Week 47: 21 november t/m 27 november

Gestart door Cyclebob, nov 14, 2022, 09:21:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

Citaat van: syntric op nov 20, 2022, 21:31:17
26/11: Erpe-Mere - Harelbeke + Merendree - Assenede + Belzele - Maria-Aalter


Bedankt voor de tip ik zie je in Erpe en Maria Syntric  Tot zaterdag
Waar je ook gaat ik volg je overal

Saltacampos

Citaat van: syntric op nov 23, 2022, 13:47:07
Al regelmatig gedaan. Meer lukt misschien ook wel, maar dan zijn het vermoedelijk geen eerste ploegen meer. Maar drie vind ik persoonlijk welletjes :-) ik zie dat er dankzij het WK wel meer wedstrijden naar zaterdagmiddag gaan, eerder uitzonderlijk in België
Belzele heeft (of had) nog een leuke oude houten tribune.
Erpe/Mere was ik twee weken geleden en hoewel er geen tribunes zijn, is het nog een speciaal terrein doordat het een stuk lager ligt dan de straat, een beetje zoals je in Duitsland vaak ziet.
In Merendree ben ik zelf nog nooit geweest, wel vaak in Landegem waar het A-elftal vroeger speelde.
Dit is het terrein van het vroegere VK Merendree.
Over land and sea

Cyclebob

Citaat van: Saltacampos op nov 25, 2022, 10:38:57
Belzele heeft (of had) nog een leuke oude houten tribune.
Erpe/Mere was ik twee weken geleden en hoewel er geen tribunes zijn, is het nog een speciaal terrein doordat het een stuk lager ligt dan de straat, een beetje zoals je in Duitsland vaak ziet.
In Merendree ben ik zelf nog nooit geweest, wel vaak in Landegem waar het A-elftal vroeger speelde.
Dit is het terrein van het vroegere VK Merendree.
Is er in Landegem nog een verlaten terrein? Ik ben morgen ook in de buurt
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

syntric

#18
Citaat van: Cyclebob op nov 25, 2022, 11:57:51
Is er in Landegem nog een verlaten terrein? Ik ben morgen ook in de buurt

Eendracht Hansbeke is naar hier verhuisd, spelen toevallig ook thuis om 18.00, net als Merendree, nog geen 2 km uiteen
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

Citaat van: Cyclebob op nov 25, 2022, 11:57:51
Is er in Landegem nog een verlaten terrein? Ik ben morgen ook in de buurt
Grote Heirenthoek in Landegem (behoort sinds een paar jaar tot de gemeente Deinze) was het veld van Lando Sport.
Het oude terrein van SK Nevele is ook in de buurt, dat was in de Vaartrechtstraat, zo te zien op google maps liggen de velden er er nog.
FC Poesele is ook in de onmiddellijke omgeving.
Over land and sea

watergatehopper

Er wordt dit weekend een spoorbrug ontmanteld in Erpe-Mere. Waarschijnlijk staat het compleet vast rondom EM. Het lijkt mij onmogelijk overal bij te kunnen zijn. Desondanks veel plezier!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

syntric

Citaat van: watergatehopper op nov 26, 2022, 13:31:18
Er wordt dit weekend een spoorbrug ontmanteld in Erpe-Mere. Waarschijnlijk staat het compleet vast rondom EM. Het lijkt mij onmogelijk overal bij te kunnen zijn. Desondanks veel plezier!

Ik ben ter plaatse, zoals meestal wel ruim op tijd. E40 was idd afgesloten in de richting van Brussel, maar ik kwam van de andere kant, dus geen probleem.
Groundhopper for life :-)

watergatehopper

Citaat van: syntric op nov 26, 2022, 14:03:12
Ik ben ter plaatse, zoals meestal wel ruim op tijd. E40 was idd afgesloten in de richting van Brussel, maar ik kwam van de andere kant, dus geen probleem.

Ik zag het inderdaad. Kwam rond 17:00 ook vanaf Brussel langs Aalst/ Erpe-Mere.
Ik ben naar Ganshoren geweest.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅