Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Olav

De oude meuk was  juist het mooie aan het stadion!

rogo_breda

Weet iemand een goede site waarop de oefenwedstrijd van Italiaanse clubs te vinden zijn?

ALenstra

Die is er niet volgens mij. Die informatie lijkt geheim te zijn. Vaak oefenen ze in het buitenland.


Hugo

Is het programma van de serie B ook geheim?

Tribuneklanten

Citaat van: Hugo op aug 05, 2019, 12:27:50
Is het programma van de serie B ook geheim?

Speelschema komt morgen uit. Voor de Lega Pro staan de exacte speeldagen en tijden ook nog niet vast. Over 2.5 week begint zowel in de Serie B als C het seizoen...

rogo_breda

Citaat van: ALenstra op aug 04, 2019, 22:38:48
Die is er niet volgens mij. Die informatie lijkt geheim te zijn. Vaak oefenen ze in het buitenland.
Inderdaad, lijkt wel geheim. In werkelijkheid plannen ze alles last minute volgens mij. De grote serie A clubs zitten in het buitenland. Volg nu wat andere clubs op Facebook, daar is nog het meeste te vinden (inclusief vertaling)

Joost

Citaat van: rogo_breda op aug 05, 2019, 19:37:23
Inderdaad, lijkt wel geheim. In werkelijkheid plannen ze alles last minute volgens mij. De grote serie A clubs zitten in het buitenland. Volg nu wat andere clubs op Facebook, daar is nog het meeste te vinden (inclusief vertaling)

Zoeken om amichivoli en Serie A levert echt wel resultaat op.

jdebruin96

Heeft iemand ervaring met Torino - Juventus? Op 2-11 is de derby die ik wel zou willen bezoeken met de ouwe.
Zal deze wedstrijd ooit uitverkopen?

Nort

Citaat van: jdebruin96 op sep 12, 2019, 10:06:01
Heeft iemand ervaring met Torino - Juventus? Op 2-11 is de derby die ik wel zou willen bezoeken met de ouwe.
Zal deze wedstrijd ooit uitverkopen?
Wat ik zelf heel raar vind is, is dat websites als Soccerway het programma t/m 15 december hebben ingevuld met exacte data en tijden. De Italiaanse bond heeft dit echter nog niet én publiceert dit pas 1-4 weken vooraf.

Heeft iemand daar een antwoord op?

Joost

#640
Citaat van: Nort op sep 12, 2019, 10:36:55
Wat ik zelf heel raar vind is, is dat websites als Soccerway het programma t/m 15 december hebben ingevuld met exacte data en tijden. De Italiaanse bond heeft dit echter nog niet én publiceert dit pas 1-4 weken vooraf.

Heeft iemand daar een antwoord op?

Dat is nog eens een makkelijke vraag.

Je kijkt waarschijnlijk op de verkeerde site, op die van de Serie A is na de CL loting alles vastgesteld t/m speelronde 16, ook deze ronde dus;
http://www.legaseriea.it/it/serie-a/calendario-e-risultati/2019-20/UNICO/UNI/11

Maar om terug te komen op de oorspronkelijke vraag; moeilijk te zeggen.
Kijk hier eens; https://www.voetbal.com/wedstrijdplaats/olimpico-torino/2018/2/

De derby is steeds uitverkocht, de andere duels niet. Maar of er speciale regels gelden omtrent de kaartverkoop is nog niet te zien. Voor het duel tegen Lecce begint de online verkoop tegelijk met die aan het stadion.

Nort

Citaat van: Joost op sep 12, 2019, 10:43:44
Dat is nog eens een makkelijke vraag.

Je kijkt waarschijnlijk op de verkeerde site, op die van de Serie A is na de CL loting alles vastgesteld t/m speelronde 16, ook deze ronde dus;
http://www.legaseriea.it/it/serie-a/calendario-e-risultati/2019-20/UNICO/UNI/11
Ik had de verkeerde site te pakken inderdaad :)

Tribuneklanten

Citaat van: jdebruin96 op sep 12, 2019, 10:06:01
Heeft iemand ervaring met Torino - Juventus? Op 2-11 is de derby die ik wel zou willen bezoeken met de ouwe.
Zal deze wedstrijd ooit uitverkopen?

Vorig seizoen bezocht. Week voor de wedstrijd kaarten in vrije verkoop gekocht via ticketone.it

Gilles

 1 december zou ik naar Napoli - Bologna willen gaan. Op zich zouden tickets geen probleem mogen zijn, maar blijkbaar heb je voor ongeveer elke wedstrijd een "clubcard" nodig? Heeft iemand hier ervaring mee, kan ik eventueel met paspoort op de dag zelf nog tickets kopen?

Tribuneklanten

Citaat van: Gilles op sep 26, 2019, 14:06:06
1 december zou ik naar Napoli - Bologna willen gaan. Op zich zouden tickets geen probleem mogen zijn, maar blijkbaar heb je voor ongeveer elke wedstrijd een "clubcard" nodig? Heeft iemand hier ervaring mee, kan ik eventueel met paspoort op de dag zelf nog tickets kopen?

Bij de vele verkooppunten in de stad kun je op vertoon van je ID gewoon kaarten kopen, geen enkel probleem.