Week 40: 30 september t/m 6 oktober

Gestart door syntric, sep 23, 2019, 12:29:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Citaat van: hgrm op sep 26, 2019, 11:53:10
Om even man en paard te noemen: Mokum1900 is al twee keer een week geschorst geweest wegens opmerkingen op het openbare deel die niet kunnen en weet dat het de derde keer een definitieve verwijdering wordt. En dat geldt ook privéberichten als ze gerapporteerd worden.
Vervelende reacties van deze persoon hier, nu weer in dit topic. Lijkt mij al genoeg voor een ban.

bagger010

3-10 Feyenoord - FC Porto
5-10 Fortuna Koln - SV Bergisch Gladbach 09

Saltacampos

#47
6-10: Sint-Laureins-Sleidinge
Over land and sea

Ici c est Paris

05/10 Montpellier - AS Monaco
06/10 Saint-Étienne - Olympique Lyon (hallo bucketlist)

Cyclebob

Za 5/10 de gedevalueerde derby SVV za - Hermes DVS
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Koning Kriel

5-10: Bayer 04 Leverkusen - RB Leipzig
6-10: Willem II - AZ

Jehoentelaar

#51
05/10 vv Berkum - ACV (ovb.)
05/10 Rohda Raalte - vv Heino
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Tribuneklanten

06-10 1.FC Kleve- SPVG Schonnebeck

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op sep 30, 2019, 01:22:26
06/10 Saint-Étienne - Olympique Lyon (hallo bucketlist)

Is deze met of zonder uitfans?

Ici c est Paris

Zonder helaas (is in de mode in Frankrijk) - maar hoe dan ook heel veel zin in. Ik denk dat er geen derby in Frankrijk is die zwaarder beladen is dan deze. Drie jaar geleden was ik al in Saint-Étienne bij Portugal - IJsland, maar de club Saint-Étienne verdient hoe dan ook een bezoekje. In Geoffroy-Guichard hangt misschien wel de beste sfeer van heel Frankrijk, en de club heeft natuurlijk een schitterende historie. Overigens staat het palmares van beide ploegen in schril contrast met de huidige gang van zaken, want zowel bij Saint-Étienne als Lyon is het een soort van crisis.

Naar Montpellier gaan is een stukje jeugdsentiment, met het WK van 1998 als één van mijn eerste en mooiste voetbalherinneringen. Ik heb het toernooi en de bijzondere stadions nog relatief vers in het geheugen, en heb jaren terug mezelf ten doel gesteld ze allemaal te bezoeken. In de stadions van Saint-Denis, Parijs, Marseille, Lens, Saint-Étienne en de inmiddels niet meer in gebruik zijnde stadions van Lyon en Bordeaux heb ik al een wedstrijd gezien. Montpellier, Toulouse en Nantes 'staan nog open', dus nu naar Montpellier gaan is een leuk voorgerecht voor de derby.

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op okt 01, 2019, 13:01:35

Naar Montpellier gaan is een stukje jeugdsentiment, met het WK van 1998 als één van mijn eerste en mooiste voetbalherinneringen. Ik heb het toernooi en de bijzondere stadions nog relatief vers in het geheugen, en heb jaren terug mezelf ten doel gesteld ze allemaal te bezoeken. In de stadions van Saint-Denis, Parijs, Marseille, Lens, Saint-Étienne en de inmiddels niet meer in gebruik zijnde stadions van Lyon en Bordeaux heb ik al een wedstrijd gezien. Montpellier, Toulouse en Nantes 'staan nog open', dus nu naar Montpellier gaan is een leuk voorgerecht voor de derby.

Ha, dat is een mooi doel. Ik mag Saint Denis, Nantes en Toulouse nog "doen". Hetzelfde heb ik met het WK van 1990 in Italië. Helaas zijn Delle Alpi en het stadion van Cagliari niet meer onder ons.

Saltacampos

Citaat van: Hugo op okt 01, 2019, 15:20:16
Ha, dat is een mooi doel. Ik mag Saint Denis, Nantes en Toulouse nog "doen". Hetzelfde heb ik met het WK van 1990 in Italië. Helaas zijn Delle Alpi en het stadion van Cagliari niet meer onder ons.
Delle Alpi moet in de eeuwige lijst van "slechtst geconcipieerde stadions aller tijden" altijd in de top vijf staan. Wat een gedrocht was me dat zeg, totaal ongeschikt voor voetbal, ongezellig, geen dag te vroeg gesloopt. Juventus Stadium is een verademing voor iedereen daar.
Over land and sea

WATP

5/10 15.00 Spakenburg - Noordwijk
5/10 18.00 TEC Tiel - Scheveningen
The Quintessential British club

FCT1980

Citaat van: Saltacampos op okt 01, 2019, 15:36:58
Delle Alpi moet in de eeuwige lijst van "slechtst geconcipieerde stadions aller tijden" altijd in de top vijf staan. Wat een gedrocht was me dat zeg, totaal ongeschikt voor voetbal, ongezellig, geen dag te vroeg gesloopt. Juventus Stadium is een verademing voor iedereen daar.

Toch vind ik het zonde dat ik dat stadion niet heb gezien.
Leek me toch een imposant bouwwerk.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: Saltacampos op okt 01, 2019, 15:36:58
Delle Alpi moet in de eeuwige lijst van "slechtst geconcipieerde stadions aller tijden" altijd in de top vijf staan. Wat een gedrocht was me dat zeg, totaal ongeschikt voor voetbal, ongezellig, geen dag te vroeg gesloopt. Juventus Stadium is een verademing voor iedereen daar.

Ik moet bekennen dat ik de betekenis van het woord "concipiëren" heb moeten opzoeken. Dat wordt in Nederland niet of nauwelijks gebruikt.