Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Goedemiddag forumleden, 

Zijn er hier members van Premier League clubs die mij aan kaarten kunnen helpen voor de volgende wedstrijden (had er een apart topic voor gemaakt, maar we hebben dit topic al):

24-2 Fulham tegen Wolves
25-2 Crystal Palace tegen Liverpool
26-2 Tottenham tegen Chelsea

22-4 Arsenal v Southampton

Alvast bedankt!

jona93

Iemand die me aan 1 ticket voor nu zondag kan helpen voor Utrecht-Feyenoord of weet of ik kans kan maken rond het stadion op tickets?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

jdebruin96

kan iemand mij helpen aan 2 of meer kaarten voor FC Groningen - Feyenoord?

Koning Kriel

Citaat van: Nort op jan 04, 2023, 14:26:24
Nee dat gebeurd niet. Op zaterdag is er meestal nog wel wat non-league dat speelt, maar op zondag is het doorgaans alleen Premier League. Overigens zullen er ook een aantal wedstrijden van de Championship naar dinsdag of zelfs woensdag gaan voor de tv.

En op zaterdag ook nog wel wat L1 of Championship. Vorig jaar hebben we de dubbel Rotherham - Ipswich en Wigan - Cambridge gedaan. Al zou het kunnen dat je die vergeten bent door het feest van die avond en de volgende dag.

Arjen

Ik zou denken op zaterdag en zondag geen Championship, League One en League Two (en lager). Op deze twee dagen juist wel Premier League.

GiertjeNL

Zijn er hier Genk supporters?
https://www.krcgenk.be/nl/ticketing/mid-season-abo-22-23
Klopt het dat je met dit abo 5 wedstrijd ineens koopt?

rogo_breda

Ja, dat staat er duidelijk bij toch? 5 wedstrijden excl PO.

GiertjeNL

We gaan het morgen zien. 5 tickets voor 45 euro.
Als het morgen al lukt zou mooi zijn

red28

Zijn er leden die iets van booking history hebben bij Blackburn Rovers? Zal graag naar de derby tegen Burnley willen half maart.
In ruil kan ik eventueel helpen bij Millwall en Rode Ster Belgrado.

fcbisart

We zouden graag naar Cambridge Utd - Ipswich Town trekken op 4 februari. Heeft iemand er soms een booking history ?Alvast bedankt !

GiertjeNL

Hier ook een verzoekje..
Iemand met een booking history voor Sunderland?
Zouden graag naar Sunderland - Middlesborough gaan met twee :)

jona93

Iemand die me kan helpen aan 2 tickets voor Fortuna Sittard-Feyenoord op 26 februari?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Robin

Weekendje Zwolle voor de deur begin maart met wat vrienden, we zouden graag de wedstrijd tegen FC Den Bosch willen bezoeken. Ik ben vroeg, maar hoe zit het bij PEC met de kaartverkoop? Is DB een risicoduel? Vrije verkoop, clubcard verplichting? Thanks!

ALenstra

Heb je al gekeken op de website van PEC Zwolle?

Robin

Uiteraard. Maar ticketverkoop nog niet van start.