Week 21: maandag 22 mei t/m zondag 28 mei

Gestart door rogo_breda, mei 04, 2017, 10:44:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Hemelvaart 25 mei: Finale regionale beker Mittelrhein: SC Fortuna Köln - Bonner SC in Bonn

cafebac

Toen ik deze een paar jaar terug bezocht was het één groot drama bij de ingang en catering. Wees op tijd en kom niet op een lege maag ;)

rogo_breda

Gezien op jouw site :) Thanks voor de tip. Of misschien hebben ze er van geleerd...

De publiekswissel

28-05   FK Željezničar - FK Radnik Bijeljina

Maar dat kan zomaar een dag eerder zijn ook. In de Balkan weet je het maar nooit.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Mokum1900

24-5 Ajax - Celta de Vigo / Manchester united ( Finale EL )
Waar je ook gaat ik volg je overal

Koning Kriel

Citaat van: Mokum1900 op mei 04, 2017, 15:16:28
24-5 Ajax - Celta de Vigo / Manchester united ( Finale EL )

De huid pas verkopen als de beer geschoten is. Een schoolvoorbeeld van de Amsterdamse arrogantie die in de rest van het land zo veracht wordt. Net als die achterlijke 10, 10, 10 die ik na de 2-0 hoorde. Ik lach me nog steeds kapot als ik de samenvatting van Ajax - Willem II van dit seizoen terugkijk, daar gebeurt dat ook na 1 minuut en vervolgens winnen wij 1-2.

Gefeliciteerd met de fantastische overwinning van gisteren en succes in Lyon, ik denk dat je de billen daar nog flink bij elkaar gaat knijpen op het einde van de wedstrijd en ik hoop dat jullie het redden.

spons

Citaat van: Koning Kriel op mei 04, 2017, 15:34:09
De huid pas verkopen als de beer geschoten is. Een schoolvoorbeeld van de Amsterdamse arrogantie die in de rest van het land zo veracht wordt. Net als die achterlijke 10, 10, 10 die ik na de 2-0 hoorde. Ik lach me nog steeds kapot als ik de samenvatting van Ajax - Willem II van dit seizoen terugkijk, daar gebeurt dat ook na 1 minuut en vervolgens winnen wij 1-2.

Gefeliciteerd met de fantastische overwinning van gisteren en succes in Lyon, ik denk dat je de billen daar nog flink bij elkaar gaat knijpen op het einde van de wedstrijd en ik hoop dat jullie het redden.

En de pers die daar volop aan meedoet, alsof ze Real Madrid of Bayern München  hebben weggespeeld.

Het was maar Lyon dat 4e staat in de Franse competitie met 26 punten achterstand op Monaco dat op zijn beurt weer vrij kansloos thuis verloor van Juventus. Dus zo bijzonder is die prestatie van gisterenavond niet. En die De Ligt had zo'n grote bek moeten hebben na Excelsior - Ajax of Bulgarije - Nederland. 17 jaar en dan al de arrogantste van heel het stel ....

Maar ik heb nog een kleine hoop dat Lyon het in de return toch nog gaat redden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Net zoals ik dat heb dat Feyenoord de titel nog verspeeld.

Waarom je nou naar zulk niveau verlagen.
Klein kutkindjes gedrag hier af en toe...

Langemannetje

Citaat van: spons op mei 04, 2017, 15:49:50
En de pers die daar volop aan meedoet, alsof ze Real Madrid of Bayern München  hebben weggespeeld.

Het was maar Lyon dat 4e staat in de Franse competitie met 26 punten achterstand op Monaco dat op zijn beurt weer vrij kansloos thuis verloor van Juventus. Dus zo bijzonder is die prestatie van gisterenavond niet. En die De Ligt had zo'n grote bek moeten hebben na Excelsior - Ajax of Bulgarije - Nederland. 17 jaar en dan al de arrogantste van heel het stel ....

Maar ik heb nog een kleine hoop dat Lyon het in de return toch nog gaat redden
Tering, wat ben jij zuur hee!
Gefeliciteerd met jullie schaal!
73 grounds in 14 verschillende landen

Jehoentelaar

Het zou mooi zijn om weer een Nederlandse club in een Europese finale te hebben. Dat en niks anders. Ik juich niet zo gauw voor Ajax maar ik heb gisteravond oprecht genoten van een mooie wedstrijd met een klinkend resultaat. Als het om de Nederlandse top gaat hoop ik vervolgens dat het vooral elk jaar spannend blijft tot het eind en we qua kampioenen enige afwisseling meemaken tussen de traditionele top drie (en een incidentele verrassing, al is dat in ons land zonder obscure financiële constructies bijna niet te doen).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

Ik hoop dat Ajax de Europa League wint, Feyenoord en Ajax volgend seizoen beiden ver komen in de CL. Maar het liefste heb ik dat Emmen een keer promoveert :D
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Hugo

Citaat van: FC_Emmen op mei 04, 2017, 18:50:37
Ik hoop dat Ajax de Europa League wint, Feyenoord en Ajax volgend seizoen beiden ver komen in de CL. Maar het liefste heb ik dat Emmen een keer promoveert :D

Dat laatste zou inderdaad goed zijn. Hoe vaak hebben jullie inmiddels meegedaan aan de nacompetitie?

Nort

Gelukkig zit ik de komende tijd in het buitenland en krijg ik van alles zo weinig mogelijk mee en ook op 24 mei is mijn avond al ingepland (en nee niet met voetbal) :)

Maar aan alle Feyenoord fans, geniet ervan dit weekend!

Joost

Citaat van: spons op mei 04, 2017, 15:49:50
En de pers die daar volop aan meedoet, alsof ze Real Madrid of Bayern München  hebben weggespeeld.

Het was maar Lyon dat 4e staat in de Franse competitie met 26 punten achterstand op Monaco dat op zijn beurt weer vrij kansloos thuis verloor van Juventus. Dus zo bijzonder is die prestatie van gisterenavond niet. En die De Ligt had zo'n grote bek moeten hebben na Excelsior - Ajax of Bulgarije - Nederland. 17 jaar en dan al de arrogantste van heel het stel ....

Maar ik heb nog een kleine hoop dat Lyon het in de return toch nog gaat redden

Feyenoord verloor deze competitie van Sparta en Go Ahead Eagles...

Lyon is wellicht geen wereldklasse maar het is wel de halve finale van een Europacuptoernooi. Het is niet zo dat er jaarlijks een Nederlandse ploeg daarin staat.