Week 37, maandag 13 september t/m zondag 19 september 2010

Gestart door FWM, sep 06, 2010, 00:58:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FWM

Na een tijdje gedegradeerd te zijn tot meelezer van jullie aller belevenissen (en heel wat honkbalwedstrijden in binnen- en buitenland verder) pik ook ik weer een wedstrijd mee.

15/09   FC Bayern München - AS Roma

Een niet onaardig affiche lijkt me. Voor mij persoonlijk wordt dit overigens een hele bijzondere.
Ten eerste omdat het  mijn eerste CL-wedstrijd ooit wordt. Ten tweede omdat dit waarschijnlijk de enige voetbalwedstrijd is die ik dit jaar (of misschien wel dit hele seizoen?) kan bijwonen.
Vanwege mijn lichamelijke gesteldheid is het voor mij helaas niet weggelegd om zoveel wedstrijden mee te pikken als dat sommigen van jullie doen.
In oktober ga ik (opnieuw) onder het mes. Daardoor zal ik de weken of misschien wel maanden daarna uit de roulatie zijn.
Misschien dat ik ergens in de komende weken nog een tweede wedstrijd meepak maar vanaf half oktober wordt ik noodgedwongen weer gedegradeerd to meelezer van jullie verhalen. Met veel plezier overigens. 
Ik blijf jullie volgen! 
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Ici c est Paris

Sterkte! Hou ons op de hoogte, voor zover dat kan.

FSC_87


King Nothing

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

wekke



Bossche Bol

Voorlopig staat alleen Kaiserslautern-Hoffenheim (18-9) op m'n programma.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

spons

14/09  FC Twente - Inter Milan
18/09  Excelsior Maassluis - Huizen
18/09  Hollandia - FC Oss
19/09  Schalke 04 - Borussia Dortmund
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


Hugo

Citaat van: Bossche Bol op sep 11, 2010, 00:20:43
Voorlopig staat alleen Kaiserslautern-Hoffenheim (18-9) op m'n programma.

Seizoenkaart bij FCK?

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Vaig

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Gerrit-Jan


AthleticHolanda

16/09 - Napoli - FC Utrecht
17/09 - Ik hoop MVV-Fortuna maar ik denk KFC-Fischeln of niks
18/09 - ???
19/09 - FC Utrecht - VVV-Venlo