Hoofdmenu

Forummeet

Gestart door Jef400, apr 12, 2022, 23:22:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Dag mensen,

Na twee lange jaren waarin onze hobby periodes lang onmogelijk was lijkt de wereld weer te normaliseren. De stadions stromen overal steeds voller. De agenda's worden weer gevuld en de vincks steeds vaker in beeld gebracht.

Hoe leuk zou het dan niet zijn om eens met een groep orummers af te spreken en eens gezamenlijk op paf te gaan.
We zijn immers liefhebbers van het wedstrijdbezoek. Zulke liefhebbers dat we verder kijken dan onze clubkleuren.

Laten we die verbondenheid eens aan het voetlicht brengen in een grote forummeet. Een meet in een samen te bepalen ground waarin we ook de mensen achter de username zien. Een meet waarin onze passie wordt beleefd en vriendschappen worden gesmeet.

Ik hoor graag jullie ideeën. Ik ben namelijk een absolute nobody in deze wereld en om de meeting tot een succes te maken hebben we iedere deelnemer knetterhard nodig. Brand los.

mike_t

Lijkt me leuk, al doe ik geen toezeggingen omdat ik de slechtste planner van het westelijk halfrond ben.

Vinnn

Zeker interesse hier!

Nort

Volgens mij was de datum de vorige keer ook het grootste struikelblok. Nu komt het seizoen in de eindfase terecht en hebben de meesten denk ik hun tripjes al vastliggen.

Praktisch gezien zou ik dan voorstellen om b.v. de finale van de nacompetitie in NL te pakken (zaterdag 25 of zondag 26 juni) en met de groep onderling in de week afspreken welk terrein/wedstrijd het wordt. Het voordeel is dat die wedstrijd sowieso genoeg publiek trekt, het waarschijnlijk mooi weer is en de voetbalagenda's leeg zijn.


Luccie

Citaat van: Nort op apr 13, 2022, 09:28:03
Volgens mij was de datum de vorige keer ook het grootste struikelblok. Nu komt het seizoen in de eindfase terecht en hebben de meesten denk ik hun tripjes al vastliggen.

Praktisch gezien zou ik dan voorstellen om b.v. de finale van de nacompetitie in NL te pakken (zaterdag 25 of zondag 26 juni) en met de groep onderling in de week afspreken welk terrein/wedstrijd het wordt. Het voordeel is dat die wedstrijd sowieso genoeg publiek trekt, het waarschijnlijk mooi weer is en de voetbalagenda's leeg zijn.

Naast de datum, was volgens mij ook de locatie/afstand een probleem.
Staat mij dat diverse forumleden een tripje naar Braunschweig  te ver vonden.

Overigens sta ik zeker open voor een forummeet, mits het past in mijn agenda. 

DannyH79

Lijkt mij ook een keer leuk. Alleen hetzelfde wat al gezegd wordt door andere, ben ik wel afhankelijk van het thuisfront.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Stadiumhopper

Is het geen idee om te beginnen met de afweging te maken tussen vliegtuig en auto? Als we daar duidelijkheid over hebben kunnen we opties wegstrepen. Via een strawpoll zouden we kunnen stemmen wat diegen wilt? Ik wil ook best een Google Form in elkaar zetten met wat opties zodat we daar een uitdraai van kunnen maken.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Jef400

Als jij dat wil doen man. Prima. Je hebt mijn nummer dus als je wilt overleggen kan dat ook per app/telefoon.

Nort

Citaat van: Luccie op apr 13, 2022, 09:43:44
Naast de datum, was volgens mij ook de locatie/afstand een probleem.
Staat mij dat diverse forumleden een tripje naar Braunschweig  te ver vonden.

Overigens sta ik zeker open voor een forummeet, mits het past in mijn agenda.
Klopt, hoe laagdrempeliger (o.a. reisafstand) het opgezet wordt, hoe meer aanwezigen je krijgt.

Hunebed on tour

Citaat van: Feijenoorder op apr 13, 2022, 10:27:43
Is het geen idee om te beginnen met de afweging te maken tussen vliegtuig en auto? Als we daar duidelijkheid over hebben kunnen we opties wegstrepen. Via een strawpoll zouden we kunnen stemmen wat diegen wilt? Ik wil ook best een Google Form in elkaar zetten met wat opties zodat we daar een uitdraai van kunnen maken.

Wellicht wordt de drempel alweer te hoog als het een trip per vliegtuig wordt. Om het voor een ieder zo toegankelijk mogelijk te maken is denk ik per auto de handigste optie.

Voor de rest tof idee, ik heb zeker interesse!

Jobo

Citaat van: Feijenoorder op apr 13, 2022, 10:27:43
Is het geen idee om te beginnen met de afweging te maken tussen vliegtuig en auto? Als we daar duidelijkheid over hebben kunnen we opties wegstrepen. Via een strawpoll zouden we kunnen stemmen wat diegen wilt? Ik wil ook best een Google Form in elkaar zetten met wat opties zodat we daar een uitdraai van kunnen maken.

Prima idee!
Ik ben ook wel voorstander van een meet.

rogo_breda

#11
Zeker voorstander. Ik zou het dan wel laagdrempelig houden, dus met de auto een uur of 2 of max 3 van de Nederlandse grens, dus dan kom je in België of Duitsland uit. Nederland kan eventueel ook nog maar dan zou ik geen betaald voetbal pakken want daar heeft iedereen zo zijn eigen club neem ik aan en/of alle stadions al gezien. Sowieso slim om voor niveau 3 of lager te gaan, zodat je wel een leuk stadion hebt maar geen problemen met kaarten bemachtigen.

Een stemming voor de bestemming is misschien wel handig. Daarna zou ik wel gewoon 1 datum prikken, anders krijg je hele lange discussies want er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen.

Stadiumhopper

Citaat van: rogo_breda op apr 13, 2022, 12:36:23
Zeker voorstander. Ik zou het dan wel laagdrempelig houden, dus met de auto een uur of 2 of max 3 van de Nederlandse grens, dus dan kom je in België of Duitsland uit. Nederland kan eventueel ook nog maar dan zou ik geen betaald voetbal pakken want daar heeft iedereen zo zijn eigen club neem ik aan en/of alle stadions al gezien. Sowieso slim om voor niveau 3 of lager te gaan, zodat je wel een leuk stadion hebt maar geen problemen met kaarten bemachtigen.

Een stemming voor de bestemming is misschien wel handig. Daarna zou ik wel gewoon 1 datum prikken, anders krijg je hele lange discussies want er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen.

Om hier op in te haken. Noem maar wat grounds in de lage regionen in Duitsland en België. Dan wil ik wel datums zoeken voor volgend seizoen. Dan lijkt mij het lekker om augustus, september of begin oktober te doen en te hopen op mooi weer.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

rogo_breda

In mei ook nog genoeg kansen toch? Laatste speelronden waar nog iets op het spel staat of play-offs.

Hunebed on tour

Citaat van: Feijenoorder op apr 13, 2022, 13:36:05
Om hier op in te haken. Noem maar wat grounds in de lage regionen in Duitsland en België. Dan wil ik wel datums zoeken voor volgend seizoen. Dan lijkt mij het lekker om augustus, september of begin oktober te doen en te hopen op mooi weer.

Een willekeurig lijstje van de Duitse lage regionen:
- Grotenburg (mits de capaciteit toeneemt uiteraard)
- EDI-Arena
- Stadion am Zoo
- Leimbachstadion
- Ludwig-Jahn-Stadion (Herford)
- Stadion Niederrhein
- Lohrheidestadion
- Marschwegstadion
- Preußen Stadion
- Reiterwaldstadion
- Westkampfbahn Düren