Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: ALenstra op okt 26, 2011, 16:02:44
Bij AC Milan zelf? Die zijn toch nooit uitverkocht?

Nou tegen Barcelona wel denk ik, vorig jaar was AC Milan - Real Madrid in de poulefase ook uitverkocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Nog even terugkomend op de naam op het kaartje in Italië.

Gisteren zijn de kaartjes voor Inter - AC binnengekomen. Nu staan deze op de naam World Football ltd. Ik heb het vermoeden dat dat nog wel eens problemen kan opleveren. Ik heb al een beetje gegoogeld en toen zag ik dat je op de site van inter het kaartje kan overschrijven (http://www.inter.it/aas/biglietteria/home?L=en). Iemand ervaring met dit soort dingen?

Voetbalhopper

Citaat van: Koning Kriel op nov 18, 2011, 15:26:01
Nog even terugkomend op de naam op het kaartje in Italië.

Gisteren zijn de kaartjes voor Inter - AC binnengekomen. Nu staan deze op de naam World Football ltd. Ik heb het vermoeden dat dat nog wel eens problemen kan opleveren. Ik heb al een beetje gegoogeld en toen zag ik dat je op de site van inter het kaartje kan overschrijven (http://www.inter.it/aas/biglietteria/home?L=en). Iemand ervaring met dit soort dingen?

Ik denk dat het geen probleem zal opleveren, dit zal wel vaker voorkomen.

Misschien handig om Inter een mailtje te sturen of de verkoper van de kaartjes

spons

Citaat van: Koning Kriel op nov 18, 2011, 15:26:01
Nog even terugkomend op de naam op het kaartje in Italië.

Gisteren zijn de kaartjes voor Inter - AC binnengekomen. Nu staan deze op de naam World Football ltd. Ik heb het vermoeden dat dat nog wel eens problemen kan opleveren. Ik heb al een beetje gegoogeld en toen zag ik dat je op de site van inter het kaartje kan overschrijven (http://www.inter.it/aas/biglietteria/home?L=en). Iemand ervaring met dit soort dingen?

Is geen probleem denk ik dat is in Italie de gelegaliseerde zwarthandel, ik had 2 seizoenen geleden bij Inter - Barcelona ook een kaartje erop met een naam van een ticketburo
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Dank voor de verheldering. Maakte me toch wat zorgen omdat ze vorig jaar bij Roma - Lazio wel heel vaak naar mijn paspoort vroegen.

spons

Citaat van: Koning Kriel op nov 21, 2011, 09:57:54
Dank voor de verheldering. Maakte me toch wat zorgen omdat ze vorig jaar bij Roma - Lazio wel heel vaak naar mijn paspoort vroegen.

Als het echt een probleem is kan je vlakbij San Siro bij
een internet café voor 10 euro nog de tenaamstelling van je kaartje laten wijzigen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sander11

Goedemiddag allemaal,

Ik ben van plan om 14 April naar Milan - Genoa te gaan. Nu was me vraag of er makkelijk DAAR nog kaarten te verkrijgen zijn of dat het makkelijker is via internet net te doen. Of is de kans dat je in italie voor deze wedstrijd kaarten kan vergeten!
HEYA DEN BOSCH!

Voetbalhopper

#127
Citaat van: Sander11 op mrt 21, 2012, 14:03:28
Goedemiddag allemaal,

Ik ben van plan om 14 April naar Milan - Genoa te gaan. Nu was me vraag of er makkelijk DAAR nog kaarten te verkrijgen zijn of dat het makkelijker is via internet net te doen. Of is de kans dat je in italie voor deze wedstrijd kaarten kan vergeten!

Zijn 100% zeker aan de stadion kassa te koop. Of anders bij de milan fanshop in het centrum.

Wil je echt zeker zijn van een kaart bestel er dan een op mpestero.com je betaald wel een paar euro aan fee (euro of 5)

Milan heeft bij een wedstrijd als.deze altijd wel 20.000 over.

Sander11

 
Citaat van: yesyes op mrt 21, 2012, 14:15:05
Zijn 100% zeker aan de stadion kassa te koop. Of anders bij de milan fanshop in het centrum.

Wil je echt zeker zijn van een kaart bestel er dan een op mpestero.com je betaald wel een paar euro aan fee (euro of 5)

Milan heeft bij een wedstrijd als.deze altijd wel 20.000 over.

Ik ben niet in bezit  van creditcard is mogelijk om via die site met een CC van een ander te betalen dat je weet?!
HEYA DEN BOSCH!

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op mrt 25, 2012, 22:09:03

Ik ben niet in bezit  van creditcard is mogelijk om via die site met een CC van een ander te betalen dat je weet?!

Ja je kan ook via de bank betalen

GiertjeNL

Ik zou graag naar Juventus - Atalanta gaan dit seizoen de laatste wedstrijd, aangezien Juventus dan kampioen zal kunnen worden lijkt mij niet dat stadionkassa's dan nog de beschikking hebben over kaartjes. Heeft iemand een idee waar ik deze kaartjes voor een redelijke prijs(lees: onder de 75 euro) kan kopen?

Voetbalhopper

Citaat van: GiertjeNL op apr 12, 2012, 23:25:22
Ik zou graag naar Juventus - Atalanta gaan dit seizoen de laatste wedstrijd, aangezien Juventus dan kampioen zal kunnen worden lijkt mij niet dat stadionkassa's dan nog de beschikking hebben over kaartjes. Heeft iemand een idee waar ik deze kaartjes voor een redelijke prijs(lees: onder de 75 euro) kan kopen?

Vergeet het maar. Ik heb er in december 130 euro voor betaald.

De prijs ligt op dit moment rond 500euro per kaart

spons

Citaat van: yesyes op apr 13, 2012, 09:47:02
Vergeet het maar. Ik heb er in december 130 euro voor betaald.

De prijs ligt op dit moment rond 500euro per kaart


Je zou via Viagogo nog kunnen proberen, prijs daar ligt op ongeveer 200 euro
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ralf

Ze kunnen wellicht ook een week eerder kampioen worden, uit bij Cagliari. Moet AC Milan wel nog een keer verliezen komende wedstrijden.
Daar zijn nog kaarten te krijgen voor 95 euro.

Nico1880

Zoveel betaal je toch niet als groundhopper? Als je nu echt supporter bent die elke week gaat kijken, kan ik dat nog begrijpen.