Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Nico1880 op apr 20, 2012, 17:35:16
Zoveel betaal je toch niet als groundhopper? Als je nu echt supporter bent die elke week gaat kijken, kan ik dat nog begrijpen.

Volgens mij is dat voor iedereen verschillend, het is maar wat je er voor over hebt hoe graag je ergens naar toe wilt en hoeveel je jezelf kunt veroorloven
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sander11

Iemand idee Wanneer Italie komt met speelschema's???
HEYA DEN BOSCH!

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op jun 18, 2012, 12:17:37
Iemand idee Wanneer Italie komt met speelschema's???

Speelschema duurt nog wel even, meestal begin Augustus.

Inizio domenica 26/08/2012   Start

Fine domenica 19/05/2013 Einde

dit is al bekend gemaakt

Batflyer

Citaat van: Sander11 op jun 18, 2012, 12:17:37
Iemand idee Wanneer Italie komt met speelschema's???
Met behulp van datum competitiestart en gegevens van vorig jaar kun je alvast uitzoeken wie wanneer thuis moet spelen. Clubs die vorig jaar begonnen met een thuiswedstrijd, moeten nu eerst uit, en andersom. Tenminste, zo ging dat drie jaar geleden toen ik naar Rome ging en volgens mij is het niet veranderd.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Voetbalhopper

26-7 is de loting (live te volgen via SKY Italia)

wormonline

Die datum is alweer veranderd. Het is nu op 31 juli.


jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12



Voetbalhopper

Citaat van: Meester op aug 03, 2012, 13:51:30
Zit daar nog iets voor je tussen ?

Lijkt er niet op. Mogelijk als de exacte speeldata bekend zijn dat het wat positiever uitpakt

Ralf

Misschien naar Hellas Verona - ASD Spezia Calcio 2008 tijdens mijn vakantie.
Eerst maar eens overleggen met mijn (reis)partner :-)

Hugo

Citaat van: Ralf op aug 05, 2012, 19:49:20
Misschien naar Hellas Verona - ASD Spezia Calcio 2008 tijdens mijn vakantie.
Eerst maar eens overleggen met mijn (reis)partner :-)

En nog in Verona geweest?

Ralf

#148
Jazeker ben ik nog geweest, was een mooie ambiance.

Volgens soccerway waren er 4500 toeschouwers. Maar mijns inziens was dit veel hoger. Ik schat ongeveer 15000, zeker omdat de club zelf aangeeft 11.000 seizoenskaarten verkocht te hebben en de eerste ring voor 3 kwart vol zat.

We hadden prima kaarten op de lange zijde tussen de 16 en de middenlijn aan de kant van het uitvak. Uitvak was goedgevuld en maakte een goede sfeer. Vanuit onze plaatsen hadden we goed zicht op de curva sud. Ook zij waren goed te horen qua gezang, gefluit en geschreeuw.

Het stadion zelf is vrij gedateerd en kan wel een likje verf gebruiken, maar ach ook dit heeft zo zijn charmes.

Wedstrijd overigens geeindigd in 1-1, beide doelpunten gescoord uit een penalty. Spezia met 9 man de wedstrijd geeindigd na 2 rode kaarten. Het voetballend niveau van Hellas was aardig, qua veldspel combineerde ze leuk. Echter wanneer ze in de buurt van de goal kwamen was hier niets van te zien en gingen alle schoten hopeloos ver naast/over. Spezia kwam gelukkig op voorsprong en probeerde dit zo goed en zo kwaad als het kon te verdedigen.

Buiten het stadion ook was een echte voetbalsfeer, er waren voldoende eet- en drankkraampjes waar de supporters voor de wedstrijd samen kwamen.
Al met al vergelijkbaar qua spel vergelijkbaar met JL, qua sfeer entourage een aanrader.

Daarnaast ook nog naar San Siro geweest in dezelfde week voor de gebruikelijke toeristische rondleiding. Na een half uurtje sta je 13 euro lichter weer buiten en ben je op de hoofdtribune, in beide kleedkamers en in de vip lounge geweest. :)

Joost

Citaat van: Ralf op sep 21, 2012, 15:45:05

Het stadion zelf is vrij gedateerd en kan wel een likje verf gebruiken, maar ach ook dit heeft zo zijn charmes.


Ik ben er 3 jaar geleden binnengelopen, toen was het Italia 90 logo nog vaag zichtbaar!
Was er nog iets over van de sintelbaan?