Week 21, maandag 23 mei t/m zondag 29 mei

Gestart door AthleticHolanda, mei 16, 2011, 22:39:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


wekke

Citaat van: wekke op mei 21, 2011, 09:29:49
29/05 Valenciennes - Nice

Mocht het lukken om aan tickets te geraken dan voegen we er ook nog de testmatch tussen Bergen en Waasland-Beveren toe aan het programma

3434

idem, al zullen de kaarten wel héél snel weg zijn. Daar gaat nog net geen 9000 man in dacht ik? Dat vult Beveren of Bergen praktisch alleen al... Daarbij vind ik het toch meer een thuismatch voor Bergen. Raar dat ze het niet in een groter stadion spelen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

29-05-2011 om 14.30 uur: JVC Cuijk - EHC Heuts; Finale Districtsbeker Zuid 2 bij RKSV Sparta '25 te Beek en Donk.

Stadionfreund

Citaat van: Niels_Zitterd op mei 17, 2011, 18:16:41
idem
Heel mooi! Ik denk dat het zal worden +-9.000 mensen een en prachtige sfeer!

Fotos van het wedstrijd tegen Emden: http://www.stadionfreund.de/berichte2011/0525-svm_emden.html

Welkom in het Emslandstadion ;)
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

Bossche Bol

Citaat van: Meester op mei 27, 2011, 19:09:44
29-05-2011 om 14.30 uur: JVC Cuijk - EHC Heuts; Finale Districtsbeker Zuid 2 bij RKSV Sparta '25 te Beek en Donk.

Citaat van: Bossche Bol op mei 24, 2011, 15:27:53
26/05   Helmond Sport - Excelsior
28/05   Stevenage - Torquay United
29/05   JVC Cuijk - EHC  (finale districtsbeker Zuid II)
Wie weet komen we elkaar weer tegen.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Niels_Zitterd

Citaat van: Stadionfreund op mei 27, 2011, 21:31:53
Heel mooi! Ik denk dat het zal worden +-9.000 mensen een en prachtige sfeer!

Fotos van het wedstrijd tegen Emden: http://www.stadionfreund.de/berichte2011/0525-svm_emden.html

Welkom in het Emslandstadion ;)

Ik laat me verrassen!

Verwijderd lid


Joost

Ik twijfel nog voor zondag. Het wordt Haelen v SVH 39 of DEV-Arcen v Melderslo.

wekke

Citaat van: wekke op mei 26, 2011, 23:10:39
Mocht het lukken om aan tickets te geraken dan voegen we er ook nog de testmatch tussen Bergen en Waasland-Beveren toe aan het programma

gelukt!

Verwijderd lid

Besloten om vandaag toch niet op pad te gaan. Komende vijf weken op 't werk zijn druk het hectisch. Omdat ik volgend weekend al naar Engeland - Zwitserland ga, lijkt het me beter om dit weekend rust te pakken.

Derhalve nog één wedstrijd voordat ik het lopende seizoen ga afsluiten. De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen (en de eerste bestelling van een entreekaart) is al in volle gang.

Joost

Uiteindelijk gekozen voor Haelen v SVH 39. Mede doordat Arcen wat ver was en VVV thuisspeelt.

Een uitstekende keuze achteraf gezien. Haelen heeft zo'n heerlijk dorpssportpark in een bosrijke omgeving met een prachtige jaren 70 kantine. De omheining heeft gele paaltjes en rode reling.

Maar de wedstrijd, want dat is toch het belangrijkste. Haelen moest winnen, SVH had genoeg aan een gelijkspel. De gasten uit Herkenbosch begonnen opvallend sterk en na 7 minuten was het al 0-1. Haelen herpakte zich en kreeg in de eerste helft een aantal goede kansen. Het niveau, het ging om promotie naar 4e klasse, was opvallend goed.

Om 15u33 floot de arbiter voor het begin van de tweede helft, Haelen nog steeds hartstochtelijk op zoek naar minstens een gelijkmaker. Die viel echter niet en de krachten vloeiden weg. SVH zocht ook wat meer de voorwaartsen en had twee kansen op een beslissing. Na 80 minuten viel toen uit het niets de 1-1 en nog geen twee minuten later was het al 2-1. Feest in Haelen. Afgelopen was het echter nog niet want de scheidsrechter had zijn klokje veelvuldig stilgezet. Die moest weer stil om 16u15. De rechtsback van SVH trapte onnodig de bal de dug out van Haelen in, liep het veld weer in en stortte ter aarde, ogenschijnlijk vanuit het niets. De keeper van SVH stormde naar voren en pakte een van de Haelense spelers bij de keel. Een grote opstoot volgde en de keeper kreeg rood. Het was inmiddels 16u22 op mijn klokje. SVH met 10 man gaf niet op. Een vrije trap werd vanaf de middenlijn erin geslingerd en plofte in het doel; 2-2. 16u26 was het. Haelen leek er doorheen te zitten maar de scheidsrechter liet maar doorspelen. Zo kwam er wat geloof bij Haelen en ook nog 3 goede kansen. Hij vloog er echter niet in en om 16u37 was het eindelijk afgelopen. 64 minuten na het begin van de 2e helft.

Verwijderd lid

gisteren onverwacht naar CSV Apeldoorn - vv Staphorst geweest.
Ga vanmiddag een verslag schrijven.

Bossche Bol

#43
--
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)