Week 1: 2 januari t/m 8 januari

Gestart door Arjen, dec 02, 2022, 14:53:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ricodejong4

07-01: Peursum - Candia '66

Het jaar rustig opstarten met een oefenpotje bij mijn eigen amateurclub met aansluitend de nieuwjaarsreceptie. Het is één van de weinige potjes in de regio (Alblasserwaard) deze dag die op zaterdagmiddag gespeeld wordt en in de Futbology app staat, dus wellicht interessant voor andere groundhoppers. Eerste biertje is van mij ;)

syntric

7/1: Oudenhove - Boekel + Antwerp - Gent
8/1: Loon-Plage - Stade Reims (Coupe de France)
Groundhopper for life :-)

KoenvdD

7-1: Olympia Haarlem - Roda Boys

jona93

8/01 Excelsior- Groningen
Dit jaar eens proberen wat meerdere Nederlandse stadions in eredivisie af te vincken
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

jona93

Citaat van: jona93 op jan 05, 2023, 14:47:51
8/01 Excelsior- Groningen
Dit jaar eens proberen wat meerdere Nederlandse stadions in eredivisie af te vincken
Extra 8/1 Fc Utrecht - Feyenoord

Iemand enig idee waar parkeren in de buurt zodat ik rap weg kan richting Excelsior?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Saltacampos

Citaat van: jona93 op jan 06, 2023, 13:51:57
Extra 8/1 Fc Utrecht - Feyenoord

Iemand enig idee waar parkeren in de buurt zodat ik rap weg kan richting Excelsior?
Toen ik naar Utrecht ben geweest in 2020 was er een parkeergarage vlakbij de afrit van de autostrade, kwartiertje wandelen van het stadion, maar wel erg makkelijk, toen kostte parkeren daar 5€. Pendelbus ook als je met de bus wil, maar na de wedstrijd erg lastig om op die bus te raken, dus maar te voet gedaan.

Dit komt van de website van de club:
Gratis parkeren op P4
Kom je met de auto en heb je geen geldige parkeerkaart voor P1, P2 of P3? Dan kun je gratis parkeren op het Utrecht Science Park op de parkeerterreinen P4 (Adres: Sorbonnelaan 15). Vanaf deze parkeerterreinen is het ongeveer 15 minuten lopen naar het stadion. Daarnaast rijdt er vanaf deze parkeerterreinen ook een pendelbus naar en van het stadion. Een retourtje voor deze pendelbus kost € 3,-. Let op: hier kun je alleen met PIN betalen.
Over land and sea

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Jef400


GiertjeNL

08-01: KRC Genk - Club Brugge
08-01: Anderlecht - Union

Iemand nog parkeer tips voor beiden? :)

syntric

#39
Citaat van: GiertjeNL op jan 07, 2023, 18:59:10
08-01: KRC Genk - Club Brugge
08-01: Anderlecht - Union

Iemand nog parkeer tips voor beiden? :)

Genk: Thor Park (gratis)
Anderlecht: vrij lastig, dat is een evenementenzone tijdens een wedstrijd, kreeg er al eens een boete, nu doe ik:
Ofwel Maurice Carèmelaan gratis, een eind stappen wel of in combinatie met een Villo deelfiets (spotgoedkoop)
Ofwel P+R Coovi + metro 4 haltes, heel goedkoop in combinatie met een OV kaartje.

Voor Genk en Carèmelaan geld zoals meestal: hoe vroeger, hoe dichter bij het stadion je kunt staan
De P+R is nooit vol denk ik, daar ben je snel na de wedstrijd aangezien meeste volk andere kant uitgaat richting centrum
Groundhopper for life :-)

maikelll043

Citaat van: maikelll043 op dec 19, 2022, 17:42:03
03/01  Ümraniyespor - Hatayspor
04/01  Kasımpaşa SK - Alanyaspor

+
06/01  MVV Maastricht - De Graafschap
07/01  RKSV Heer - VV Bavel
08/01  URSL Vise - FC Mandel United