Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rinus A.

Overigens is Newcastle-Sunderland naar zondag 20 april 13.30 GTM verzet, aangezien Sky graag de thuisblijvers verwent.

Voor de betere derby vervoegt U zich dus 20 april tot de betere britse pub in uw regio!

TeeZee

Nog een nachtje slapen en hopelijk weinig vertragingen op Schiphol en ik "mag" weer. Vier wedstrijden in Engeland komend Paasweekend, waarvan ik hoop dat er niet te veel in 0-0 eindigen. En anders wordt het in ieder geval leuk met een paar Oud-Europese grootmachten.

Joost

Citaat van: TeeZee op mrt 20, 2008, 13:16:45
Nog een nachtje slapen en hopelijk weinig vertragingen op Schiphol en ik "mag" weer. Vier wedstrijden in Engeland komend Paasweekend, waarvan ik hoop dat er niet te veel in 0-0 eindigen. En anders wordt het in ieder geval leuk met een paar Oud-Europese grootmachten.

Gezien het 'geluk' van je reisgenoot zou ik mezelf er bijna toe bewegen om zodadelijk bij het wedkantoor een 0-0 te voorspelen voor alle 4 de fixtures.

Mijn plannen voor de nabije toekomst; hopelijk morgen Cambuur-Den Bosch aangezien ik toch in de buurt ben en op Ostermonntag Alemannia-BMG.

Hugo

Citaat van: Joost op mrt 20, 2008, 14:54:27
Mijn plannen voor de nabije toekomst; hopelijk morgen Cambuur-Den Bosch aangezien ik toch in de buurt ben en op Ostermonntag Alemannia-BMG.

En natuurlijk Heerenveen - Roda JC op de zaterdagavond?

Ik maak er een paasweekendje Antwerpen van.

TeeZee

Ik heb de soortgelijke topics uit de Britse, Nederlandse en algemene folders maar samengevoegd aangezien het toch doorelkaar liep.

Welke wedstrijden/stadions in Antwerpen ben je van plan te bekijken?

Hugo

Citaat van: TeeZee op mrt 20, 2008, 16:58:00
Welke wedstrijden/stadions in Antwerpen ben je van plan te bekijken?

Geen, vrouw gaat mee. Dus dat worden antiekzaakjes, de Slegte, klerenwinkels, koffie leuten, schoenenwinkels en op zondagochtend naar een rommelmarkt.

Gert

Citaat van: witte leeuw op mrt 15, 2008, 07:35:19
Voor mij is dit momenteel de enige wedstrijd die vaststaat de komende weken:

zondag 23/3 Willem II - Heracles

Hé leuk, in welk vak zit je?

Sebastiaan_W

Citaat van: Gert op mrt 21, 2008, 15:54:06
Citaat van: witte leeuw op mrt 15, 2008, 07:35:19
Voor mij is dit momenteel de enige wedstrijd die vaststaat de komende weken:

zondag 23/3 Willem II - Heracles

Hé leuk, in welk vak zit je?

Volgens mij de Tricolores Loge, ik heb via via kaarten kunnen bemachtigen.

Ik neem aan dat je ook gaat, welk vak zit jij?

TeeZee

Vandaag Bath City v Havant & Waterlooville gezien op Twerton Park en Noton v Forest. Koud, sneeuw, maar vermakelijk. Twerton Park is top.  groeten vanuit een ijzige travelodge in Northampton (via wifi)

hgrm

2-1  voor Norwich tegen Colchester. Helaas geen Sheringham, hopelijk komt ie er in de tweede helft nog in.

groeten, Han via gsm met goeiemoggeltoetsenbord
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Vandaag Erkaa ontmoet in het Memorial Stadium van Bristol Rovers. Geen voetbal maar rugby. Wel een mooie kans omdit stadionin de huidige vorm voor het laatst te zien.

Morgen naar Swindon v Crewe!

TeeZee

Citaat van: TeeZee op mrt 23, 2008, 22:50:00Morgen naar Swindon v Crewe!
En dan kom je bij de County Ground, zie je de Southend United bus staan en allemaal supporters met blauwe sjaaltjes. Bleek Swindon tegen de badplaatsclub te spelen.

Enfin, het was een meer dan geslaagde Paastrip. Af en toe wat krap qua tijd, maar wonder boven wonder ging het allemaal goed. Grootste minpunt was de ijzige kou.

hgrm

Ja, ik snap nog steeds niet hoe we bij Swindon-Crewe zijn gekomen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Pieros

5-4 Dover Athletic - Burgess Hill Town
13-4 NEC - Vitesse
27-4 Borussia Monchengladbach - TSV 1860 Munchen
28-4 Jong NEC - Jong PSV (Bekerfinale in Waalwijk)

Gert

Citaat van: witte leeuw op mrt 21, 2008, 17:16:17
Citaat van: Gert op mrt 21, 2008, 15:54:06
Citaat van: witte leeuw op mrt 15, 2008, 07:35:19
Voor mij is dit momenteel de enige wedstrijd die vaststaat de komende weken:

zondag 23/3 Willem II - Heracles

Hé leuk, in welk vak zit je?

Volgens mij de Tricolores Loge, ik heb via via kaarten kunnen bemachtigen.

Ik neem aan dat je ook gaat, welk vak zit jij?

Ik heb een seizoenkaart voor van N, achter het doel. Vanuit jou loge gezien aan de rechterkant.