Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bakkie

Afgelopen oktober nog geweest. Kaarten gewoon online kunnen kopen. Aan de kassa was ook geen punt.

FCT1980

Hallo allen,

Weet iemand of er bij Frankfurt buiten het stadion veel verkoop van kaarten is? Zo ja waar dan precies? Normaal is dat veelal bij een station maar is dat daar ook het geval? Hebben nog niet allemaal kaarten voor die wedstrijd is is niet handig om daar 3,5 uur voor niets naartoe te rijden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Steven

Ik zou graag een ticket bestellen voor de match jong PSV-Willem II maar je kan enkel een ticket kopen met een club card. Is er hier iemand dat mij kan helpen?

Nort

Citaat van: Steven op jan 24, 2023, 19:15:53
Ik zou graag een ticket bestellen voor de match jong PSV-Willem II maar je kan enkel een ticket kopen met een club card. Is er hier iemand dat mij kan helpen?
Stuur maar een pb.

DannyH79

Iemand die me kan helpen aan een kaartje voor Spakenburg - Katwijk voor woensdag 8 februari?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Sander11

Iemand een goede tip hoe ik aan 3 kaarten kom voor Chelsea v Everton op 18 maart?
HEYA DEN BOSCH!

ALenstra

Zwarte markt. Er zijn zat burootjes die je kunnen helpen.

Ruttos

Hoi mede groundhoppers,

Even een vraag: het weekend van 4 maart bezoek ik Luton Town tegen Swansea City. Helaas zijn veel potjes tegelijkertijd op zaterdagmiddag. Hebben jullie nog tips voor wedstrijden (mag alle niveaus zijn) op vrijdagavond of zondagmiddag/avond? Mag ook net buiten Londen zijn uiteraard.

ALenstra

Volgens mij moeten de tv-wedstrijden voor dat weekend nog besloten worden en dat zou rond 3 februari bekend moeten zijn.

Arjen

#5469
Citaat van: Ruttos op jan 26, 2023, 10:10:16
Hoi mede groundhoppers,

Even een vraag: het weekend van 4 maart bezoek ik Luton Town tegen Swansea City. Helaas zijn veel potjes tegelijkertijd op zaterdagmiddag. Hebben jullie nog tips voor wedstrijden (mag alle niveaus zijn) op vrijdagavond of zondagmiddag/avond? Mag ook net buiten Londen zijn uiteraard.
Op 3 maart zou Southend United- Barnet een optie kunnen zijn. Is wel pak hem beet een uur met de trein. Wel een leuk stadion en ook Southend zelf is wel leuk (strand, attractiepark, wel een beetje vergane glorie).

Berend11

Citaat van: Robin op jan 11, 2023, 09:13:22
Weekendje Zwolle voor de deur begin maart met wat vrienden, we zouden graag de wedstrijd tegen FC Den Bosch willen bezoeken. Ik ben vroeg, maar hoe zit het bij PEC met de kaartverkoop? Is DB een risicoduel? Vrije verkoop, clubcard verplichting? Thanks!

Ik heb een seizoenkaart en kan je eventueel helpen

ksclgiov282

Citaat van: Ruttos op jan 26, 2023, 10:10:16
Hoi mede groundhoppers,

Even een vraag: het weekend van 4 maart bezoek ik Luton Town tegen Swansea City. Helaas zijn veel potjes tegelijkertijd op zaterdagmiddag. Hebben jullie nog tips voor wedstrijden (mag alle niveaus zijn) op vrijdagavond of zondagmiddag/avond? Mag ook net buiten Londen zijn uiteraard.

Misschien wordt de wedstrijd van Luton zelf nog verplaatst naar vrijdagavond, zou ideaal zijn lijkt me want dan heb je op zaterdag keuze te over.

cornederuiter

Zou er iemand één of twee kaarten kunnen regelen voor NEC - Vitesse?
Wil dit seizoen eigenlijk nog de Eredivisie afmaken en moet NEC, Volendam en Emmen nog (Twente bezoek ik over 2 weken tegen Ajax).

Hunebed on tour

10 maart ga ik een weekendje naar Londen.
Is er iemand die mij aan tickets kan helpen voor de wedstrijd Tottenham Hotspur op zaterdag tegen Nottingham Forest en op zondag voor tickets van West Ham tegen Aston Villa?

Nort

Citaat van: Hunebed on tour op jan 31, 2023, 13:38:15
10 maart ga ik een weekendje naar Londen.
Is er iemand die mij aan tickets kan helpen voor de wedstrijd Tottenham Hotspur op zaterdag tegen Nottingham Forest en op zondag voor tickets van West Ham tegen Aston Villa?
Ik gok dat je nu al gewoon kaartjes voor West Ham kunt kopen. Spurs = member worden en een kaart kopen.