Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Mrmtty20

Citaat van: ricodejong4 op jan 05, 2023, 11:23:58
Ik zie zojuist dat groundhopticket.nl hiervoor kaartjes aanbiedt voor 47,50. Waarschijnlijk wat meer dan de originele prijs, maar wellicht een goede optie voor als het via de officiële weg niet lukt.
Bedankt voor het melden. Als ik ervan uitga dat Bochum dezelfde prijzen heeft voor alle wedstrijden, dan kosten deze 25 euro/stuk. Bijna het dubbele heb ik er nu ook niet voor over, dan ga ik liever naar een alternatieve wedstrijd.

jona93

Voorlopig op de planning voor in maart Benfica-club Brugge en in April de derby HSV Hamburg- St Pauli
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

jdebruin96

Citaat van: Mrmtty20 op jan 05, 2023, 09:45:47
Ik had Bochum - Hertha ook op de planning staan maar helaas gaat deze niet in de vrije verkoop. Ben jij aan kaartjes geraakt?

Ik ging er meer vanuit dat deze wel in de vrije verkoop zou gaan... Zelfs na een mail en 2 telefoontjes kunnen ze niet doen.. Onsympathieke figuren daar

ALenstra

Dit verbaast mij ook. Is dat soms een risicowedstrijd?

Nort

Citaat van: jdebruin96 op jan 06, 2023, 10:58:29
Ik ging er meer vanuit dat deze wel in de vrije verkoop zou gaan... Zelfs na een mail en 2 telefoontjes kunnen ze niet doen.. Onsympathieke figuren daar
Maar je kunt er ook anders naar kijken. Nu ze Bundesliga spelen, wil iedereen er heen. Zodra ze in de 2. Bundesliga spelen, dan raakt het bij lange na niet uitverkocht.

jdebruin96

Citaat van: Nort op jan 06, 2023, 12:57:22
Maar je kunt er ook anders naar kijken. Nu ze Bundesliga spelen, wil iedereen er heen. Zodra ze in de 2. Bundesliga spelen, dan raakt het bij lange na niet uitverkocht.

Dat snap ik, maar ondanks dat ze nu Bundesliga spelen raakt het ook verre van uitverkocht.. Was ook meer de manier waarop ze reageerden.

jdebruin96

Citaat van: ALenstra op jan 06, 2023, 11:32:51
Dit verbaast mij ook. Is dat soms een risicowedstrijd?

Blijkbaar, als een wedstrijd tegen Hertha al een risico is dan lijkt het mij dat er bijna niets in de vrije verkoop kan gaan haha

Nort

Citaat van: jdebruin96 op jan 06, 2023, 14:51:14
Dat snap ik, maar ondanks dat ze nu Bundesliga spelen raakt het ook verre van uitverkocht.. Was ook meer de manier waarop ze reageerden.
A oke dan is het wel wat vreemd.

bagger010

Voor de eerste helft van 2023 de volgende wedstrijden in nieuwe stadions op het programma:
Heerenveen - Feyenoord
Stockport County - Doncaster Rovers
Koninklijke HFC - De Treffers
SV Urk - Ter Leede
Cambuur Leeuwarden - FC Emmen
Borussia Neunkirchen - FSG Ottweiler/Steinbach

jona93

De maand januari afsluiten met de Berlijnse derby ????
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Sander11

Gisteren definitief seizoenkaart Borussia Mönchengladbach overgeschreven naar mijn eigen naam. Volgend jaar weer een mooie plaats op Nordkurve (Vak 17).
HEYA DEN BOSCH!

ALenstra

Van 4 t/m 12 augustus in Engeland. Voor de eerste drie nachten een voordelig hotel bij Wembley kunnen boeken.

Bakkie

14,15 en 16 februari naar Sheffield. Dinsdagavond naar United en woensdagavond naar Wednesday

DanielsenAxedal

Volgende maand naar de Roemeense stad Cluj-Napoca voor een aantal dagen. Tickets voor het Conference League treffen met Lazio binnen, omgerekend slechts zo'n zeven euro per stuk.
Hulde de mooie Conference League.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

syntric

Aangezien ik geen tickets voor Liverpool - Real kon bemachtigen, twee andere trips vastgelegd: maart Berlijn & Leipzig, met als hoofdwedstrijd the mighty Red Bulls. En het Paasweekend naar noord Engeland, met Barrow (eindelijk) terug de 92 vervolmaken en verder nog wat non-league, vermoedelijk Hyde United en Halifax Town.
Groundhopper for life :-)