www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Ideeën:

- ratio aantal bezochte wedstrijden/aantal bezochte stadions
- ranglijst meest bezochte stadion
- ranglijst meest bezochte wedstrijd
- ranglijst meest bezochte land
- zinloze stats zoals die ook graag gepost worden op dit forum (wedstrijden op rij zonder 0-0, meeste doelpunten in een wedstrijd etc)

Ik snap overigens nog niet heel goed hoe de 92 club werkt. Ik ben bij Oldham Athletic geweest, maar die licht niet op in mijn lijstje. Komt dat doordat ze een tribune hebben neergehaald? Clubs als Coventry kan ik nog wel begrijpen omdat die verhuisd zijn sinds mijn bezoek, maar Oldham?

TeeZee

Viel me trouwens iets op bij de nummer 1 qua stadionbezoek, hij heeft meer stadions bezocht dan wedstrijden. Hoe kan dat? Alles wordt toch gekoppeld aan wedstrijden?

Is het trouwens mogelijk om die fanranglijsten wat uitgebreider te bekijken, nu zie je alleen de topvijf plus je eigen positie.

3434

Citaat van: TeeZee op jan 22, 2011, 11:08:26

Is het trouwens mogelijk om die fanranglijsten wat uitgebreider te bekijken, nu zie je alleen de topvijf plus je eigen positie.

Dat vind ik ook, zou wel leuk zijn om te zien hoe krap je 'voorsprong' is op de persoon achter je of je achterstand op de persoon voor je. Misschien nutteloos maar wel leuk tijdverdrijf.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

Citaat van: TeeZee op jan 22, 2011, 11:05:19
Ideeën:

- ratio aantal bezochte wedstrijden/aantal bezochte stadions
- ranglijst meest bezochte stadion
- ranglijst meest bezochte wedstrijd
- ranglijst meest bezochte land
- zinloze stats zoals die ook graag gepost worden op dit forum (wedstrijden op rij zonder 0-0, meeste doelpunten in een wedstrijd etc)

Ik snap overigens nog niet heel goed hoe de 92 club werkt. Ik ben bij Oldham Athletic geweest, maar die licht niet op in mijn lijstje. Komt dat doordat ze een tribune hebben neergehaald? Clubs als Coventry kan ik nog wel begrijpen omdat die verhuisd zijn sinds mijn bezoek, maar Oldham?

Dat hem ik met MVV, Dordrecht, 1. FC Köln en nog een aantal.

TeeZee

Een aantal van de door mij genoemde ranglijsten zijn er overigens al zag ik. Er zitten héél veel mensen op met een voorkeur voor Ajax en de Amsterdam Arena haha. Mijn favoriete stadion, Vetch Field, komt niet in de toptien voor. Sippe emoticon.

TeeZee

Wie van hier zitten er eigenlijk op? Ik zit erop onder dezelfde nickname als hier.

Ik vraag me trouwens af hoe hoog Breda in de lijsten zou staan en hoeveel van zijn bezochte wedstrijden bekend zijn in de database.

3434

#81
Ik ben er ook als 3434. Helaas mis ik een kleine 80 à 100 wedstrijden maar dat is normaal als 4de nationale-volger (incl friendlys).

Wat zou de top 3 of 5 van dit forum zijn? Breda bezoekt immens veel (in mijn ogen), Han kent het verenigd koninkrijk als zijn broekzak, Joost en nog zoveel andere.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

Citaat van: TeeZee op jan 22, 2011, 13:17:42
Wie van hier zitten er eigenlijk op? Ik zit erop onder dezelfde nickname als hier.

Ik vraag me trouwens af hoe hoog Breda in de lijsten zou staan en hoeveel van zijn bezochte wedstrijden bekend zijn in de database.

Ik zit op 637 geregistreerde wedstrijden, Witte Leeuw staat op 730.
Ook Spons zit er bij, maar die heeft nog niet veel ingevuld.

Joost

Ik heb heel veel amateurwedstrijden in Nederland die er niet inzitten maar de top 5 van dit forum ga ik echt niet halen.

HRM1880

Zit er ook op onder dezelfde naam.
Mankeer vooral oefenwedstrijden en een enkele wedstrijd in de lagere reeksen van Spanje, Hongarije en Slovakije.

Han

Wat een buitengewoon consument-onvriendelijke site qua navigatie, overzicht, gebruiksgemak.


Ik heb geprobeerd een stadionbezoek te verwerken en zocht tevergeefs naar een 'bevestingsknop'.

Begrijp er eigenlijk helemaal niets van.




En dan?

Heb ook geprobeerd een wedstrijdbezoek in te typen van El Gouna FC. Krijg ik ongevraagd ongewenste logo's van jupilerclubs in beeld.


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

HRM1880

Citaat van: Han op jan 22, 2011, 17:52:36
Wat een buitengewoon consument-onvriendelijke site qua navigatie, overzicht, gebruiksgemak.


Ik heb geprobeerd een stadionbezoek te verwerken en zocht tevergeefs naar een 'bevestingsknop'.

Begrijp er eigenlijk helemaal niets van.




En dan?

Heb ook geprobeerd een wedstrijdbezoek in te typen van El Gouna FC. Krijg ik ongevraagd ongewenste logo's van jupilerclubs in beeld.
Zoals ik hier kan zien ben je tussen de eigen bezoeken aan het zoeken, je moet bij wedstrijden zoeken. Je kan ook niet de volledige naam typen, je moet wachten tot die in de box daaronder verschijnt en dan aanduiden. Had er in het begin ook moeilijkheden mee.

Footballfrans

Dank voor je ideeën.

- ratio aantal bezochte wedstrijden/aantal bezochte stadions - hoe bedoel je dat precies?
- ranglijst meest bezochte stadion - die lijst is er tenminste voor de Top 10 http://www.footballfans.eu/matches-and-stadiums - de lijstjes worden nog uitgebreid
- ranglijst meest bezochte wedstrijd - idem
- ranglijst meest bezochte land - voor jezelf of collectief? Bij 92 club kun je wel wat zien maar niet specifiek
- zinloze stats zoals die ook graag gepost worden op dit forum (wedstrijden op rij zonder 0-0, meeste doelpunten in een wedstrijd etc) - Die schrijf ik op de to do lijst

Ik snap overigens nog niet heel goed hoe de 92 club werkt. Ik ben bij Oldham Athletic geweest, maar die licht niet op in mijn lijstje. Komt dat doordat ze een tribune hebben neergehaald? Clubs als Coventry kan ik nog wel begrijpen omdat die verhuisd zijn sinds mijn bezoek, maar Oldham?


Ik heb even gekeken maar ik kan geen wedstrijd vinden van Oldham die je bezocht hebt. Welke wedstrijd bedoel je?
Soms komt het voor dat het stadion niet is toegevoegd maar die kan je dan zelf toevoegen door op de gele kaart te drukken rechtsboven. Dan kun je alle gegevens wijzigen. Dat wordt dan behandeld door de moderator.




Citaat van: TeeZee op jan 22, 2011, 11:05:19
Ideeën:

- ratio aantal bezochte wedstrijden/aantal bezochte stadions
- ranglijst meest bezochte stadion
- ranglijst meest bezochte wedstrijd
- ranglijst meest bezochte land
- zinloze stats zoals die ook graag gepost worden op dit forum (wedstrijden op rij zonder 0-0, meeste doelpunten in een wedstrijd etc)

Ik snap overigens nog niet heel goed hoe de 92 club werkt. Ik ben bij Oldham Athletic geweest, maar die licht niet op in mijn lijstje. Komt dat doordat ze een tribune hebben neergehaald? Clubs als Coventry kan ik nog wel begrijpen omdat die verhuisd zijn sinds mijn bezoek, maar Oldham?

Footballfrans

Citaat van: TeeZee op jan 22, 2011, 11:08:26
Viel me trouwens iets op bij de nummer 1 qua stadionbezoek, hij heeft meer stadions bezocht dan wedstrijden. Hoe kan dat? Alles wordt toch gekoppeld aan wedstrijden?

Je kan ook alleen je stadion bezoek ingeven. Dat telt echter niet als goudhopping maar wel als stadionbezoek. OL-HH heeft alleen stadions ingegeven, geen wedstrijden.


Is het trouwens mogelijk om die fanranglijsten wat uitgebreider te bekijken, nu zie je alleen de topvijf plus je eigen positie.

Dit gaan we nog uitbreiden maar hier kun je meer lijsten zien http://www.footballfans.eu/search/fan
Daar kun je ook wat sorteren door op de ballen of headers te drukken.



Footballfrans

Citaat van: 3434 op jan 22, 2011, 13:04:02
Dat vind ik ook, zou wel leuk zijn om te zien hoe krap je 'voorsprong' is op de persoon achter je of je achterstand op de persoon voor je. Misschien nutteloos maar wel leuk tijdverdrijf.

De lijsten gaan we nog uitbreiden maar hier kun je meer lijsten zien http://www.footballfans.eu/search/fan
Daar kun je ook wat sorteren door op de ballen of headers te drukken.