Hoofdmenu

Amateurs 2012/13

Gestart door Sebastiaan_W, jul 16, 2012, 11:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ðe waan

Komend weekend Non League Football Day. Zoek nu uw amateurpotje uit.

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op sep 03, 2012, 19:15:45
Komend weekend Non League Football Day. Zoek nu uw amateurpotje uit.

Eigenlijk moet dat in NL net zo gepromoot worden als in Engeland. Wat dat betreft jammer dat de meeste derby's tijdens de eerste speelronde zijn.

stadiongebod

Citaat van: AthleticHolanda op aug 19, 2012, 21:41:51
De belangrijkste... je 125-jarig jubileum vieren door alles op je terrein dat nog doet denken aan die periode te vervangen door moderne meuk, wie verzint zoiets?
Foto's van Breda van voor de verbouwing.

Ik weet niet waar het geld voor de verbouwing vandaan komt... 


Hugo

Citaat van: ðe waan op sep 03, 2012, 19:15:45
Komend weekend Non League Football Day. Zoek nu uw amateurpotje uit.

Das toch pas op 13 oktober?

stadiongebod

Citaat van: AthleticHolanda op sep 03, 2012, 21:09:44
Eigenlijk moet dat in NL net zo gepromoot worden als in Engeland. Wat dat betreft jammer dat de meeste derby's tijdens de eerste speelronde zijn.

Een medestander? ;)

Non League Day valt op 13 oktober en we willen daar wel iets mee doen. NLD is nl een geweldig initiatief.

ðe waan

Citaat van: Hugo op sep 03, 2012, 21:58:52
Das toch pas op 13 oktober?

Ik roep ieder interlandweekend uit tot Non League football Day. ;)

AthleticHolanda

Help! Quick Boys komt!

Citaat van: voetbalopzaterdag.comBurgemeester verbiedt Volendam - Quick Boys

Burgemeester Van Beek van Edam-Volendam heeft besloten dat de wedstrijd Volendam - Quick Boys zaterdag niet doorgaat. De eerste burger vreest voor te veel drukte in het dorp vanwege de plaatselijke kermis. Aanvankelijk was al besloten het duel te vervroegen van 14.30 naar 12.30 uur.

De politie heeft altijd de handen vol aan de kermis. Omdat Quick Boys doorgaans veel supporters meeneemt naar uitwedstrijden, wordt extra drukte verwacht. Daardoor zou de veiligheid in het overvolle dorp niet zijn te waarborgen. De burgemeester heeft het verbod uitgevaardigd om daarmee de veiligheid op de toegangswegen en in het dorp zelf te waarborgen. 

De KNVB is teleurgesteld dat de burgemeester drie dagen voor de wedstrijd zijn toestemming intrekt om 12.30 uur te spelen.  Dat tijdstip was vorige week overeengekomen als tussenoplossing na wekenlang overleg tussen de betrokken clubs, de gemeente en de KNVB, aldus de bond. Het spelen van de wedstrijd op een andere vervangende accommodatie of het spelen van de wedstrijd op een eerdere doordeweekse avond is volgens de KNVB in dit stadium geen optie meer. De nieuwe datum wordt waarschijnlijk zaterdag 20 oktober.
 
Vorig seizoen trok Volendam - Quick Boys 650 toeschouwers.

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op sep 06, 2012, 21:52:11
Help! Quick Boys komt!

Krokodillentranen van de KNVB.
Ze weten al 50 jaar dat het dorp daar op z'n kop staat met de kermis. Zorg dan dat Volendam een uitwedstrijd speelt, dan is er niks aan de hand.
Zelfde gezeik hadden we vroeger jaar-in, jaar-uit met het zaalvoetbal. De KNVB plande stelselmatig elk jaar tijdens de kermis thuiswedstrijden in van de Volendamse ploegen. En elk jaar moesten ze weer verplaats worden omdat de sporthallen bezet waren ivm. de kermis.
Ik weet niet wat voor droeftoeters er op het bondsbureau zitten, maar volgens het spreekwoord zijn ze stommer dan ezels.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Derby tussen TVC '28 en Stevo verplaatst van 4 november naar 21 oktober.
Wedstrijd zal om half drie in Tubbergen worden gespeeld.

Hugo

Rijssen Vooruit zit nog steeds in de competitie en het gaat (cijfermatig) steeds beter.


1/9Rijssen Vooruit0   -   12  RKSV   
8/9MVV '698   -   0Rijssen Vooruit      
15/9Rijssen Vooruit1   -   9ASV '57   
22/9  Zuid Eschmarke  6   -   2Rijssen Vooruit

Sebastiaan_W

Clubs die spoedig zullen verhuizen of waarvan het sportpark grondig wordt gerenoveerd:
vv Rheden(na dit seizoen wordt het sportpark gerenoveerd)
Zeeburgia, Amsterdam(na dit seizoen wordt het sportpark gerenoveerd)
rksv TOB, Amsterdam(stadsdeel wil dat club spoedig verhuisd naar terrein Sporting Noord)
WVC, Winterswijk(fusie met 2 andere clubs na dit seizoen, verhuizing na dit seizoen)
ON, Almelo(hangt ervan af wanneer Heracles kan/mag beginnen met bouwen)

Hugo

Citaat van: witte leeuw op okt 14, 2012, 07:37:50
Clubs die spoedig zullen verhuizen of waarvan het sportpark grondig wordt gerenoveerd:
vv Rheden(na dit seizoen wordt het sportpark gerenoveerd)
Zeeburgia, Amsterdam(na dit seizoen wordt het sportpark gerenoveerd)
rksv TOB, Amsterdam(stadsdeel wil dat club spoedig verhuisd naar terrein Sporting Noord)
WVC, Winterswijk(fusie met 2 andere clubs na dit seizoen, verhuizing na dit seizoen)
ON, Almelo(hangt ervan af wanneer Heracles kan/mag beginnen met bouwen)

Zegt mij allemaal weinig, welke zijn een bezoek waard?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Hugo op okt 14, 2012, 11:21:48
Zegt mij allemaal weinig, welke zijn een bezoek waard?

WVC en Rheden , Zeeburgia ook zoals ik gehoord heb ,maar daar ben ik ook nog niet geweest.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 14, 2012, 12:55:48
WVC en Rheden , Zeeburgia ook zoals ik gehoord heb ,maar daar ben ik ook nog niet geweest.

Zeeburgia is zeker de moeite waard!
Aan de ene kant een grote elascontribune, aan de andere kant behoorlijk hoge terracing gecombineerd met onoverdekt zitten.
Het terrein is overigens goed te zien vanuit de trein tussen Diemen en Amsterdam-Muiderpoort
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Voor de mensen die TOB nog graag willen bezoeken moeten snel zijn, want per 1 januari gaan ze verhuizen. Voor de winterstop speelt het 1e nog 4 thuiswedstrijden.

http://www.rksv-tob.nl/Accommodatie.htm