Week 9, maandag 28 februari t/m zondag 6 maart

Gestart door AthleticHolanda, feb 16, 2011, 14:19:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: hgrm op mrt 05, 2011, 11:14:54
Onbegrijpelijk....je ontvlucht het zuiden blijkbaar voor carnaval en dan ga je naar Thialf....bijna net zo erg.

Het lijkt misschien alsof ik het zuiden ontvlucht maar dat was heus niet zo. Ik ben gewoon niet zo'n carnavalsvierder meer. Bij een vereniging gaan en een wagen bouwen is niets voor mij en dagenlang stappen zit er ook niet meer in. De mensen met wie ik altijd ging zijn op skivakantie of inmiddels verhuist. Verjaardagsbezoek in Eelde-Paterswolde was de drijfveer.

Daarom eerst naar Quick 20 geweest. Erg leuk complex en redelijke wedstrijd. Qua publiek had ik totaal geen verwachtingen, Quick trekt volgens mij geen hordes publiek en zeker op zaterdag niet. In totaal waren er 300 man na eigen telling. Quick begon heel goed en kreeg een penalty na ongeveer een half uur. Toen werd het 1-0. JVC leek niet zoveel zin te hebben maar kwam op slag van rust op gelijke hoogte. Na de thee begon JVC veel beter en werd het 1-2, ook uit een penalty. Daarna was het wachten op de 1-3 maar verprutste Junquiera enkele enorme kansen. Uit het niets viel de curieuze 2-2. JVC kreeg een vrije trap wegens buitenspel. Die werd snel genomen maar bal lag niet stil en op de verkeerde plaats. Opnieuw dus. Verdediger A van JVC schopt de bal terug en verdediger B legt de bal eerst stil en tikt 'm verder achteruit zodat de doelman de vrije trap kan nemen. Kamphuis van Quick dacht echter dat de vrije bal was genomen en ging er achteraan. De doelman kwam ook aanrennen en schopte tegen Kamphuis aan die daarna makkelijk 2-2 kon maken. Heel Cuijk boos maar of het terecht was, ik weet 't niet. Het was heel goed op 2 manieren te interpreteren.

Toen verjaardag gevierd in Noord-Drenthe en daar gelogeerd. Vanochtend nog even bij familie in Heerenveen langs geweest en dus ook Thialf. Een potje voetbal op de terugweg was er namelijk niet door de heel beperkt speelronde in de Top en Hoofdklasse en Eerste Klasse Noord of Oost dat doe ik mijn vriendin niet aan. Daarom, omdat we toch in de buurt waren, Thialf bezocht voor de WereldBeker wedstrijden. Erg leuk om eens mee te maken voor iedereen die schaatsen op tv leuk vind maar niet voor veel vaker.

Hugo

Citaat van: Meester op mrt 06, 2011, 09:11:26
Het is de wedstrijd in Rheden geworden, de eerste 45 minuten waren dramatisch slecht, maar de fase direct na de rust vergoedde veel .. 1-5

Waarom was die wedstrijd eigenlijk 's avonds?

Verwijderd lid

Geen idee waarom het naar de avond was verschoven.
Op zondag was er in Rheden een carnavalsoptocht en kon er niet gespeeld worden.
Ook nu hobbelde prins peter de eerste en de raad van elf over het veld voorafgaand aan de wedstrijd.

Joost

Hier de beelden van Quick 20 v JVC. Spoel door naar 4 minuten voor de curieuze goal.

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=122554