk gaat krijgen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

Dan kan het zomaar voor het eerst in heel veel jaar zijn dat het Spakenburgse tweetal niet in dezelfde divisie uitkomt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Eigenlijk heb ik er wel zin in. Ik hoop overigens dat TEC en de koninklijke HFC zich bij de eerste 7 spelen. Zou mooi zijn.

spons

Citaat van: hgrm op aug 10, 2015, 13:17:45
Zo heb ik het gevoel dat IJsselmeervogels het dit seizoen heel moeilijk gaat krijgen.

Laten we het hopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

maikelll043

07/08  Helmond Sport - MVV Maastricht
08/08  Alemannia Aachen - Borussia Monchengladbach II
08/08  AFC Tubize - ASV Geel
09/08  KVV Coxyde - Lierse SK