Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Citaat van: Meester op sep 14, 2011, 17:37:24
Milan voor de Champions League lijkt mij uitermate lastig, zeker tegen Barcelona, maar onmogelijk is het natuurlijk niet ...

Alleen die wedstrijd zal moeilijk zijn ja, die andere 2 CL wedstrijden zal geen hond op af komen

wekke

Dank voor de info.
Het is inderdaad de bedoeling om AC Milan-Barcelona mee te pikken en voor eenmaal willen we er best wel wat euro's aan spenderen.
Sites zoals Seatwave kan ik dan best niet gebruiken aangezien de legimitatie niet kan kloppen? Of heb ik een verkeerd beeld van die website?

Voor Parma-Hellas zie ik geen problemen, zeker niet omdat het een bekertreffen betreft. Udinese-AS Roma wordt dan weer last minute kaartjes fiksen dus. Beloven nog spannende weken te worden :-)

Voetbalhopper

Citaat van: wekke op sep 14, 2011, 17:45:23
Dank voor de info.
Het is inderdaad de bedoeling om AC Milan-Barcelona mee te pikken en voor eenmaal willen we er best wel wat euro's aan spenderen.
Sites zoals Seatwave kan ik dan best niet gebruiken aangezien de legimitatie niet kan kloppen? Of heb ik een verkeerd beeld van die website?

Voor Parma-Hellas zie ik geen problemen, zeker niet omdat het een bekertreffen betreft. Udinese-AS Roma wordt dan weer last minute kaartjes fiksen dus. Beloven nog spannende weken te worden :-)

Via Seatwave enz kan de legitimatie wel kloppen, de verkoper kan zijn kaartje over zetten op jou naam.

Udinese-Roma zal geen enkel probleem geven denk ik, Udinese heeft het stadion niet eens vol tegen inter/milan/juve

HRM1880

Citaat van: wekke op sep 14, 2011, 17:45:23
Dank voor de info.
Het is inderdaad de bedoeling om AC Milan-Barcelona mee te pikken en voor eenmaal willen we er best wel wat euro's aan spenderen.
Sites zoals Seatwave kan ik dan best niet gebruiken aangezien de legimitatie niet kan kloppen? Of heb ik een verkeerd beeld van die website?

Voor Parma-Hellas zie ik geen problemen, zeker niet omdat het een bekertreffen betreft. Udinese-AS Roma wordt dan weer last minute kaartjes fiksen dus. Beloven nog spannende weken te worden :-)
Voor Champions League wedstrijden geldt volgens mij de tercerra zelfs niet, of wat de juiste naam ook mag zijn. Daar hoeven de kaarten dan ook niet op naam te staan, maar ik ben er geen 100% zeker van.

Koning Kriel

Iemand ervaring met het regelen van kaarten voor inter - ac milan? Wij willen het eerste weekend van mei naar Milaan gaan om deze wedstrijd te bezoeken. Seatwave.com is betrouwbaar maar voor de goedkoopste kaarten ben je wel 120 euro per kaart kwijt. Ik was benieuwd of er een goedkopere optie is.

hgrm

Kaarten moeten in Italië op naam staan; je paspoort wordt aan de ingang gecontroleerd. Let dus op bij het kopen via niet-officiële kaarten.

Bij Milan is het mogelijk om online kaarten te kopen via de Engelstalige website; ze hebben een speciaal kaartencontrigent voor buitenlanders. FWM kan hier meer over vertellen. Of het ook bij de derby werkt, is de vraag.

Vorige week is het ons vrij eenvoudig gelukt om aan kaarten voor die andere derby, Lazio vs Roma, te komen. Alleen kaarten voor de hoofdtribune waren beschikbaar voor niet-tifosi, maar daar waren er genoeg van. Aan voorverkoop deed men niet; op de dag van de wedstrijd kon men zich bij de clubshop vervoegen. Helaas kostten de kaartjes voor deze tribune 110 euro per stuk.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op okt 21, 2011, 23:42:24Helaas kostten de kaartjes voor deze tribune 110 euro per stuk.
Is dat het hoogste bedrag dat je ooit betaald hebt voor een voetbalwedstrijd?

hgrm

Met afstand. Voor mijn gevoel zat het kaartje voor NL-Portugal op het WK in dezelfde prijscategorie. Maar die was slechts 45 euro.

Voor Zuid Afrika-Tonga op het WK rugby heb ik wel 100 euro betaald (en geen moment spijt van gehad).


Ik kwam wel een kaartje tegen met het bedrag '150' erop tegen. Maar dat waren Tsjechische kronen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Voetbalhopper

Han, heb jij een album online staan waar ik de fotos kan bekijken van Lazio-Roma ?

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op okt 21, 2011, 23:42:24
Kaarten moeten in Italië op naam staan; je paspoort wordt aan de ingang gecontroleerd. Let dus op bij het kopen via niet-officiële kaarten.

Bij Milan is het mogelijk om online kaarten te kopen via de Engelstalige website; ze hebben een speciaal kaartencontrigent voor buitenlanders. FWM kan hier meer over vertellen. Of het ook bij de derby werkt, is de vraag.

Vorige week is het ons vrij eenvoudig gelukt om aan kaarten voor die andere derby, Lazio vs Roma, te komen. Alleen kaarten voor de hoofdtribune waren beschikbaar voor niet-tifosi, maar daar waren er genoeg van. Aan voorverkoop deed men niet; op de dag van de wedstrijd kon men zich bij de clubshop vervoegen. Helaas kostten de kaartjes voor deze tribune 110 euro per stuk.

Vorig jaar ben ik naar AS Roma - Lazio geweest, ook toen heb ik via seatwave kaarten gekocht (voor de curva). Je moet daar je legitimatiegegvens doorgeven zodat de kaarten op jouw naam komen te staan. Bij de romeinse derby is het niet meer uitverkocht vanwege de verkoopmaatregel die jij net noemt. In Milaan gelden deze beperkingen niet zover ik weet en dus is die pot volgens mij standaard uitverkocht. Mocht het anders zijn dan hoor ik dat graag.

Voetbalhopper

Citaat van: Koning Kriel op okt 22, 2011, 16:15:49
Vorig jaar ben ik naar AS Roma - Lazio geweest, ook toen heb ik via seatwave kaarten gekocht (voor de curva). Je moet daar je legitimatiegegvens doorgeven zodat de kaarten op jouw naam komen te staan. Bij de romeinse derby is het niet meer uitverkocht vanwege de verkoopmaatregel die jij net noemt. In Milaan gelden deze beperkingen niet zover ik weet en dus is die pot volgens mij standaard uitverkocht. Mocht het anders zijn dan hoor ik dat graag.

Klopt. De derby van milaan is vrijwel onmogelijk om via de normale manier aan kaarten te komen

En voor 120e zit je wel helemaal boven in

hgrm

Citaat van: Koning Kriel op okt 22, 2011, 16:15:49
Vorig jaar ben ik naar AS Roma - Lazio geweest, ook toen heb ik via seatwave kaarten gekocht (voor de curva). Je moet daar je legitimatiegegvens doorgeven zodat de kaarten op jouw naam komen te staan. Bij de romeinse derby is het niet meer uitverkocht vanwege de verkoopmaatregel die jij net noemt. In Milaan gelden deze beperkingen niet zover ik weet en dus is die pot volgens mij standaard uitverkocht. Mocht het anders zijn dan hoor ik dat graag.

Nog niet....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

voetbalfan

Citaat van: yesyes op okt 22, 2011, 12:12:54
Han, heb jij een album online staan waar ik de fotos kan bekijken van Lazio-Roma ?

Hier kan je ook enkele versies van de jongste versie zien.

http://ultras-tifo.net/ je ziet het wel staan op de hoofdpagina.

GiertjeNL

Iemand een idee waar je kaartjes kan kopen voor AC Milan - Barcelona?
Viagogo.nl is goedkoopste 250 euro, moet toch wel ergens goedkoper zijn?

ALenstra

Bij AC Milan zelf? Die zijn toch nooit uitverkocht?