Week 7: maandag 15 tot en met zondag 21 februari

Gestart door Tribuneklanten, jan 06, 2016, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

19-02 Match in Wales
20-02 Exeter City - Newport County
21-02 Match in Belgiƫ


Jef400

Degradatievoetbal in optima forma. Had je 2 seizoenen terug ook niet gedacht ;)

FCT1980

Citaat van: Semper Fidelis op jan 06, 2016, 14:12:48
20-02 FC Twente - SC Cambuur

Same here. Moeten de eerste wedstrijden van 2016 toch een paar punten kunnen pakken toch?
Heracles, NEC, Utrecht, Roda en deze zijn voor ons.

(of ben ik nu te positief?)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Begint te knikken. Als zelfs Willem II je weg speelt in eigen huis vrees ik toch problemen voor de FCT

Jeje

Citaat van: FCT1980 op jan 06, 2016, 15:09:21
Same here. Moeten de eerste wedstrijden van 2016 toch een paar punten kunnen pakken toch?
Heracles, NEC, Utrecht, Roda en deze zijn voor ons.

(of ben ik nu te positief?)

Van Cambuur zal je wel winnen ja. De andere 4 ploegen spelen best aardig voetbal, maar Heracles verliest natuurlijk wel veel toppers. Maar jullie hebben Ziyech niet meer hoogstwaarschijnlijk dus hoe jullie nu goals gaan scoren is me een raadsel ;)

Jef400

Angry Hugo in 3...2....1....

:P Jeje, Cambuur schat ik momenteel hoger in. Die kunnen de bal er tenminste wel intrappen zonder sterspeler.

Semper Fidelis

Citaat van: FCT1980 op jan 06, 2016, 15:09:21
Same here. Moeten de eerste wedstrijden van 2016 toch een paar punten kunnen pakken toch?
Heracles, NEC, Utrecht, Roda en deze zijn voor ons.

(of ben ik nu te positief?)

Ik hoop het, maar ben er zelf eigenlijk wel bang voor. Zie ons wel winnen van Cambuur en Roda, tegen de rest gaat het echt knetter lastig worden.

FCT1980

Kan zomaar zijn dat we uit de eerste reeks weer helemaal geen punten halen. Ik blijf echter hopen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: Semper Fidelis op jan 06, 2016, 17:13:19
Ik hoop het, maar ben er zelf eigenlijk wel bang voor. Zie ons wel winnen van Cambuur en Roda, tegen de rest gaat het echt knetter lastig worden.

Winnen van Roda, het is toch pas 6 januari, geen 1 april?

Koning Kriel

Citaat van: Joost op jan 06, 2016, 23:33:28
Winnen van Roda, het is toch pas 6 januari, geen 1 april?

Winnen van Roda doet volgens mij ongeveer iedereen op het moment. Weet niet of de suikeroom weer actief is deze transferperiode maar anders krijgen jullie het nog heel lastig.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op jan 07, 2016, 09:15:48
Winnen van Roda doet volgens mij ongeveer iedereen op het moment. Weet niet of de suikeroom weer actief is deze transferperiode maar anders krijgen jullie het nog heel lastig.

Roda JC - PSV komt er nog aan. Dat zijn in ieder geval al drie punten.

Joost

Citaat van: Koning Kriel op jan 07, 2016, 09:15:48
Winnen van Roda doet volgens mij ongeveer iedereen op het moment. Weet niet of de suikeroom weer actief is deze transferperiode maar anders krijgen jullie het nog heel lastig.

Suikeroom Nol heeft in de afgelopen 12 jaar 1 actie gedaan en dat is het financieren van Juric.

Dat we het lastig gaan krijgen weet iedereen maar dat is al sinds 1 juli bekend. We moeten gewoon weer eens winnen want het heeft nog niet echt meegezeten. Veel duels waarin we eigenlijk beter zijn maar waar door gebrek aan scorend vermogen niet gewonnen wordt.

Hugo

Citaat van: Joost op jan 07, 2016, 13:48:57
Suikeroom Nol heeft in de afgelopen 12 jaar 1 actie gedaan en dat is het financieren van Juric.

Dat we het lastig gaan krijgen weet iedereen maar dat is al sinds 1 juli bekend. We moeten gewoon weer eens winnen want het heeft nog niet echt meegezeten. Veel duels waarin we eigenlijk beter zijn maar waar door gebrek aan scorend vermogen niet gewonnen wordt.

Dat laatste roepen ze bij Cambuur ook regelmatig maar het is onzin.

Kunnen scoren is ook een kwaliteit en als je dat niet beheerst ben je simpelweg niet beter.

FCT1980

Helemaal mee eens. Dat probleem hebben wij ook. Alleen Ziyech kon er nog eentje maken maar die is ook al zo goed als verdwenen. Persoonlijk ben ik daar blij van en hoop dat er nu anderen opstaan. Een scorende spits hebben we echter wel nodig in deze barre tijden. Wordt nog spannend de tweede seizoenshelft. Succes!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!