Week 12 / 16 mar - 22 maa 2009

Gestart door hoevenen lion, jan 19, 2009, 23:42:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoevenen lion

Heeft er iemand goesting en de tijd om mee naar England/Wales te hoppen?

Deze 2 wedstrijden zou ik proberen te bezoeken:

21/03/09 Portsmouth FC - Everton FC
22/03/09 Cardiff City FC -Sheffield United FC

Ici c est Paris


Wouter

21/03 KVSK United - K. Lierse S.K.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Ici c est Paris

Citaat van: Ici c est Paris op jan 20, 2009, 00:08:08
22-03 FC Volendam - FC Utrecht

Ik weet niet welk licht met het idee op de proppen is gekomen om ons via een autocombi naar Volendam te laten gaan, maar die is in ieder geval goed van het ganzenbord af gevallen. Waarom niet gewoon vrij vervoer?

Houseman

1 verkeerde afslag en je zit in Amsterdam, dat zal het probleem wel zijn. Was bij PSV ook het argument en die hebben zelfs een kort geding verloren daarover.

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 05, 2009, 10:56:39
Ik weet niet welk licht met het idee op de proppen is gekomen om ons via een autocombi naar Volendam te laten gaan, maar die is in ieder geval goed van het ganzenbord af gevallen. Waarom niet gewoon vrij vervoer?
Volendam is niet meer zo vriendelijk sinds ze een groep Rodafans hebben aangevallen.

Ici c est Paris

Citaat van: Houseman op mrt 05, 2009, 11:01:13
1 verkeerde afslag en je zit in Amsterdam, dat zal het probleem wel zijn. Was bij PSV ook het argument en die hebben zelfs een kort geding verloren daarover.

In het verleden was het anders ook altijd vrij vervoer (toen die dreiging veel groter was) en Volendam is toch echt niet van plek veranderd lijkt me.

Citaat van: Joost op mrt 05, 2009, 11:01:33
Volendam is niet meer zo vriendelijk sinds ze een groep Rodafans hebben aangevallen.

Klopt, de schrik zit er tegenwoordig goed in daar, je kan er zelfs een SV krijgen als je iemand anders gebruik van je CC laat maken. Maar was dat zo massaal dan?

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 05, 2009, 10:56:39
Ik weet niet welk licht met het idee op de proppen is gekomen om ons via een autocombi naar Volendam te laten gaan, maar die is in ieder geval goed van het ganzenbord af gevallen. Waarom niet gewoon vrij vervoer?

Weer typisch zo'n voorbeeld waarom ik 'voetbal' in Nederland zo haat...

Maargoed, voor jou in principe geen probleem toch? Er gaat ook (minimaal) één bus richting Volendam...

Hielke

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 05, 2009, 21:50:52Maargoed, voor jou in principe geen probleem toch? Er gaat ook (minimaal) één bus richting Volendam...

Op de openingsdag van dit seizoen mochten wij al naar Volendam. Dat werd een prachtige zondag. Mooi weer, eigen vervoer en de hele dag veel gezelligheid en luidruchtigheid op De Dijk. Daarna nog een potje voetbal kijken in een mooi krakkemikkig uitvak. Ik begrijp dus heel goed de frustratie van bijvoorbeeld PSV en Utrecht over deze nieuwe uitbraak van de Nederlandse ziekte, genaamd de combiregeling.

AthleticHolanda

Citaat van: Hielke op mrt 05, 2009, 22:06:57
Op de openingsdag van dit seizoen mochten wij al naar Volendam. Dat werd een prachtige zondag. Mooi weer, eigen vervoer en de hele dag veel gezelligheid en luidruchtigheid op De Dijk. Daarna nog een potje voetbal kijken in een mooi krakkemikkig uitvak. Ik begrijp dus heel goed de frustratie van bijvoorbeeld PSV en Utrecht over deze nieuwe uitbraak van de Nederlandse ziekte, genaamd de combiregeling.

We hebben dit seizoen welgeteld drie keer vrij vervoer gehad, Sparta, De Graafschap en Heerenveen... er zijn er weinig die het nóg erger hebben.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 05, 2009, 21:50:52
Weer typisch zo'n voorbeeld waarom ik 'voetbal' in Nederland zo haat...

Maargoed, voor jou in principe geen probleem toch? Er gaat ook (minimaal) één bus richting Volendam...

Dat is het ook niet, maar een lentedagje aan de Dijk in het vooruitzicht was geen straf geweest.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Breda op mrt 10, 2009, 22:35:55
zo 22/3 : NAC-Ajax

Zozo, twee weken achter elkaar Ajax. Fan? ;)

hgrm

Ik zou het eerder 'ramptoerist' noemen.
Of liefhebber van de oud-hollandse keuken. Poffertjes, flensjes en dat soort dingen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Ik dacht altijd dat er juist vanuit Breda een grote haat naar Feyenoord was?