Het ergste is , ze willen totaal niet werken ! ik heb mijn ID opgestuurd , en ook bij Cercle brugge - Antwerp , kreeg ik geen kaart,waar een wil is he
Je kan een kaart kopen als je in dit seizoen al een kaart gekocht hebt. Dus wellicht kan je een kaartje voor Cercle - STVV kopen en dan heb je history om tegen Brugge te kopen. Kost het je wel 20 eu extra....
09/02: Crystal Palace - West Ham United
05/02 1/8 finale coupe de France : Croix - Dijon, hopelijk kunnen we tickets bemachtigen!
Capaciteit van het stadion bedraagt maar 2400 toeschouwers.Bovendien is dit het hoogtepunt uit de geschiedenis van het sympathieke Noord-Franse Croix. De coupe de France is trouwens een tornooi dat bol staat van verrassingen
Ik denk dat dat niet gaat lukken, je moet een ticket gekocht hebben voor een eerdere wedstrijd dan Sint-Truiden:https://www.cerclebrugge.be/nl/news/raadpleeg-hier-alle-ticketinformatie-omtrent-de-derbyMisschien dat het via Club Brugge wel lukt ? Zij verkopen zelf aan hun supporters en hebben een gigantische tribune ter beschikking.
Neen, Croix speelt in zijn eigen stadion Als dat niet het geval was geweest, dan waren we er niet bij volgende dinsdag.