Stijgers & Dalers 2012/13

Gestart door Joost, apr 08, 2013, 15:51:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

#225
Citaat van: Joost op mei 26, 2013, 23:17:53
Wat klopt er niet aan dan? Dender zou weer pech kunnen hebben maar daar kan ik weinig aan doen.
Ik vrees toch ook dat het dat gaat worden voor Dender, ik kan wel begrijpen dat je La Louvière liever niet op bezoek hebt als thuisfan, maar dat geldt volgens mij ook voor bijvoorbeeld Racing Mechelen (al zijn het wel twee leuke stadions die je bij de uitwedstrijd kan bezoeken, enkel jammer van hun agressieve aanhang). Rupel-Boom vond ik toffe gasten destijds in Vierde Klasse, zijn met veel, maar hebben respect voor de tegenstander. Zowel in de heen-als terugwedstrijd gezellig mee kunnen kletsen.
Over land and sea

3434

Wil je La Lou niet puur voor de fans? Wat deed je dan in 2de klasse, thuisblijven?

De dag dat ik thuisblijf uit angst moet toch al Hajduk Split voor de deur staan, en dan nog.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Ik heb persoonlijk nog nooit echt angst gehad, zeker niet als thuisfan hoewel het tegen Antwerp dit jaar wel dreigde uit de hand te lopen. En inderdaad ik wens jouw (jona) dan nooit een uitwedstrijd naar pakweg Hadjuk Split, Partizan,... Je wordt als uitfan trouwens altijd beschermt al is het door de straten af te zetten en hulp in te roepen van het leger (Young Boys Bern uit).

3434

Tijdens Dortmund-Schalke werd er op elk station gevochten en rond het stadion ook. Leek wel een kleine oorlogszone. Maar als ge u zelf normaal gedraagt is er gewoon geen probleem (tenzij je net een paar kl**tzakken tegenkomt maar dat kan ook op café/straat).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Citaat van: 3434 op mei 27, 2013, 11:15:15
Wil je La Lou niet puur voor de fans? Wat deed je dan in 2de klasse, thuisblijven?

De dag dat ik thuisblijf uit angst moet toch al Hajduk Split voor de deur staan, en dan nog.

bij de supportersclubs was er twijfel in de terug wedstrijd of ze een bus zouden inleggen of niet uiteindelijk zijn ze dan toch geweest wat een foute keuze is geweest met de ambras na de match enzo , daar bij hebben ze beslist voor volgend seizoen als we met hun in de reeks weer zitten niet de zullen rijden.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Saltacampos

Citaat van: jona93 op mei 27, 2013, 15:40:00
bij de supportersclubs was er twijfel in de terug wedstrijd of ze een bus zouden inleggen of niet uiteindelijk zijn ze dan toch geweest wat een foute keuze is geweest met de ambras na de match enzo , daar bij hebben ze beslist voor volgend seizoen als we met hun in de reeks weer zitten niet de zullen rijden.
Groot gelijk, naar het voetbal ga je voor je plezier, met dat soort gasten is er niets aan. Er is niets mis met (fanatiek) supporteren, maar je moet de andere fans met rust laten en gewoon samen een pint drinken achteraf.
Over land and sea

Joost

Op nationaal niveau de laatste zondag dat er gevoetbald werd en dat werd ook wel tijd.

RC Mechelen red het niet tegen Verbroedering Geel-Meerhout, 1-1 en Geel gaat naar 2e klasse.

Union blijft in 3e klasse na een 1-0 zege op FC Liege. Ik zag een fotootje op twitter voorbijkomen waarbij de tribunes mooi vol waren.

En tenslotte moesten Eppegem en Pepingen nog besluiten wie vanuit de Brabantse 1e provinciaal de stap naar de nationale klassen zet. Voor beide zou het een debuut worden en volgens mij is het Pepingen geworden na een 1-2 zege.

HRM1880

Citaat van: Breda op jun 02, 2013, 20:03:36
Inderdaad, een verdiende zege voor Pepingen - onder het oog van zo'n 1200 toeschouwers, onder wie Peter Maes en Johan Boskamp. Ik hoorde van allerlei kanten dat de spelers van Pepingen bij promotie 30.000 euro zouden mogen verdelen. Bij Eppegem speelde Kevin Stuckens mee, dus daar zal ook aardig betaald worden. Dat alles op het vijfde voetbalniveau in België.
Bij Eppegem zit er inderdaad wel wat geld en die spelers vinden het ook geweldig dat er maar twee keer per week getraind wordt. Heb u nog zien doorrijden trouwens, maar blijkbaar was mijn wuiven toch niet duidelijk genoeg.

Joost

Citaat van: Breda op jun 02, 2013, 20:03:36
Inderdaad, een verdiende zege voor Pepingen - onder het oog van zo'n 1200 toeschouwers, onder wie Peter Maes en Johan Boskamp. Ik hoorde van allerlei kanten dat de spelers van Pepingen bij promotie 30.000 euro zouden mogen verdelen. Bij Eppegem speelde Kevin Stuckens mee, dus daar zal ook aardig betaald worden. Dat alles op het vijfde voetbalniveau in België.
Dank voor de bevestiging.

Teletekst is niet zo vlot met deze uitslagen en het twitteraccount van Eppegem was heel de week spraakzaam maar vandaag kortaf; 0-1, penalty Eppegem; 1-1; 1-2. Daarna bleef het stil.

Joost

Vanavond wordt gestemd voor de indelingen in 3e en 4e.

Voor 4e wordt het makkelijk;
A: O-Vl + W-VL
B: Vl-B (+ Brussel) + Henegouwen
C: Limburg + Antwerpen
D: Lux, Namen, Wa-B, Luik

Joost

De kogel is door de kerk, de indeling voor derde zijn bekend;

3A:
Aat
Boom
Bornem
Brakel
Dender
Deinze
Doornik
Gent-Zeehaven
Hamme
Izegem
Koksijde
Londerzeel
Mechelen (RC)
Oudenaarde
Sint-Niklaas
Temse
Torhout
Wetteren

3B:
Bocholt
Berchem
Cappellen
Ciney
Charleroi Fleurus
Diegem
Eisden
Grimbergen
Hasselt
Hoei
Kelmis
La Louvière
Oosterzonen
Sint-Gillis (Union)
Sprimont
Turnhout
Verviers
Zaventem

Op kaart ziet dat er als volgt uit;


en



Drie provincies geknipt, opmerkelijk.

wekke

Ik vind er niet onmiddellijk een officiële bevestiging van. Jij wel? De reeksen staan me althans niet aan...

Joost

Citaat van: wekke op jun 03, 2013, 23:03:15
Ik vind er niet onmiddellijk een officiële bevestiging van. Jij wel? De reeksen staan me althans niet aan...

We hebben dezelfde bron gebruikt en die bron is op basis van eerdere seizoenen heel erg betrouwbaar.

HRM1880

Zouden topindelingen zijn. Denk dat ik een paar keer met Berchem op verplaatsing ga.

wekke

Citaat van: Joost op jun 03, 2013, 23:04:58
We hebben dezelfde bron gebruikt en die bron is op basis van eerdere seizoenen heel erg betrouwbaar.

Mjah normaal gezien inderdaad betrouwbaar. Ik vind het jammer, het maakt mijn werk er wat moeilijker op door de verdere verplaatsingen :-)