Meerijden, auto-plekken over

Gestart door Olav, mrt 25, 2018, 15:33:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn2806

Citaat van: Jef400 op jul 18, 2019, 20:23:09
Beste mensen, zijn er nog leden die vanuit de randstad die naar Wuppertaler SV - Alemannia Aachen gaan? Ik heb zin in een Duits tripje, maar een volledige treintrip wordt mij met de aankomende vakantie te duur en te lang.

Ik overweeg zelf een trip naar Meppen! Heb alleen nog geen medehoppers. Spelen thuis tegen Zwickau en ligt eigenlijk een beetje uit de route. Meppen moet ik nog afvinken op mijn 3. Liga lijstje :-)

Jef400

Ah, daar wil ook nog eens heen. Misschien nog wel een leukere.

Jehoentelaar

Ik ben bij die wedstrijd maar vanuit een dorp nabij Düsseldorf. Je mag een stuk meerijden maar verder dan een stad nabij Wuppertal kom je er niet mee.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Nah, dan heb ik er weinig aan. Ik heb nu geregeld dat ik mee kan rijden richting Meppen morgen. Komt Wuppertal wel later in het seizoen ;-)

Olav

Zondag 8 september rond 10:30 vanuit Hoofddorp naar Roda JC - TOP Oss. Na de wedstrijd rond 16:30 weer terug. Je moet er wat voor over hebben (3 uur rijden), maar er zijn (nog) 2 plekken over. Voorkeur gaat natuurlijk uit naar volle auto, mede om het verdelen van de benzinekosten.

Sebastiaan_W

Citaat van: Olav op sep 05, 2019, 23:07:57
Zondag 8 september rond 10:30 vanuit Hoofddorp naar Roda JC - TOP Oss. Na de wedstrijd rond 16:30 weer terug. Je moet er wat voor over hebben (3 uur rijden), maar er zijn (nog) 2 plekken over. Voorkeur gaat natuurlijk uit naar volle auto, mede om het verdelen van de benzinekosten.

3 uur rijden is het probleem voor velen niet voor een potje voetbal, maar Roda daar moet je wel wat voor over hebben.

Joost

Citaat van: Sebastiaan_W op sep 06, 2019, 08:23:39
3 uur rijden is het probleem voor velen niet voor een potje voetbal, maar Roda daar moet je wel wat voor over hebben.

Ik ga er zondag toch echt weer 3 uur voor in de auto zitten :)

willytown79

Haha touché

Citaat van: Sebastiaan_W op sep 06, 2019, 08:23:39
3 uur rijden is het probleem voor velen niet voor een potje voetbal, maar Roda daar moet je wel wat voor over hebben.

casper.eniesee

Toevallig nog mensen die op 26 oktober (vroeg) naar Schalke - BVB gaan en nog een plek over hebben in de auto?
Instagram: Groundhopper024

Olav

as. Zaterdag waarschijnlijk naar AGOVV - HTC (14:30) met de auto. Heb plekken over, kan eventueel stoppen bij Amstelveen / Utrecht Leidsche Rijn / Amersfoort.

rogo_breda

Ik wil misschien ook naar deze wedstrijd. Maar ik vind carpoolen momenteel even niet erg verstandig!

syntric

Citaat van: rogo_breda op aug 14, 2020, 10:33:39
Ik wil misschien ook naar deze wedstrijd. Maar ik vind carpoolen momenteel even niet erg verstandig!
Mondmasker, max 2 personen in de auto (voor- & achterbank), raampje open voor verluchting en vooral niet hysterisch doen? :-)
Groundhopper for life :-)

spons

Citaat van: rogo_breda op aug 14, 2020, 10:33:39
Ik wil misschien ook naar deze wedstrijd. Maar ik vind carpoolen momenteel even niet erg verstandig!

Het lukt de overheid steeds beter om de angst te laten regeren
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: spons op aug 15, 2020, 09:26:05
Het lukt de overheid steeds beter om de angst te laten regeren

Dat was ook mijn eerste gedachte.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

DannyH79

Het scheelt dat het een mooi Sportpark is, voor de wedstrijd hoef je het niet te doen. Niet zo'n best niveau zeg maar....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper